کد خبر: ۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون مالی مس منطقه کرمان گفت: برنامه‌های برون‌سازمانی معاونت مالی مس منطقه کرمان در سال 94 جهت جلوگیری از خروج منابع نقد شرکت و استفاده کامل از ظرفیت‌های قانونی کشور در راستای منافع شرکت ملی صنایع مس ایران طراحی شده بود.
معاون مالی مس منطقه کرمان گفت: برنامه‌های برون‌سازمانی معاونت مالی مس منطقه کرمان در سال 94 جهت جلوگیری از خروج منابع نقد شرکت و استفاده کامل از ظرفیت‌های قانونی کشور در راستای منافع شرکت ملی صنایع مس ایران طراحی شده بود.

حمیدرضا اخلاقی با بیان اینکه اهداف تعیین شده در این حوزه با موفقیت 90 درصدی همراه بوده است، گفت: کاهش 30 درصدی برگ تشخیص مالیات عملکرد سال 1392، کاهش 400 درصدی مبلغ برگ تشخیص امور مالیاتی در حوزه مالیات ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی، حل‌وفصل اختلافات شرکت مس با سازمان تأمین اجتماعی و رسیدگی به حساب‌های پیش‌پرداخت سنواتی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته این معاونت در سال گذشته است.

اخلاقی در خصوص کاهش 30 درصدی برگ تشخیص مالیات عملکرد سال 1392 گفت: با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با ممیزان اداره امورمالیاتی و همچنین پیگیری موارد باقیمانده اختلافی در هیات بدوی و تجدیدنظر ظرف مدت 5 ماه موفق به احقاق حقوق شرکت مس شدیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز در راستای ایفای حقوق قانونی شرکت قصد ارجاع پرونده مذکور به شورای عالی مالیاتی را داریم تا به رقم مالیات حقیقی شرکت نزدیکتر شویم.

معاون مالی مس منطقه کرمان با بیان اینکه در جریان حل و فصل این موضوع، اداره امور مالیاتی در یک اقدام کم سابقه از رای هیات حل اختلاف بدوی شگفت زده شد و با ارجاع پرونده به هیات حل اختلاف تجدید نظر و رفتار غیر حرفه‌ای در این هیات سعی در تثبیت مبلغ برگ تشخیص خود داشت اظهار کرد: خوشبختانه در هیات تجدید نظر هم رای به کاهش 28 درصدی مبلغ مالیات این شرکت صادر شد.

اخلاقی درباره موفقیت دوم این معاونت در حوزه برون‌سازمانی که کاهش 400 درصدی مبلغ برگ تشخیص امور مالیاتی در حوزه مالیات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی بود گفت: در هیات بدوی حل اختلاف مالیاتی با شکایت سازمان امور مالیاتی مراتب به هیات تجدید نظر ارجاع شده است و هم اکنون کارشناسان مالی منطقه کرمان در حال آماده شدن در دفاع از حقوق شرکت ملی صنایع مس ایران در هیات حل اختلاف تجدید نظر هستند.

وی افزود: در حوزه رسیدگی به حساب‌های پیش پرداخت سنواتی خصوصا حوزه تدارکات بالغ بر 13 میلیارد تومان برگشت منابع نقد را داشته‌ایم.

معاون مالی مس منطقه کرمان به حل و فصل اختلافات شرکت مس با سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در حوزه تامین اجتماعی پرونده‌های مرتبط به سالهای 1370 و 1371 مورد اختلاف شرکت ملی صنایع مس ایران و سازمان تامین اجتماعی مفتوح بوده است که در سال 94 با کاهش چشمگیر مبلغ مورد ادعایی سازمان مذکور پرونده ها حل فصل شده‌اند و حساب مربوطه نیز اخذ شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)