کد خبر: ۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
بیانیه حزب ندای ایرانیان شعبه استان کرمان در آستانه سفر رییس جمهور:
حزب ندای ایرانیان شعبه استان کرمان با صدور اطلاعیه ای به مناسبت سفر رییس جمهور تاکید کرد: همكاري سودمند بين قوا، به ويژه مجلس معتدل و دولت اعتدال از لازمه هاي بازسازي زيربنايي در ايران است كه اين امر بعد از تغيير خواهي باورمندانه مردم در تركيب مجلس و راي به حاميان دولت تحت عنوان ليست اميد امكان پذير است.
حزب ندای ایرانیان شعبه استان کرمان با صدور اطلاعیه ای به مناسبت سفر رییس جمهور تاکید کرد: همكاري سودمند بين قوا، به ويژه مجلس معتدل و دولت اعتدال از لازمه هاي بازسازي زيربنايي در ايران است كه اين امر بعد از تغيير خواهي باورمندانه مردم در تركيب مجلس  و راي به حاميان دولت تحت عنوان ليست اميد امكان پذير است. 

به گزارش گفتارنو متن کامل پیام حزب ندای ایرانیان به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحيم

*وَ کَذلِکَ جَعَلْناکُمْ أُمَّةً وَسَطاً لِتَکُونُوا شُهَداءَ عَلَى النَّاسِ وَ یَکُونَ الرَّسُولُ عَلَیْکُمْ شَهیداً وَ ما جَعَلْنَا الْقِبْلَةَ الَّتی‏ کُنْتَ عَلَیْها إِلاَّ لِنَعْلَمَ مَنْ یَتَّبِعُ الرَّسُولَ مِمَّنْ یَنْقَلِبُ عَلى‏ عَقِبَیْهِ وَ إِنْ کانَتْ لَکَبیرَةً إِلاَّ عَلَى الَّذینَ هَدَى اللَّهُ وَ ما کانَ اللَّهُ لِیُضیعَ إیمانَکُمْ إِنَّ اللَّهَ بِالنَّاسِ لَرَؤُفٌ رَحیمٌ*
 آیه 143 سوره بقره

نزديك به سه سال از برداشتن گام اول توسط مردم در راستاي اعتدال با راي به كانديدايي كه شعارش را تدبير و اميد قرار داده بود مي گذرد. سه سال پر فراز و نشيب و پر از اتفاقات خوب و بد. لحظاتي به شيريني به ثمر نشستن بذر تدبير و اميد و اجراي برجام و از سويي لحظاتي تلخ از جنس فشارهاي سياسي و رسانه اي تند رو ها و تهديد به قتل با سيمان همه گوشه اي كوچك از اتفاقات سالهاي سپري شده از عمر دولت تدبير و اميد است. در اين ميان علاوه بر تلاش دولتمردان دولت حسن روحاني براي دفاع از حقوق حقه ملت ايران در حوزه سياست خارجي، تلاش اين دولت براي جبران ويراني هاي درلت هاي نهم و دهم در حوزه هاي مختلف به ويژه اقتصاد قابل ستايش است. حضور رييس جمهور در استان ها به دور از روش هاي عوام فريبانه ى شعار هاي پوپوليستي و رسيدكي به امور مردم در اقصي نقاط ايران پهناور و از سويي اجراي طرح هاي كارشناسي شده در استان ها خود دستاوردي مهم در بخش سياست داخلي به شمار مي آيد. حال بعد از گذشت سه سال از عمر دولت حسن روحاني، كاروان تدبير و اميد به استان كرمان رسيده است و قرار است مردم خونگرم و شريف اين استان ميزبان رييس جمهوري ايران اسلامي باشند. لازم ميدانيم در آستانه اين سفر چند نكته را به اطلاع مردم نجيب استان كرمان و كاروان تدبير و اميد برسانيم.

١- مردم ايران در گام اول تغيير خواهي خود و در خرداد ٩٢ ، راي خود را به تغيير دادند. تغيير در روش ها و سياست هاي غلطي كه هرروز كشور را يك گام به سمت نابودي پيش مي برد. در گام دوم نيز همين مردم علي رغم همه بد اخلاقي ها در سياست و رد صلاحيت هاي گسترده نشان دادند كه خرداد ٩٢ معجزه نبود بلكه بر آمده از خواست و اراده عمومي ملت فهيم ايران بود. حال پس از برداشتن اين دو گام موفق، به گفته رئيس جمهور محترم بايد در راستاي يك برجام ملي كه نتيجه اش آشتي ملي براي پيشرفت ايران عزيز است گام برداريم. براي رسيدن به اين مهم همكاري سودمند بين قوا، به ويژه مجلس معتدل و دولت اعتدال از لازمه هاي بازسازي زيربنايي در ايران است كه اين امر بعد از تغيير خواهي باورمندانه مردم در تركيب مجلس  و راي به حاميان دولت تحت عنوان ليست اميد امكان پذير است. 

٢- رابطه اصلاح طلبان با دولت تدبير و اميد، رابطه اي برادرانه و حمايتي است. اصلاح طلبان در هر سنگري كه مي توانستند در راستاي كمك به دولت بر آمده از راي خود كوشيده اند و در صورت لزوم نقد هاي خود را نسبت به روند هاي غلطي كه امكان دارد باعث آسيب به دولت و در نتيجه خدمت رسانه به مردم شود به شكل دوستانه عنوان كردند. در همين راستا شايسته است دولت تدبير و اميد، تلاش خود را پس از تغيير در تركيب مجلس و ترميم قوه مقننه، در جهت ترميم كابينه و تغيير مديراني كه باعث تضعيف دولت يازدهم مي شوند، به كار گيرد.بايد ياد اور شد كه يكسال تا پايان كار دولت تدبير و اميد باقي مانده است و لزوم توجه به معيشت مردم، وضعيت اقتصاد عمومي نيازمند تغييرات جدي در بدنه مديران استاني دولت تدبير و اميد است.

٣- استان پهناور كرمان كه به داشتن شخصيت هاي بزرگي چون آيت الله هاشمي رفسنجاني، آيت الله محمد جواد حجتي كرماني، شهيد محمد جواد باهنر، سردار قاسم سليماني، سيد حسين مرعشي، مجيد انصاري، اسحاق جهانگيري و شخصيت هاي ديگري كه در اين نوشته نمي گنجد؛ مي بالد نيازمند توجه بيشتر مسئولان دولت تدبير و اميد به اين استان است. روند هاي غلط و بعضا شخصي و به دور از قانون مديران و نمايندگان عالي دولت در استان،  ما را نسبت به اين موضوع كه مبادا اين اتفاقات خدشه اي در اعتماد عمومي نسبت به دولت تدبير و اميد و رياست محترم جمهوربه وجود اورد ، بشدت نگران نموده است. 
شعبه استاني كرمان حزب نداي ايرانيان خود را حامي دولت و سياست هاي آن مي داند اما نقد ما به روند هاي غلط در استان كرمان که قبلا طی نامه ای محرمانه به استحضار حضرتعالی رسیده بود همچنان پابرجاست. لزوم توجه به زير ساخت هاي توسعه سياسي كه مي تواند لازم و ملزوم توسعه همه جانبه به ويژه در بخش اقتصاد، فرهنگ باشد از موضوعاتي است كه در استان عقيم مانده است و ما با مديراني در استان روبرو هستيم كه به سياسي نبودن خود افتخار مي كنند و تعريف خود را از روش اعتدال، سياست ميخ و نعل مي دانند. لزوم بازنگري در نمايندگان عالي دولت در استان كرمان از موضوعاتي است كه در آستانه اين سفر دغدغه بسياري از حاميان دولت مي باشد.

در انتها ضمن ارزوي توفيق روز افزون براي دولت تدبير و اميد، شعبه استان كرمان حزب نداي ايرانيان علي رغم همه انتقادات خود به عملكرد مديران دولت يازدهم در استان كرمان، ورود كابينه تدبير و اميد به استان كرمان را به فال نيك گرفته و از همه مردم شريف و هميشه در صحنه استان كرمان دعوت بعمل مي آورد تا استقبالي در خور و شان مردم استان و رياست محترم جمهوري از كاروان اميد داشته باشند. باشد كه با تدبير رياست محترم جمهوري اميد ها در دل مردم استان پر افتخار كرمان زنده شود.

شعبه استاني حزب نداي ايرانيان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)