کد خبر: ۱۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: اگر دشمن را ضعیف بدانیم، صدمه می بینیم و باید مسوولان کشور ما همه مسائل را در نظر بگیرند که با هدایت های رهبر انقلاب مسائل را در نظر گرفته اند.
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: اگر دشمن را ضعیف بدانیم، صدمه می بینیم و باید مسوولان کشور ما همه مسائل را در نظر بگیرند که با هدایت های رهبر انقلاب مسائل را در نظر گرفته اند.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، آیت الله"سیدیحیی جعفری" بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در سال 94 با اشاره به فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: عید باستانی نوروز از سوی کتب ما به رسمیت شناخته شده و زمانی که اهل دین باشیم، می بینیم که اسلام به همین دین ملی صبغه معنوی می بخشد.

وی با اشاره به اینکه معنویت خیلی مهم است، افزو: امام علی علیه السلام می فرمایند"هر زمانی که فرهنگ جامعه بشری به جایی برسد که گناه و خلاف قانون در آن نباشد، روز عید واقعی است" و استنباط این است که این امر در زمان ظهور حضرت ولیعصر(عج) اتفاق می افتد.

جعفری با اشاره به شرایط دوران ظهور حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: وجود برخی روایات درباره پرشدن دنیا از ظلم و ستم، موجب بوجود آمدن اشتباهاتی در بین مردم شده است، در حالی که ممکن است تنها توسط تعداد محدودی در دنیا ظلم ایجاد شود، مانند امروز که امریکا خود را کدخدای دنیا می داند و این حق را به خود می دهد که کشوری را محکوم و کشوری را حاکم اعلام کند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اینکه امام علی علیه السلام فرمودند"آفت هر شخص و کشور قوی این است که دشمن را دست کم بگیرد"، بیان کرد: مقام معظم رهبری بر مسائل بسیار مسلط هستند و همواره توصیه کرده و نیروهای مسلح را به جایی می رسانند که امروز غرش موشک های ما دل دشمن و صهیونیسم جهانی را می لرزاند.

وی افزود: اینها دنبال بهانه می گردند و در عین حال که آزمایش موشکی ما ناقض قطعنامه شورای امنیت نیست، می خواهند دوباره ایران را تحریم کنند.

جعفری تصریح کرد: اگر دشمن را ضعیف بدانیم، صدمه می بینیم و باید مسوولان کشور ما همه مسائل را در نظر بگیرند که با هدایت های رهبر انقلاب مسائل را در نظر گرفته اند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت نماز بیان کرد: یکی از مهم ترین دستورات عبادی اسلام، نماز است و متاسفانه برخی از این مسائل بی اعتنا می گذرند و وقت خود را صرف معرفت و شناخت نمی کنند.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به بحث های پیش آمده در زمینه برگزاری کنسرت در کرمان تصریح کرد: دستگاه های برگزار کننده مراقبت کنند که این مراسم زمانی باشد که مردم حساسیت نداشته باشند و باید مواظبت کرد که در چه زمانی و مکانی مجوزها ارائه می شود.
برچسب ها: آیت الله جعفری
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)