کد خبر: ۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس دفتر مصباح یزدی در رفسنجان:
وی با تأکید بر اینکه انقلابی‌گری در چارچوب قانون و نظم و اهداف انقلاب و مطالبات رهبری است، خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی و حمایت از محرومان از ویژگی‌های انقلابی‌گری است که متأسفانه امروزه از سوی برخی افراد از توجه به محرومان غفلت شده است.
رییس دفتر مصباح‌یزدی گفت: ما در کشور میلیون‌ها جوان تحصیلکرده بیکار داریم و در مقابل افراد پنج، 6 و 10 شغله، طبق مصوبات نباید افراد بازنشسته به ‌کار گرفته شوند، اما توجهی به این مساله نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی عصر امروز در جمع مردم رفسنجان در کانون بینش اهل‌بیت(ع) این شهر با اشاره بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انقلابی‌گری و انقلابی‌ ماندن اظهار داشت: ایشان در تمام سخنرانی‌ها در جمع دانشجویان، حوزویان، مسؤولان و ... بر این امر تأکید دارند.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب بی‌بی‌سی تعبیرهایی داشت که دو گروه در ایران فعال هستند که یکی گروه میانه‌روها و دیگری تندروها یا همان افراد انقلابی است، گروه میانه‌روها خواهان ماندن شاه و اصلاحات در حکومت بودند و گروه انقلابی‌ها به رهبری امام‌خمینی (ره) که می‌گفتند شاه باید از ایران برود و حکومت اسلامی حاکم شود.

رییس دفتر مصباح‌یزدی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب مرام انقلابی‌گری غالب و ارتباط‌مان با آمریکا قطع شد، تصریح کرد: زمزمه‌هایی از سوی استکبار ایجاد شد که در صورتی با ایران رابطه خواهیم داشت که میانه‌روها حاکم باشند.

وی ادامه داد: آنها کتابی هم در این زمینه به عنوان مسلمانان میانه‌رو نوشتند، آمریکا حکومت مسلمانان را قبول دارد مانند پاکستان، اما حاکمیت اسلام را قبول ندارد.

جلالی افزود: تفکر انقلابی برای استکبار خطرناک و حرکت‌آفرین است و کاسه‌ و کوزه استکبار را جمع می‌کند، استکبار می‌خواست با حاکمیت میانه‌روها سرچشمه انقلاب را خاموش کند و انقلاب تبدیل به اعتدال شود، با پایان یافتن انقلاب استکبارستیزی تمام می‌شد و دست از آرمان‌های انقلاب باید برمی‌داشتیم.

رییس دفتر مصباح‌یزدی تبیین کرد: اما رهبری این نقشه، مکر و حیله دشمنان را از قبل خواندند و فرمودند انقلاب مراحلی دارد و انقلابی‌گری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دشمن برای خنثی‌ کردن ایده رهبر معظم انقلاب دو نقشه کشید، یکی اینکه برچسب انقلابی‌گری با تندروی و افراطی خواندن به انقلابی‌ها زد و دیگری از طریق مسخره‌گری انقلابی‌ها ورود کرد، به‌ طوری که یکی از اشخاص کشورمان در سخنرانی‌های خود می‌گوید« انقلابی‌ها می‌خواستند جیب مردم را بزنند» در حالی که این قبیل افراد با شعار «مرگ بر آمریکا» و مبارزه با ابرقدرت‌ها مشکل دارند.

جلالی با اشاره به اینکه در شرایط رکود اقتصادی و تعطیلی کارخانه‌ها به ‌ویژه کارخانه ارج بعد از 80 سال و عقب ماندن حقوق کارگران زحمتکش بعد از چند ماه دغدغه دولت نارضایتی از پهنای باند در کشور است، گفت: این جای تعجب دارد.

وی به تعبیراتی که برخی مسوولان کشور در سخنرانی‌های خود دارند اشاره و خاطرنشان کرد: آنها در سخنرانی‌هایشان می‌گویند غصه‌خوار آخرت مردم نشوید و با زور شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت برد.

جلالی ادامه داد: حتی ماهواره را در تضعیف بنیان خانواده و ایمان مردم بی‌تأثیر می‌دانند در حالی که جامعه در تأثر از پیامدهای ماهواره گرفتار مسائل و مشکلاتی است.

رییس دفتر مصباح یزدی با اشاره به اهمیت دادن به یادواره شهدا و توجه به جوانان انقلابی از سوی مسؤولان عنوان کرد: این حکم حکومتی آقاست که بچه انقلابی‌ها حمایت شوند و همه مسؤولان اعم از فرمانداران، استانداران، ائمه جمعه و ... باید به این حکم توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: هرجا انقلابی هست نباید صدایش خاموش شود، چگونه برای برگزاری اعتکاف بودجه نیست، اما برای برگزاری کنسرت موسیقی بودجه هست.

جلالی عنوان کرد: چرا برای به دست آوردن دل آمریکایی‌ها باید اعتدال راه بیندازید، اعتدال شعاری است برای پایان‌یافتن انقلابی‌گری و این همان چیزی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند.

وی با تأکید بر اینکه انقلابی‌گری در چارچوب قانون و نظم و اهداف انقلاب و مطالبات رهبری است، خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی و حمایت از محرومان از ویژگی‌های انقلابی‌گری است که متأسفانه امروزه از سوی برخی افراد از توجه به محرومان غفلت شده است.

جلالی از حقوق‌های نجومی مدیران و وزرا یاد کرد و عنوان کرد: سبک اشرافیت و شاهانه ‌‌زیستن خطرناک است و رهبر معظم انقلاب تذکر دادند و آن را برای نظام خطرناک دانستند.

رییس دفتر مصباح‌یزدی با اشاره به اینکه در کشور ما هنوز بعد از 37 سال پابرهنگانی وجود دارد، از آن طرف برخی افراد حقوق‌های نجومی می‌گیرند، تصریح کرد: با وجود سقف حقوقی که مجلس تعیین کرده است، اما کسانی که مار خورده و افعی شده‌اند نمی‌مانند.

جلالی با بیان اینکه اگرچه سازمان‌های بازرسی درباره حقوق‌ها غفلت کرده‌اند، اما زیرساخت‌های سیستم هم مشکل دارد، افزود: ما در کشور میلیون‌ها جوانان تحصیل‌کرده بیکار داریم، اما افراد پنج، 6 و 10 شغله داریم، طبق مصوبات نباید افراد بازنشسته به ‌کار گرفته شوند، اما توجهی به آن نمی‌شود.

وی بیان کرد: به ‌طور مثال در یکی از مناطق کشور در نزدیکی فردوس بررسی شد مردم به نان شب محتاج هستند، در بررسی از یک نانوایی مردم آن منطقه نان خود را نسیه می‌بردند و حساب دفتری آنها به دلیل فقر مالی بالا بود.

رییس دفتر مصباح‌یزدی در پایان افزود: راه حق را ادامه می‌دهیم، این راه هیچگاه بدون مانع نبوده، حق‌طلبان هیچگاه دنیاپرست نبوده و برای دنیا ارزشی قائل نبودند، اما خدا همواره یار حق‌طلبان بوده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
جناب آقای جلالی
لطفا دلسوز مردم کرمان باشید این مردم از نظر نداشتن امکانات رفاهی و شاخص شادی
در بین مردم سایر استان ها از جایگاه پاینی برخوردار هستند.رفتار شما و امثال شما باعث این شده که مردم کرمان حتی مطالبه گری خود را هم فراموش کنند بنده به عنوان یک کرمانی به شما توصیه می کنم شما دلسوز خود و رفتار خود باشید که انچه کرده اید تابحال حق الناس بوده .
چرا مثال فردوس را زدید همین نزدیکی حاشیه شهرمان کرمان .یا در شهرستانهای جنوبی استانمان مردم به نان شب محتاجند
بگذارید لااقل مردم شاد باشند تا شاید بدانند که شما و مرادتان مصباح چه منجلابی برایشان درست کرده اید .حنای شما دیگر رنگی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)