کد خبر: ۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
قنبری:
یک نماینده پیشین مجلس معتقد است اتاق فکرهایی که علیه دولت فعالیت دارند برای تخریب خوب کار می‌کنند اما گامی در جهت سازندگی کشوربر نداشتند.
داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل برخی اتاق فکر ها علیه دولت گفت : به نظرم هدف اصلی آن‌ها به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بر می گردد و هدفشان تخریب دولت است و می خواهند  به بزرگنمایی مسائل و مشکلات موجود بپردازند که نمونه آن حقوق مدیر عامل فلان بانک است.

وی ادامه داد:  وقتی این فضاسازی ها انجام می‌شود، تا دولت و طرفداران آن بخواهند شایعات را اصلاح کرده و حقایق را آنطورکه هست نشان دهند زمان می برد و آنهایی که به دنبال تخریب هستند تا حدودی به اهدافشان می‌رسند که این قطعا به ضرر جامعه و کشور است.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: افراد حاضر در این اتاق فکر ها می خواهند دولت را به حاشیه ببرند تا دولت از کار خود بازبماند اما دولتمردان کار خود را با خونسردی انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند مشکلات مردم حل شود.

قنبری هم‌چنین اظهار کرد: ما فراموش نمی کنیم کسانی که امروز خط کش گذاشتند تا ببینند برجام در کجا اجرا شده و در کجا اجرا نشده زمانی می گفتند تحریم‌ها برای کشور نعمت است اما حالا در برداشته شدن آن عجله دارند و هرکدام از موضع یک حقوقدان اظهار نظر می‌کنند گویی که همه چیز دست دولت است.

این نماینده پیشین مجلس افزود:‌این افراد نوعی پررویی سیاسی دارند و به همین دلیل این اتاق فکرها را تشکیل دادند. آن‌ها افرادی هستند که تا پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم منکر رکود، گرانی و تورم بودند و سعی داشتند عملکرد منفی خود را مثبت جلوه دهند اما همانطور که در ان مسأله موفق نبودند امروز نیز در این سیاه نمایی ها موفق نخواهند بود.

وی یادآور شد:‌این دولت شکل گرفته تا ابتدا مشکلاتی که در دولت قبل پدید آمده را حل کند و حل مشکلات قطعا زمان می برد و طبق تخمین های زده شده توسط کارشناسان تا عادی شدن وضعیت کشور ۱۵ سال زمان  نیاز است و سردمداران این اتاق فکرها باید پاسخگوی این عقب ماندگی که باعث آن بودند باشند.

قنبری در ادامه تاکید کرد:‌ این اتاق فکرها در زمینه تخریب خوب کارمی کنند اما هیچ‌گاه در زمینه سازندگی فعالیت خوبی نداشتند. به همین دلیل وضعیت کشور امروز به اینجا رسیده است. ان‌شاء‌الله  سردمداران  اتاق فکرهای ضد دولت تجدیدنظری در عملکرد خود داشته و به جای تخریب به فکر سازندگی بوده و به جای تفکر سلبی تفکر ایجابی را جایگزین کنند، برنامه‌های خود را ارائه دهند، نقاط ضعف خود را بررسی کنند و منصفانه بگویند چه کارنامه ای در دست دارند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: باید گفت برجام نیز ما را از یک وضعیت بحرانی به وضعیت عادی می‌رساند و آن‌ها باید بدانند این روند زمان می برد.

وی در خصوص بهترین برخوردی که دولت می‌تواند با این اتاق فکرها داشته باشد نیز گفت: بهتر است دولت خود را وارد این بحث ها نکند و قطعا دولتمردان نمی خواهند خود را درگیر این حواشی کنند چون انقدر مشکلا ت در کشور وجود دارد که فرصت رسیدگی به این تخریب ها نیست البته یک روز باید به همه مسائل مطرح شده جواب دهند تا مقصر اصلی شناخته شود اما مردم در سال ۹۲ نشان دادند که مقصر اصلی را چه کسی می‌دانند و در انتخابات هفت اسفند ۹۴ نیز مجددا  پاسخ این سیاه نمایی ها و اندیشه های غلط که از اتاق فکرهای این چنینی بیرون می آید را دادند.
برچسب ها: قنبری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)