کد خبر: ۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:
سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که امیدواریم در یک‌سال باقی‌مانده از عمر شورا بتوانیم انتظارات مردم را در زمینه‌ی آسفالت برآورده کنیم، درباره‌ی ورود سایر پیمان‌کاران در فاینانس آسفالت گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود پیمان‌کاران ندارند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان از مذاکره‌ی شورا و شهرداری با پیمان‌کاران توانمند شهر کرمان، برای انجام فاینانس داخلی آسفالت معابر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد ربانی‌زاده در گفت‌و‌گو با کرمان‌شهرآن‌لاین، با بیان این‌که تاکنون آن‌گونه که مورد انتظار مردم بوده، نتوانسته‌ایم در زمینه‌ی آسفالت معابر و کوچه‌های شهر ورود کنیم، گفت: البته شهرداری کرمان با استفاده از امکانات و توانایی داخلی خودش، در زمینه‌ی آسفالت در گوشه‌و‌کنار شهر اقدامات خوبی داشته، اما شورای اسلامی شهر و شهرداری، فاینانس آسفالت را با مبلغ 50 تا 70 میلیارد تومان در دستور کار قرار داده تا با مشارکت بخش خصوصی، بتواند مناطق زیادی از شهر را آسفالت کند.

وی افزود: در همین راستا تاکنون چندین نشست با آقای زنگی‌آبادی، یکی از پیمان‌کاران بزرگ شهر داشته‌ایم تا با توجه به تجربه، سرعت و کیفیت بالای انجام کار و سوابق خوبی که ایشان دارد، بخش قابل‌توجهی از معابر شهر کرمان آسفالت شود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده ادامه داد: در جلسات متعددی که برگزار شده، خوش‌بختانه آقای زنگی‌آبادی آمادگی خود را برای شرکت در فاینانس آسفالت و هم‌چنین ساخت پل‌ها اعلام کرده‌اند.

وی با بیان این‌که به‌عنوان سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان، از آقای زنگی‌آبادی تشکر می‌کنم و دست‌شان را به گرمی می‌فشاریم، گفت: آقای زنگی‌آبادی اعلام کردند تا سقف 40 میلیارد تومان در فاینانس آسفالت شهرداری کرمان شرکت خواهند کرد که با ورود ایشان و آسفالت معابر تا سقف 40 میلیارد تومان، تحول خوبی در زمینه‌ی آسفالت شهر کرمان را شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده افزود: البته آسفالت معابر شهر کرمان براساس اولویت‌ها انجام خواهد شد که یکی از این اولویت‌ها، ادامه‌ی بولوار کوثر تا فرودگاه است تا با ساخت این بولوار، ترافیک بولوار جمهوری‌اسلامی کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: شهرک الغدیر نیز از دیگر اولویت‌های آسفالت است؛ ضمن این‌که اولویت‌های آسفالت، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان مشخص می‌شود و پس از آن آسفالت انجام خواهد شد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان از مذاکره با برخی پیمان‌کاران دیگر نیز خبر داد و گفت: از آن‌جاکه مبلغ فاینانس داخلی آسفالت، 70 میلیارد تومان است و آقای زنگی‌آبادی حاضر به مشارکت تا سقف 40 میلیارد تومان شده‌اند، در تلاش هستیم با مذاکره با سرمایه‌گذاران و پیمان‌کاران دیگر، بقیه‌ی آسفالت نیز انجام شود.

حجت‌الاسلام ربانی‌زاده افزود: در همین راستا با آقای شادمان، یکی دیگر از پیمان‌کاران توانمند شهر کرمان مذاکره کرده‌ایم که مقرر شده ایشان نیز تا سقف 20 میلیارد تومان در زمینه‌ی آسفالت و جدول‌گذراری معابر شهر مشارکت کند.

وی با بیان این‌که امیدواریم در یک‌سال باقی‌مانده از عمر شورا بتوانیم انتظارات مردم را در زمینه‌ی آسفالت برآورده کنیم، درباره‌ی ورود سایر پیمان‌کاران در فاینانس آسفالت گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود پیمان‌کاران ندارند؛ ضمن این‌که وقتی فاینانس از طریق رسانه‌ها آگهی می‌شود، راه برای حضور تمام پیمان‌کاران باز است و ما دست تمام پیمان‌کاران را به گرمی می‌فشاریم.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر کرمان درباره‌ی نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ی آسفالت از طریق فاینانس داخلی نیز گفت: پرداخت هزینه‌ی آسفالت به پیمان‌کاران از طریق فاینانس، به‌صورت 20 درصد صدور پروانه‌ی ساختمان، 50 درصد زمین و 30 درصد نقدی است که مبلغ نقدی طی سه سال پرداخت خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)