کد خبر: ۱۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
این روزها رفسنجان میزبان حضور چهره‌های جنجالی است. چهره‌هایی که علی‌رغم تفاوت ظاهری که دارند در یک نقطه و خط وجه اشتراک دارند. آنهم تخریب دولت.
این روزها رفسنجان میزبان حضور چهره‌های جنجالی است. چهره‌هایی که علی‌رغم تفاوت ظاهری که دارند در یک نقطه وجه اشتراک دارند. آنهم تخریب دولت.

همین دیروز بود که فرماندار رفسنجان خبر داد که سخنان جنجالی حسین جلالی رییس دفتر مصباح یزدی برای مسوولان ارسال می‌شود تا درباره آن اقدام شود.

حالا خبر آمده که حسن عباسی که خود را رییس مرکزی به نام بررسی‌های دکترینال که مشخص نیست کجاست و به چه فعالیتی مشغول است در رفسنجان در مسجد امام خمینی سخنانی را مطرح کرد که شاه بیت آنها تخریب دولت دکتر روحانی بود.

حسن عباسی در حالی خود را دکتر می‌داند که از هیچ دانشگاهی چنین مدرکی نگرفته است.او یکی از جنجالی‌ترین چهره‌هایی که ظاهرا در همه چیز متخصص است. از سیاست، سیاست خارجی گرفته تا اقتصاد و سینما و هنر. 

مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سال ۱۳۸۳ درباره مدرک تحصیلی وی گفته بود: «برادرم آقای عباسی دکتر نیستند. ایشان در رشته فلسفه مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند» 

حسن عباسی پس از آنکه در مورد دکترا داشتن یا نداشتن مورد سوال قرار گرفت، در پاسخ گفت: «من فقط ۱۰۴ رساله دکترا ارائه کرده‌ام. بعضی از همین آقایان که ... و دکترا دارند، رساله دکترایشان را با من ارائه کرده‌اند.... دکتر یعنی دکترینر، یعنی کسی که می‏‌تواند دکترین ارائه کند. طبیب کسی است که می‏تواند طبابت کند، راننده کسی است که می‏تواند رانندگی کند.»

عباسی همچنین سال‌ها قبل در یکی از اظهارات جنجالی خود گفته بود که : نیویورک تایمز "هر هفته"، هر وقت راجع به من مطلب می‏زند، داخل پرانتز می‏‏نویسد: "THE KISSINGER OF ISLAM"من هنوز نصف سن آقای کیسینجر را هم ندارم.» این ادعای عباسی در حالی مطرح شد که در همان یک سایت خبری با جستجو در سایت نیویورک تایمز اثبات کرد که اساسا این رسانه هیچ گاه مطلبی درباره عباسی منتشر نساخته که بخواهد او را کسینجر اسلام معرفی کند.

حسن عباسی در سخنان جدیدش در رفسنجان گفته است:

× ایمان به آخرت موجب خود کنترلی می شود، آنکس که فیش حقوقی انچنانی برای خود صادر می کند فکر نمی کند که مرمی هستند که زندگی خود را با ۴۵ هزار تومان هدفمندی یارانه می گذارانند.

× اینکه رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی  و روی تولید کار کردن نه واردات اینکه می فرمایند مگر چند درصد جامعه هواپیما سوار می شوند یا اینکه ازفکر بیگانه استفاده نکنید هرکس که این سخنان را جدی گرفت برای ظهور زمینه سازی می کند.

× اینکه عده ای از انقلاب خسته شدند و آن را به پای مردمی می دانند که در گرمای ۵۰ درجه برای دفاع از فلسطین راهپیمایی می کنند یا هستی خود را می گذارند برای دافع جانانه در سوریه،  نادرست است.

×‌وقتی انقلابیون خسته شوند مهدویت خرافه می شود، آقایان انقلابی دیروز، بفرمایند نگاه شما به مهدویت چیست و از ان چه تعبیری دارید؟

×خیلی ها در صدر اسلام در کنار پیامبر(ص) جایگاه داشتند و امروز قضاوت در مورد آنها چگونه است؟ بودن در کنار بزرگان موجب مسئولیت می شود نه قداست بسیاری از فرزاندان پیامبران و همسرانشان گمراه بودند و خیانت کردند، همراهی امام راحل مسئولیت بالاتری می آورد نه ابهت و مقام بالاتر.

× کسی که بگوید انقلاب اسلامی تمام شده و نباید به گذشته رجعت کنیم و ما به جمهوری اسلامی رسیده ایم چطور دیگران را متهم به غیر انقلابی بودن م یکند.

× وزیری که دغدغه مساله لیبرالیزم به جای اسلام داشته باشد اشتباهی سر جای خودش است.

× اگر بپذیریم انقلاب تمام شده است  و در جهوری اسلامی هستیم یعنی ما رهبر انقلاب اسلامی نمی خواهیم و رییس جمهور اسلامی کافی است یعنی ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی خواهیم و ارتش جمهوری اسلامی کافی است کسانی که اینگونه سخنانی می گویند بر خلاف قانون اساسی حرف می زنند و به بهانه تولد ثروت در داخل کشور مدل چینی را در ایران پیاده می کنند.

× مدل اقتصاد کشور چین همچون امریکا و اروپا است و پوسته حکومت ان مانند شوروری است به فرموده رهبر دشمن با اینکه یک عمامه به سر این مملکت باشد مشکلی ندارد و با صورت جمهوری اسلامی کاری ندارد بلکه با سیرت آن کار دارد.

× وزیری که گفت اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم باید لیبرالیزم را در کشور فراهم کنیم باید بداند که امام راحل در سال ۶۸ به منتظری گفتند که بعد از من تو کشور را به دست لیبرال ها می دهی، آقای وزیر اینجا جمهوری اسلامی است.

× وزیری که دغدغه هواپیما از آمریکا را داشته باشد، دغدغه مساله لیبرالیزم به جای اسلام داشته باشد اشتباهی سر جای خودش است، دشمن می خواهد مغز جمهوری اسلامی تهی شود و این همان لیبرال است.

×در جایی که هر روز از یک فیش حقوق نجومی رونمایی می شود وضعیت روانی جامعه به هم می ریزدمساله فیش های حقوقی سیاسی نیست که گردن این جناح و ان جناح انداخته می شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الفنون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
2
3
سلام
خب که چی با اون مقدمه مسخرتون....
کدام یکی از اون حرف هایی که ایشون زده بی حساب است؟
کدوم یک از حرف ها رو می توانید نقد کنید.؟؟

کدوم یکیشون رو می توانید دفاع کنید؟؟
لطفا بگید کدومشون رو حداقل میتونید تکذیب کنید که درست نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر دین ندارین لااقل ازاده باشید.
حرفهایی که زده شده برگرفته از قران امام و رهبری هستش حالا اگه تخریب دولت محسوب میشه لطفا دولت خودشو اصلاح کنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

601  مددجوی کرمانی مشمول عفو رهبری شدند / صدور 7 هزار و 552 رای جایگزین حبس

پیرو هشدار وقوع سیلاب؛ بیمارستان صحرایی در کرمان برپا شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

رییس دادگستری زرند: برخورد قضایی در انتظار افرادی که اطفال را به تکدی‌گری می‌گمارند

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

پربازدید ها

اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت‌تر خواهد بود /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)