کد خبر: ۱۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
حامی و مدافع اصول غالب دولت‌بودن به معنای وکیل‌الدوله‌بودن نیست بلکه نشانه شناخت درست دو قوه مهم کشور برای پیشرفت و آبادانی در شرایط امروز است.
نویسنده: علی‌اصغر یوسف‌نژاد*

باید در انتظار مجلسی قانون‌مدار و بی‌حاشیه در مجلس آینده باشیم. بااین‌حال باید این را در نظر بگیریم که حامی و مدافع اصول غالب دولت‌بودن به معنای وکیل‌الدوله‌بودن نیست بلکه نشانه شناخت درست دو قوه مهم کشور برای پیشرفت و آبادانی در شرایط امروز است که خوشبختانه سایه تحریم‌ها برداشته شده و باید برای تحولی عظیم در حوزه اقتصاد داخلی همدل و همراه بود. مردم به امید تغییر و افزایش کیفیت اداره کشور به گفتمان «اعتدال» رأی دادند و خوشبختانه دولت نیز عملکرد قابل دفاعی داشته و فضای وفاق و همدلی ایجادشده منجر به کاهش تنش‌ها و افزایش مشارکت فعال مردم در عرصه‌های مختلف شده که نمونه بارز آن را می‌توان در حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند دید. در عرصه داخلی، بهبود وضعیت اقتصادی و جلوگیری از افزایش تنش اقتصادی کاملا واضح است و در عرصه بین‌المللی نیز به لطف حمایت و هدایت مقام‌معظم‌رهبری و تلاش‌های تیم حرفه‌ای و خستگی‌ناپذیر مذاکره‌کننده ، توفیقات فراوانی به‌دست آمد که به بهبود وضع معیشت مردم کمک قابل توجهی خواهد کرد. متأسفانه برخی مدیریت‌ها در مازندران به دور از شأن فاخر دولت آقای روحانی است و افراد بسیاری بدون هیچ‌گونه سابقه، پشتوانه فکری و با اندیشه‌ها و نظرات مردود که مردم از آنها رویگردان شده‌اند، با ابزار توسل به هرگونه رفتاری در جایگاه فعلی قرار گرفته‌اند. البته من نمی‌خواهم مطلق‌نگر باشم ولی حقیقت این است، بنده در این ۴۰ سال تجربیاتی کسب کرده‌ام که در بستر نظام عزیزمان و از مردم بوده است و حالا همین مردم در دیدارها و برخوردهایشان با ما مواردی را بیان می‌کنند که باید اعتراف کنم با ادامه این وضع، دیگر سنگ‌روی‌سنگ بند نمی‌شود و باید فکری کرد. متأسفانه در دل وضعیت فعلی، نسل جدیدی از مدیران در مازندران اعلام موجودیت کردند که من برخی از آنها را مدیران بی‌صلاحیت می‌خوانم؛ کسانی که با عکس‌های آنچنانی در روزنامه‌ها و رسانه‌ها به‌دنبال اثبات خود هستند که انصافا ناراحت‌کننده است. مردم مازندران از شرق تا غرب از هزارجریب چهاردانگه و دودانگه تا سوادکوه و جویبار و کجور و بلده و بندپی شرق و غرب و لاریجان و اشکور و دوهزار و... تصوری از مدیران دارند که همراه با عزت و احترام است اما من یقین دارم این مردم نجیب، این بزرگمردان و زنان، اگر از توانایی واقعی این افراد و ناتوانی‌هایشان در حداقل‌ها خبر داشته باشند، وقعی برایشان قائل نیستند. شأن مردم مازندران و شأن دولت فاخر آقای روحانی قطعا بالاتر از وضعیت مدیریت فعلی مازندران است و مدیریتی که تنها وعده می‌دهد و حرف می‌زند، حتی از بیان دیدگاه دولت ناتوان است و متأسفانه فرصت‌سوزی فراوانی را برای مردم شریف موجب شده است، همچنین توجه به مدیریت شهری ازسوی نمایندگان نه تنها بخشی از فعالیت آنها، بلکه ضرورتی انکار‌ناپذیر است و بنده همراهی، همدلی و کمک به مدیریت شهری را برای خود یک اصل و البته از این طریق کمک به شهروندان را یک افتخار می‌دانم و یقین دارم فضای غالب در مجلس آینده، رویکرد کارشناسی، عقلانیت و اخلاق خواهد بود و ریاست هر یک از آقایان لاریجانی و عارف با همین تعبیر و مفاهمه‌ فی‌مابین، مورد اقبال و استقبال مردم ارزیابی می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

*منتخب مجلس دهم از مازندران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)