کد خبر: ۱۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد؛
یک فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد تحرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: وی برای فرد دیگری سرمایه گذاری می‌کند و این احتمال وجود دارد که خودش حضور پیدا نکند. ممکن است از چهره های کابینه‌ و وزرایش برای ریاست جمهوری حمایت کند.
به گزارش نامه نیوز، داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی  در خصوص آخرین وضعیت و برنامه های انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: البته اکنون زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم، شاید برخی از افراد و جریان‌ها گعده‌های را داشته باشند.

وی ادامه داد: تبلیغات زود هنگام به نفع کشور نیست  و صحیح نیست که زودتر از زمان مقررتبلیغات انتخاباتی شروع شود.جریان‌ها می‌توانند برنامه های خود را داشته باشند و این موضوع ایرادی ندارد اما آنچه که مشخص است این است که احزاب بسیار زودتر از زمان مشخص شروع به فعالیت و انتخابات می‌کنند.

قنبری با بیان اینکه احزاب نیاز دارند تا جو روانی جامعه را نسبت به خودشان بسنجند خاطرنشان کرد: باید تحلیل ارائه دهند  و جلسات خود را برگزار کنند تا بتوانند جو را بررسی کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب یادآور شد: گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری حسن روحانی است و تردیدی در این موضوع نیست. البته شرایط کشور ‌می‌طلبد که روحانی برای چهار سال دیگر ریاست کند. مشکلات و سایر برنامه‌های دولت در طول هشت سال محقق می‌شود.

نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه اصولگرایان معتدل شاید از روحانی حمایت کنند، تصریح کرد: تندروها و دلواپسان اما برای انتخابات گزینه خاص خودشان را مطرح می‌کنند. مخالفان دولت مدت‌هاست که اتاق فکر تخریب علیه دولت را فعال کرده اند و تمام هدفشان بدست آوردن ریاست جمهوری سال آینده است.

داریوش قنبری با اشاره به انتشار فیش‌های حقوقی نامتعارف تصریح کرد: همه این مسائل برای تخریب دولت است و اهداف انتخاباتی دارد. این موضوع بنیادش در دوره قبل گذاشته شده است و می‌خواهند دولت یازدهم را زیر سوال ببرند. برخی از فیش‌هایی که منتشر و به زیر مجموعه‌های دولت منتصب شده است اشتباه است باید بررسی شود که این حقوق‌ها بر چه اساسی پرداخت شده است. آیا مجوز قانونی داشته است یا خیر و طبیعتا با متخلفین باید برخورد شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: دولت در این موضوع کوتاهی نکرده است و به محض مطلع شدن سریعا دست به کار شدند و به مقابله پرداختند. در هیچ کجا و هیچ نهادی نباید فیش محرمانه‌ و پنهانی وجود داشته باشد. بهترین ناظر بر این گونه موارد خود مردم هستند. 

این استاد دانشگاه درمورد تحرکات انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: ایشان رفتار و تحرکاتشان انتخاباتی است اما معتقدم وی برای فرد دیگری سرمایه گذاری می‌کند و این احتمال وجود دارد که خودش حضور پیدا نکند. ممکن است از چهره های کابینه‌ و وزرایش برای ریاست جمهوری حمایت کند.

برچسب ها: روحانی ، قنبری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
اقای روحانی لطفا وزیر کشور ،ارشاد، صنعت ومعدن و کار را تغییر بده تا در انتخابات اتی ریزش رای کمتری داشته باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)