کد خبر: ۱۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
اگر گاهی سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای تماشای مجموعه رمضانی تماشا کنند باز می‌بینند همان رویه ادامه دارد. زیرنویس‌های مکرر «کمپین دفاع از حقوق ملت ایران» هی می‌آید و می‌رود، که مردم بیائید نامه به دبیرکل سازمان ملل را امضا کنید تا دو میلیارددلار حق خود را از آمریکا پس بگیریم. دو میلیاردی که دولت قبل آن را تقدیم آمریکایی‌ها کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مردم تعجب می‌کنند چرا برای بعضی‌ها این همه تبلیغ پیرامون فیش‌های حقوقی مدیران دولت اهمیت پیدا کرده است. مگر آنها در دولت قبل اختلاس‌های چند هزار میلیاردی را ندیده‌اند، بنیاد فساد دولتی کجا گذاشته شد؟
حالا این آدرس‌های غلط برای چیست؟ که بگویند این هم از دولت تدبیر و امید که به آن رای دادید؟اگر گاهی سیمای جمهوری اسلامی ایران را برای تماشای مجموعه رمضانی تماشا کنند باز می‌بینند همان رویه ادامه دارد. زیرنویس‌های مکرر «کمپین دفاع از حقوق ملت ایران» هی می‌آید و می‌رود، که مردم بیائید نامه به دبیرکل سازمان ملل را امضا کنید تا دو میلیارددلار حق خود را از آمریکا پس بگیریم. دو میلیاردی که دولت قبل آن را تقدیم آمریکایی‌ها کرد. 

عجب شما که اصل برجام و توافق هسته‌ای را درهمین رسانه، برد آمریکا وباخت ایران می‌دانستید و می‌دانید، نکند فکر کرده‌اید ما نمی‌فهمیم این هم یک آدرس غلط برای القای بی‌کفایتی دولت در مطالبه حق ملت است؟ چرا اصرار دارید به ما ثابت کنید در رای دادن‌هایمان اشتباه کرده‌ایم؟

...از بازگشت امید واعتماد به مردم، پس از انتخابات عصبانی هستند و می‌خواهند این روحیه و خشم خود را به مردم هم سرایت دهند. پس اگر رئیس دولت قادر باشد با جذب سرمایه‌گذاری خارجی، رونق را به اقتصاد کشور برگرداند، با بیکاری و فقر و تورم مقابله کارساز نماید (که طی سه سال گذشته آمارها حکایت از این موفقیت دارد)، چون برخلاف اهداف آنان است موانع جدی ایجاد می‌کنند. خودسرها! احساس تکلیف می‌کنند سفارت عربستان را آتش می‌زنند. مملکت را ناامن جلوه می‌دهند، تا هیچ سرمایه‌گذار و جهانگرد خارجی جرات نکند از مرزهای کشور عبور کند تا چه شود؟ هیچ! آنها که مواجب خود را می‌گیرند تا به مردم ثابت گردد انتخاب اشتباهی کرده‌اند و این اشتباه را دور بعد تکرار نکنند و اگر بعنوان جایگزین از فردی اسم می‌برند که مردم بیشترین حساسیت را نسبت به او دارند، صرفا برای عصبانی کردن آنها و سنجش واکنش افراد ومحافل سیاسی است وگرنه در داخل خودشان به خوبی می‌دانند این امر امکان پذیر نیست.
اما فارغ از این همه هیاهو و هوچی‌گری‌ها و برنامه سازی‌ها، این واقعیت که مردم از وضعیت زندگی و روند پیشرفت امور ناراضی هستند را نمی‌توان نادیده گرفت و اتفاقا آقای روحانی باید همه تمرکز خود را متوجه این معضل نماید. اینکه مردم می‌دانند علت اساسی ادامه این وضع عملکرد گذشتگان در حوزه سیاست داخلی و بین‌المللی است که سه سال بیشترین وقت و فرصت جبران آنها را از دولت گرفته و همچنین فهم و درک آنها از مانع‌تراشی‌ها برای موفقیت و پیشرفت دولت، که تغییری در اصل مسئله نمی‌دهد و در عین حالی که بی‌شک دولت تدبیر وامید را شایسته آن می‌دانند که برای چهارسال دیگر از مردم فرصت بگیرد ولی انتظار دارند با این پشتوانه مستحکم، در برابر زیاده خواهی‌ها و مانع‌تراشی‌ها بایستد و کوتاه نیاید.
 دولت تدبیر وامید نقاط قوت بسیاری دارد که مخالفان سعی دارند در هیاهوی سیاه‌نمایی خود آن را کم رنگ سازند، پس وظیفه اصلی تیم رسانه‌ای دولت در یکسال آینده تبلیغ این دستاوردها می‌باشد، آقای روحانی با تقویت ستاد فرماندهی خود و کنار گذاشتن عناصر غیر همراه کابینه، بایستی با اتکا به توان خویش این راه روشن را ادامه دهد، و از سرمایه بزرگ اعتماد و پشتیبانی مردم کمال استفاده را بنماید.
برچسب ها: دولت یازدهم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)