کد خبر: ۱۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
در نشست اعضای کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه‌گذاری اتاق کرمان، برگزاری پنجمین کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی الکتریکی در کرمان مورد تایید قرار گرفت.

در نشست اعضای کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه‌گذاری اتاق کرمان، برگزاری پنجمین کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی الکتریکی در کرمان مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ در ابتدای این نشست، رییس کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه گذاری اتاق کرمان، گفت: بررسی عملکرد کمیسیون در سال 94 و ارایه نقطه نظرات اعضا برای اجرای بهتر برنامه‌های سال 95 دلیل برگزاری این جلسه است. حمید عزت‌آبادی پور با بیان اینکه دامنه فعالیت کارگروه‌های کمیسیون بسیار گسترده است، اذعان داشت: در سال گذشته برنامه‌های کمیسیون بیشتر توسط کارگروه ها دنبال شد و کمیسیون نقش هماهنگی را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: اما فعالیت کمیسیون در سال جدید بیش از گذشته خواهد بود تا اثرات اجرای برنامه‌ها ملموس‌تر باشد. رییس کمیسیون امور زیربنایی و سرمایه‌گذاری اتاق کرمان از حضور روسا و نمایندگان انجمن‌های تخصصی در نشست‌های کمیسیون خبر داد و گفت: اکنون شرایطی به وجود آمده است که برنامه‌های بخش خصوص تنها باید توسط بخش خصوصی و بدون اتکا به حمایت دولت پیش رود.

در ادامه این نشست، اعضا به بررسی عملکرد کارگروه‌های پنج‌گانه کمیسیون در سال 95 پرداختند که مسوول کارگروه فن‌آوری اطلاعات، گفت: در دوره جدید فعالیت، هسته مرکزی کارگروه از 12 جایگاه حقوقی و زیرکارگروه‌های نرم‌افزار، زیرساخت و ارتباطات، امنیت و پدافند غیرعامل، آموزش و پژوهش و سخت افزار و شبکه تشکیل شد. محمدجواد رستمی با بیان اینکه در سال 95 جلسات متعددی با فعالان و افراد مرتبط با این حوزه برگزار شد، تصریح کرد: نشست با رییس سابق کمیسیون فن‌آوری اطلاعات اتاق ایران، کمیسیون آموزش و پژوهش نظام صنفی، دادستان کرمان، رییس پلیس فتا، مدیرعامل شرکت مخابرات و بخش کامپیوتر دانشگاه باهنر از جمله آن است.

رییس کارگروه انرژی نیز به بخشی از فعالیت‌های این کارگروه درسال 95 اشاره کرد و گفت: تدوین فاز دوم نقشه راه انرژی استان که به پتانسیل سنجی صرفه جویی در مصرف انرژی اختصاص دارد، به پایان رسیده است. امیر عبدالهی از تجهیز اولیه آزمایشگاه شبکه‌های هوشمند قدرت در دانشگاه شهید باهنر خبر داد و گفت: همچنین مقرر شده است که پنجمین کنفرانس شبکه های هوشمند انرژی الکتریکی ایران با همکاری انجمن شبکه‌های هوشمند ایران، اواخر دی‌ماه سال جاری در کرمان برگزار شود. وی با بیان اینکه چهار دوره گذشته این کنفراس در دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت و... برگزار شده است، افزود: برای اولین بار است که این کنفرانس در استانی غیر از تهران برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست سایر کارگروه‌ها به بیان فعالیت‌های خود در سال گذشته و نیز بررسی راهکارهای بهبود عملکرد کمیسیون پرداختند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)