کد خبر: ۱۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
به نظر می‌رسد پیشنهاد ریاست مرکز پژوهش‌ها به عارف حالا دیگر رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است که محمدرضا تابش خبر از ابراز تمایل لاریجانی و نگاه مثبت هیات‌رییسه به ریاست عارف بر مرکز پژوهش‌های مجلس داده است.
اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد پیشنهاد ریاست مرکز پژوهش‌ها به عارف حالا دیگر رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است که محمدرضا تابش خبر از ابراز تمایل لاریجانی و نگاه مثبت هیات‌رییسه به ریاست عارف بر مرکز پژوهش‌های مجلس داده است.
 بي‌شك شخصيت نخبه و آكادميك عارف را نمي‌توان در اين زمينه ناديده گرفت و ظاهرا لاريجاني هم نتوانسته چشم بر اين ويژگي مثبت عارف كه با تكيه بر آن مي‌تواند مركز پژوهش‌هاي مجلس را متحول كند ببندد. اگرچه در اين ميان تابش از عدم تمايل عارف براي قبول مسووليت و عدم پذيرش رياست سازمان پژوهش‌ها خبر داده است اما با اين حال اميدوار است كه احترام عارف به راي اكثريت فراكسيون اميد در نهايت او را راضي كند تا مسووليت مركز پژوهش‌ها را عهده‌دار شود. 

محمدرضا تابش در مورد انتخاب رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس گفت: آقاي عارف خودشان تمايلي ندارند كه منصب و مسووليتي را در مجلس قبول كنند، ولي اعتقاد من و بسياري از اعضاي فراكسيون اميد بر اين است كه رياست مركز پژوهش‌هاي مجلس متناسب با شأن و شخصيت آقاي عارف است. وي با تاكيد بر اينكه عارف تا به حال پاسخش براي تصدي پست رياست مركز پژوهش‌هاي مجلس منفي بوده است، اظهار داشت: البته آقاي عارف يك ويژگي كه دارد اين است كه تابع نظر اكثريت است، اگر همه به اين نتيجه برسند كه عارف بايد مسند را برعهده بگيرد، وي قبول خواهد كرد.

تابش گفت: البته هيات‌رييسه و رييس مجلس ابراز تمايل كرده‌اند كه عارف به عنوان رياست مركز پژوهش‌هاي مجلس مطرح شود. نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: هيچ صحبت رسمي در مورد تصدي مسووليت مركز پژوهش‌ها با هر دو طرف (جلالي و عارف) نشده و بيشتر تعارفات ادبي و اخلاقي بوده است. تابش اظهار داشت: آقاي جلالي بسيار مودبانه اظهار موضع كرده و من از ايشان ممنونم، موضع‌گيري آقاي جلالي سياست‌مدارانه و مودبانه بود. وي گفت: از منظر سياسي تصور مي‌كنم نظر آقاي لاريجاني به اين است كه عارف رياست مركز پژوهش‌ها را قبول كند.
برچسب ها: لاریجانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)