کد خبر: ۱۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به فرموده امام علی(ع) اگر انسانی دو روزش همانند هم باشد او ضرر کرده است، بنابراین همه ما باید به تغییر مثبت و سازنده بیاندیشیم و از ایستایی و رکود پرهیز داشته باشیم.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به فرموده امام علی(ع) اگر انسانی دو روزش همانند هم باشد او ضرر کرده است، بنابراین همه ما باید به تغییر مثبت و سازنده بیاندیشیم و از ایستایی و رکود پرهیز داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه در همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید که به مناسبت 24 خرداد ،به میزبانی شورای اصلاح طلبان بابل برگزار شده بیان کرد:به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشیم که خارج از جامعه، شخص یا گروهی بتوانند وضعیت مان را بهبود ببخشند بلکه خودمان با توجه به داشته های خود باید در مسیر درست و با صداقت گام برداریم و وضعیت را بهبود ببخشیم.
وی اظهارداشت: در جامعه ما اگر کسی سخن راست می گوید نباید در مقابلش ایستاد و حرف درست در اقتصاد، سیاست و فرهنگ قابل پذیرش است.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس قادر به ایستادن در مقابل اراده ملت و جامعه نیست و اگر با علم و ایمان حرکت کنیم به طور قطع پیروز خواهیم شد.
به گفته پزشکیان اصلاح طلبی یعنی ارتقاء کیفیت و کارآیی و اگر معنای اصلاح طلبی را این اصل بدانیم، هیچ کس نمی تواند به آن اعتراض کند.
وی دراین همایش که استاندار مازندران، فرماندار بابل و جمع زیادی از مردم و مسئولان حضور داشتند اظهار کرد: دغدغه هایی که رهبر معظم انقلاب مطرح می کنند مگر با تغییر تحقق نمی یابد و اگر همان کار سابق را ادامه دهیم و بگوئیم تغییرایجاد می شود این موضوع یک دیوانگی است.
وی اظهارداشت: اگر یک جامعه تقوا و ایمان را اصل بداند و در مسیر درستی حرکت کند، آن جامعه نجات می یابد و در جایی که خودمان قرار داریم باید با تقوی و ایمان خود را اصلاح کنیم.
در ادامه این همایش 'احمد سرخپر' رئیس شورای اصلاح طلبان بابل اظهار کرد : اصلاح طلبان برعهدی که براساس آرمان های انقلاب و ارزش های آن بسته اند، ایستاده اند و رییس جمهور روحانی توتنها نیستی، چون بسیاری از آرمان های ما در تو وجود دارد که برغم فشارهای زیاد ، سکوت کردی و راه خود را ادامه می دهی.
وی ادامه داد: یکی از اساسی ترین اقدامی که دولت تدبیر و امید انجام داده است و همین یک اقدام او هم بسیار ارزشمند است، انتخاب تیم دیپلماسی بسیار قوی است که توانستند برجام را به سرانجام برسانند و کشور را از دست گرگان درنده که می خواستند ایران را به انزوا بکشانند، نجات داده است.
برچسب ها: پزشکیان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)