کد خبر: ۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون وزیر کشور دولت اصلاحات در واکنش به موضوع پروژه عبور از روحانی توسط اصلاح‌طلبان که از سوی جناح رقیب مطرح شده است، آن را یک جنگ روانی خواند.
ایلنا نوشت: معاون وزیر کشور دولت اصلاحات در واکنش به موضوع پروژه عبور از روحانی توسط اصلاح‌طلبان که از سوی جناح رقیب مطرح شده است، آن را یک جنگ روانی خواند.

مرتضی مبلغ معاون وزير كشور دولت اصلاحات با اشاره به ادعای برخی جریان‌ها در مورد تک‌دوره‌ای بودن دولت روحانی با بیان اینکه این مسئله مربوط به الان نیست، اظهار داشت: از مدت ها قبل این موضوع از طریق یک جنگ روانی از سوی جریان افراطی به ویژه جریانی که در دولت هشت‌ساله گذشته نقش جدی داشتند، مطرح می‌شود. آنها با این کار می‌خواهند ضمن تخریب و تضعیف دولت، شرایطی را فراهم کنند که دولت تک‌دوره‌ای شود و به دنبال آن به قدرت باز گردند.

اهم اظهارات مبلغ به اين شرح است:

**این جریان بعد از انتخابات هفتم اسفند که مردم در آن «نه» بزرگی به تندروها گفتند، روند تخریب‌های خود را تشدید کردند. این تخریب‌ها به ویژه در استانه انتخابات سال ۹۶ شکل گسترده‌تری را به خود گرفته است. طبیعی است که این جریان‌ حداکثر تلاش خود را می‌کند تا به اهداف خود برسد.

**{در واکنش به موضوع پروژه عبور از روحانی توسط اصلاح‌طلبان که از سوی جناح رقیب مطرح شده} این یک ادعا پیش نیست؛ طرح این مسایل صرفا یک جنگ روانی است که روز به روز ابعاد متنوع‌تری پیدا می‌کند. اصلاح‌طلبان از قبل مواضعشان روشن بوده و استراتژیکی‌شان این بوده که دولت را به پشتوانه شعارهایی که داده است، کمک کنند تا دولت در تحقق این وعده موفق باشد.

**(در پاسخ به این سوال که مهمترین رقیب روحانی در سال ۹۶ را چه کسانی می‌دانید) برای سال ۹۶ رقیب جدی برای آقای روحانی وجود ندارد. اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل از روحانی حمایت خواهند کرد. در این میان تنها بخش اندکی از اصولگرایان افراطی  مطالبی را علیه دولت مطرح می‌کنند و ممکن است گزینه‌هایی داشته باشند، اما بی شک هیچ یک از آنها رقیب جدی برای روحانی نخواهند بود.

**جریان افراطی هم گزینه جدیدی(براي انتخابات سال 96) در نظر ندارد تا بتواند آن را به مردم عرضه کند و بتوانند رقابت جدید با روحانی داشته باشند.

**{برگ برنده روحانی در سال ۹۶ } فکر می‌کنم دولت به دلایل مختلف از برخی مسایل غفلت داشته است و عمده وقت و سرمایه خود را روی سیاست خارجی و مسایل اقتصادی گذاشته و اغلب از مسایل سیاسی داخلی و به‌ویژه حقوقی اساسی مردم آن‌طور که باید و شاید اهتمام لازم را مبذل نداشته است لذا این یک خلاء برای دولت محسوب می‌شود.

**در مسایل اقتصادی هم به دلیل وضعیت بحرانی که این دولت از گذشته به ارث برده، جبران خسارت‌ها بیش از ۲ دهه طول می‌کشد. برای همین دولت باید از هم اکنون اهتمام ویژه‌تری را نسبت به مسایل اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی داشته باشد و در کنار آن باید برای حفظ اعتماد عمومی به مسایل مربوط به حقوق سیاسی و اجتماعی مردم توجه بیشتری شود.

**{ضرورت تغییر مدیران دولتی} خلاءهای دولت یازدهم مشخص است بخشی اقتصادی و بخشی مربوط به سیاست داخلی است که باید مدیریت‌ها در این زمینه‌ها تقویت شود از سوی دیگر نکته مهم مدیریت‌های منطقه ای است برخی از این مدیران مدیران سیاسی استان‌ها ضعیف و کم‌توان هستند و کارایی لازم را ندارند. اینها باید به نحوی جبران شود، در غیر این‌صورت دولت با از دست دادن اعتماد عمومی مواجه می‌شود. اینها اموری نیست که بتواند نسبت به آنها ملاحظه کاری و رودربایستی داشت.
برچسب ها: روحانی ، مبلغ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)