کد خبر: ۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان:
دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان گفت: جهان اسلام با دو معضل روبروست یکی اسراییل جنایتکار که نماد جعل و غیرقانونی و زر و زیور دنیاپرستی است و دیگری داعش که نماد تحجر، واپسگرایی، خشکمقدسی و کوری مذهبی است. شهید الله دادی مفتخر است با هر دو جنگید و به همه درس داد که اگر بخواهیم در مسیر حق و عدالت باشیم باید با هر دو معضل جنگید.

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان گفت: جهان اسلام با دو معضل روبروست یکی اسراییل جنایتکار که نماد جعل و غیرقانونی و زر و زیور دنیاپرستی است و دیگری داعش که نماد تحجر، واپسگرایی، خشکمقدسی و کوری مذهبی است. شهید الله دادی مفتخر است با هر دو جنگید و به همه درس داد که اگر بخواهیم در مسیر حق و عدالت باشیم باید با هر دو معضل جنگید. 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ محمدعلی ایران نژاد در جمع اعضای حزب اسلامی کار که به مناسب فرارسیدن روز قدس بر مقبره شهید سردار الله دادی حاضر شده بودند، اظهار داشت: شهید الله دادی تنها شهید جمهوری اسلامی ایران است که با شلیک مستقیم دولت غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده است. این خصیصه ارزش و افتخار این شهید را دوچندان مینمایاند.

وی در ادامه افزود: جهان اسلام با دو معضل روبروست یکی اسراییل جنایتکار که نماد جعل و غیرقانونی و زر و زیور دنیاپرستی است و دیگری داعش که نماد تحجر، واپسگرایی، خشکمقدسی و کوری مذهبی است. شهید الله دادی مفتخر است با هر دو جنگید و به همه درس داد که اگر بخواهیم در مسیر حق و عدالت باشیم باید با هر دو معضل جنگید.

ایران‌نژاد اضافه کرد: زندگی این بزرگوار هم نشان از همین شناخت و درک داشت. بی مهری هایی  که در طول حیات این عزیز میبینیم گوشه ایی از عظمت کار آن مرد عزیز و مظلوم را می‌رساند

وی یا بیان اینکه در بعد درونی باید هر مسلمان آزاده هم با شیطان زر و زیور و دنیاپرستی و بی قانونی بجنگد و هم با شیطان تحجر و واپس گرایی و خشکمقدسی و خرافات، یادآور شد: انسانی که در این نبرد درونی پیروز شود می‌شود الله دادی. در جامعه هم انسان آزاده باید هم از مظاهر دنیاپرستی و بی قانونی و سرمایه اندوزی حرام  همانند فیش های نجومی تبری بجوید و هم از مظاهر خشک مقدسی و تحجر و واپسگرایی.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر به فرمایشات حضرت امام راحل نیک بنگریم ایشان مظاهر اسلام آمریکایی را در همین دو مصداق می‌داند. اسلامی که شکم بارگی، دنیاطلبی و سرمایه اندوزی حرام را مصداق است میتوان با اسلام خشک‌مقدسی، تحجر، واپسگرایی و عدم درک زمانه دوبال جاهلیت نوین دانست. مسلمان و شیعه ایی که در سال2016 بتواند خود را از این دو آفت نگاهدارد پیروز است.

همچنین در این برنامه محسن ایران نژاد رییس سازمان جوانان استان و مهدیه نظری رییس سازمان جوانان شهرستان سیرجان  و تعدادی از اعضا این تشکل حاضر بودند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)