کد خبر: ۱۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رئوفیان:
دبیرکل حزب اسلامی ایران‌ زمین، گفت: قطار دولت باید در مسیری که مجلس ریل‌گذاری می‌کند حرکت کند و مجلس نیز باید درصدد وضع قوانینی باشد که توان دولت را در اجرای برنامه‌هایش دو برابر سازد.
دبیرکل حزب اسلامی ایران‌ زمین، گفت: قطار دولت باید در مسیری که مجلس ریل‌گذاری می‌کند حرکت کند و مجلس نیز باید درصدد وضع قوانینی باشد که توان دولت را در اجرای برنامه‌هایش دو برابر سازد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: مردم ما با پرهیز از بداخلاقی‌ها که موجب دور شدن از اهداف و فاصله گرفتن از ارزش‌ها خواهد شد به پای صندوق‌های رأی آمدند و با حفظ مرزبندی خودشان نسبت به کسانی که موجب ایجاد انشقاق در جامعه شده و به فاصله گرفتن از اخلاقیات دامن می‌زنند، در انتخابات شرکت کردند.

وی با تأکید بر اینکه هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا پیروز میدان انتخابات بوده‌اند، گفت: تمام کاندیداهایی که به مجلس راه یافته‌اند باید بدانند که جز خدمت صادقانه به ملت و حرکت در سایه اخلاق و هدایت رهبری و حفظ شأنیت مجلس شورای اسلامی وظیفه دیگری ندارند و باید در یک فضای کاملاً اخلاقی و تعاملی به دولت و نیز به سایر جناح‌های حاضر در مجلس کمک کرده و در برآورده ساختن مطالبات مردم در عرصه اقتصادی و فرهنگی کوشا باشند.

رئوفیان با بیان اینکه افراد بازمانده از مجلس نیز دارای وظایفی نسبت به آینده کشور هستند، اظهار کرد: کسانی که به هر دلیل نتوانستند رأی بیاورند باید همه تجربیات و داشته‌هایشان را در طبق اخلاص قرار دهند و به مجلس آینده کمک کنند تا نمایندگان دوره دهم بتوانند مطابق شأن مردم خدمت‌گزار آنها باشند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به اینکه مجلس باید از اقدامات چالش برانگیز نسبت به دولت خودداری کند، اظهار کرد: نمایندگان مجلس دهم باید بکوشند تا لوازم تعامل همیشگی و موثر با دولت و دوری از اقدامات چالش برانگیز علیه آن را فراهم سازند و در جهت موفقیت قوه مجریه عمل کنند.

وی با بیان اینکه لزومی ندارد حتماً نفر اول تهران، ریاست مجلس را هم بر عهده بگیرد، گفت: مجلس، خانه اصلاح‌طلبان و معتدلین نیست بلکه خانه ملت است و این تفکر که هر کسی که در تهران رأی نخست را به خود اختصاص دهد، ریاست مجلس را هم باید به عهده بگیرد تفکر درستی نیست چرا که بین نمایندگان شهرستان‌ها با نمایندگان تهران هیچ تفاوتی در اختیارات قانونی وجود ندارد.

رئوفیان با اظهار امیداوری نسبت به همکاری موثر میان دولت و مجلس آینده، گفت: قطار دولت باید در مسیری که مجلس ریل‌گذاری آن را بر عهده دارد حرکت کند و مجلس نیز باید درصدد وضع قوانینی باشد که توان دولت را در اجرای برنامه‌هایش دوبرابر کند.

وی در پایان افزود: مجلس باید دولت را هم در شرایط پسابرجام و انجام وظایفش یاری کند هم بکوشد تا با پشتیبانی از دولت،‌ گروه 1+5 را از نادیده گرفتن تعهدات خود منصرف سازد و هم با عملکردی مقتدرانه، کشور را در راستای پیشرفت واقعی همراهی کند.
برچسب ها: رئوفیان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)