کد خبر: ۱۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
ادامه سخنرانی های توهین آمیز رییس دفتر مصباح در کرمان در سایه سکوت مسوولان
رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: با وجود بداخلاقی‌ها و فتنه‌گری‌ها به حول و قوه الهی وضعیت مجلس خبرگان عالی‌تر و بهتر شد، فتنه‌گری که در خبرگان 25 آدم داشت، الان 14 یا 15 نفر از 88 نفر با او هستند.
رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی  در ادامه هتاکی های خود در سخنان توهین آمیز علیه رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با وجود بداخلاقی‌ها و فتنه‌گری‌ها به حول و قوه الهی وضعیت مجلس خبرگان عالی‌تر و بهتر شد، فتنه‌گری که در خبرگان 25 آدم داشت، الان 14 یا 15 نفر از 88 نفر با او هستند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام محمدحسین جلالی پیش ‌از ظهر امروز در جمع مردم رفسنجان با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) ایشان را بانوی زمین و آسمان و سرور زنان عالم دانست و اظهار داشت: همه عالم صدقه سر حضرت زهرا (س) است.

وی بیان داشت: حضرت زهرا (س) محور عالم هستی است و درک شخصیت ایشان بسیار دشوار است، اگر فاطمه (س) را بشناسیم، هستی، اسلام و ولایت را شناخته‌ایم.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی ادامه داد: فهم و شناخت فاطمه زهرا (س) شناخت مبدأ و مقصد و هدف است و جهاد آن حضرت بسیار دشوارتر از جهاد امام ‌حسین (س) بود.

بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) جبهه‌ای به گستردگی تاریخ باز شد که تنها یک سرباز داشت و آن هم حضرت زهرا (س) بود.
وی بیان کرد: دشمن نیامد که علی (ع) و حسنین (ع) را بزند، بلکه با زدن حضرت زهرا (س) می‌خواست هر روز علی (ع) شهید و خون به دل شیعه و بچه‌های ولایت شود.

جلالی با اشاره به اینکه بعد از رحلت پیامبر (ص) حضرت زهرا (س) در شرایط دشواری به سر می‌بردند، تصریح کرد: فتح مکه در سال هشتم هجری رخ داد و 10 هزار نفر خواص همراه پیامبر (ص) بودند، سال 11 هجری 9 هزار و 990 نفر از یاران پیامبر (ص) ریزش داشتند و تنها 10 نفر ماند که ابوذر، مقداد، سلمان فارسی، عباس‌بن عبدالمطلب، طلحه، زبیر و ... بودند.

وی ادامه داد: مردم با اینکه حدیث غدیر را شنیده بودند، اما بعد از رحلت نبی مکرم اسلام (ص) جبهه‌ای به گستردگی تاریخ باز شد که تنها یک سرباز داشت و آن هم حضرت زهرا (س) بود.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به انتخابات کشورمان از جنگ جمل یاد کرد و گفت: در انتخابات امسال قرار بود از جایی حساس جنگ جمل آغاز شود، چون مهره‌هایشان سوخته بود، و قوت و قدرت شورای نگهبان جلوی این فتنه را گرفت.

وی ابراز داشت: تکرار تاریخ در تصمیم‌گیری‌های امروز خیلی مهم است، فهم جهاد امام روح‌الله (ره) با فهم جهاد مقام معظم رهبری متفاوت است، امام روح‌الله با رژیم طاغوت جهاد کرد و او را از کشور بیرون راند، اما جهاد مقام معظم رهبری از هر طرف که نگاه می‌کنیم، آخوند، بسیجی، جبهه‌ای، خانوده شهدا و ... حضور دارند و مردم گیر افتادند. این جا است که بصیرت مهم می‌شود، چرا که حق و باطل در هم آمیخته شده است.

جلالی شخصیت امام روح‌الله (ره) را در تاریخ بی‌نظیر خواند و تصریح کرد: همه چیز را مدیون ایشان هستیم.

وی با اشاره به نامهربانی‌هایی که با رهبر معظم انقلاب می‌شود و سبب شده، اشک ایشان در جمع اعضای خبرگان جاری شود، خاطر نشان کرد: فتنه‌گری که تمام فتنه‌ها زیر سر اوست می‌گوید «ما ایشان را بزرگ کرده‌ایم».

جلالی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یارانی همچون همت، باکری، زین‌الدین، آیت‌الله صدوقی، رجایی، باهنر، و سرداران بزرگی داشتند، افزود: امام خامنه‌ای چه کسانی دارند.

وی اضافه کرد: در فتنه سال 88 تعداد یاران مقام معظم رهبری به پنج نفر هم نمی‌رسید در حالی ‌که زمان حضرت امام خمینی (ره) کسی جرأت نداشت، مبانی دینی را زیر سئوال ببرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اینکه اسلام رحمانی خیانت است، تصریح کرد: آقایان می‌گویند امروز باید اسلام ما اسلام رحمانی باشد نه اسلام ناب.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اعتقادی به رابطه با آمریکا ندارند و مذاکرات را تنها در مسائل هسته‌ای مجاز دانستند و نیز مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی را خط قرمز نظام دانستند.

وی ادامه داد: اما رئیس‌جمهور در یزد اعلام می‌کند، «اگر دنیا با ما کنار بیاید، امکان مذاکره در سایر مسائل هم وجود دارد»، اما این طور نیست و کسی حق ندارد خطوط قرمز نظام را بشکند، چرا ادعا دارید و خود را در عرض و ولایت‌ را در حاشیه می‌دانید.

جلالی از گریه‌های حضرت زهرا(س) یاد و تصریح کرد: گریه‌های آن حضرت اعتراض به مسئولان بود.

وی با اشاره به اینکه عنوان میانه‌رو را برگزیدند و به طرف مقابل تندرو و افراطی می‌گویند، افزود: اسلام اعتدال و رحمانی گمراهی و ضلالت است.

این مسئول همچنین به تخریب آیت‌الله خاتمی در ایام انتخابات از سوی افراد معلوم الحال اشاره و خاطر نشان کرد: مگر آیت‌الله خاتمی جرمش چه بود، این شخصیت حامی ولایت‌فقیه است، افراد معلوم‌الحال گفتند، نباید او رأی بیاورد و لیست ارائه دادند و گفتند، اگر فلان کس از سوی ما معرفی شود در بهرمان و ... رأی خواهد آورد.

وی گفت: فردی که مردم هرگز او را نمی‌شناسند، اما عده‌ای دنبال او راه افتادند و مردم نیز می‌گویند چون اینها می‌گویند به او رأی می‌دهیم و انتخاب می‌شود.

جلالی اذعان کرد: با وجود بداخلاقی‌ها و فتنه‌گری‌ها به حول و قوه الهی وضعیت مجلس خبرگان عالی‌تر و بهتر شد، فتنه‌گری که در خبرگان 25 آدم داشت، الان 14 یا 15 نفر از 88 نفر با او هستند و در مجموع 97 درصد خبرگان بهتر شده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد بد این جناح را مطرح کرد و افزود: آنها قوی نشدند، ما به خودمان باختیم و باید آسیب‌شناسی کنیم و ببینیم از چه ناحیه‌ای ضربه خوردیم.

جلالی با اشاره به جلسه استانداران و حضور استاندار کرمان از طرحی که در کرمان توسط استاندار برای دلخوشی اصولگرایان از نتایج نظرسنجی‌ها و در نهایت برد اصلاح‌طلبان درباره آن می‌گفت، یاد کرد و اظهار داشت: آنها پول‌های کلانی خرج کردند و افراد را بالا بردند و ما از این پس باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه دروغ و مخفی‌کاری در دولت کنونی زیاد است، بیان کرد: گفتند از رکود عبور کردیم، ال.سی باز شد، برجام موفقیت‌آمیز بود، اما وزرای خودشان آمدند و همه این حرف‌ها را منکر شدند نه تورم در بهمن به صفر رسید و رکود و ال سی و ... نتیجه داد.

جلالی عنوان کرد: رئیس‌جمهور از اشتغالزایی یک‌ میلیون‌ و 180 هزار نفری خبر داده که البته این اشتغالزایی برای فرانسه و آلمان بوده نه داخل کشور، همچنین دروغ‌های دیگری در مورد اینکه تاکنون چه تعهداتی به غرب داده‌اند و آن را مخفی می‌کنند.

وی به سخنان رهبری در حضور رئیس‌جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: ایشان فرمودند «این کاروان‌هایی که به کشور می‌آیند و می‌روند تا به‌ حال هیچ منفعتی برای کشور نداشتند»، واردات خودروی خارجی و سایر اقلام وارداتی به نفع کشور ما نیست.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح از اقتدار سپاه پاسداران یاد کرد و آن را مایه عقب‌نشینی دشمنان داخلی و خارجی دانست و متذکر شد: ماهواره سیمرغ که بالا برود، مقتدرتر خواهیم شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
2
یک ذره عقل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)