کد خبر: ۱۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
دو استعفا در یک روز
محسن جلال‌پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پس از استعفا از این سمت، با ارسال بیانیه‌ای، از مسوولیت خود به عنوان رییس اتاق کرمان نیز استعفا داد.
 محسن جلال‌پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پس از استعفا از این سمت، با ارسال بیانیه‌ای، از مسوولیت خود به عنوان رییس اتاق کرمان نیز استعفا داد.

 به گزارش گفتارنو این بیانیه به شرح زیر است:

اعضاي محترم هيات نمايندگان اتاق كرمان

من زاده كرمان و تربيت شده جامعه اقتصادي پويا و ريشه دار آن سامانم. دو دهه عضويت در هيات نمايندگان آن اتاق قديمي و قريب چهارده سال افتخار خدمتگزاري در كسوت رياست اتاق، سرمايه بزرگ من است. دست بزرگان خردمند كرماني را كه معلم و مربي من بوده‌اند مي‌بوسم و از بابت همراهي با همه شماها، ايزديكتا را شاكرم. شما به من اموختيد كه نفع عمومي بايستي سرلوحه كار باشد، شما اموختيد كه كار براي مردم افتخاريست كه نصيب هركس و در هركجا نمي شود...

اكنون كه بيماري قلبي مرا از پاي انداخته و پزشكان موكدأ مرا از بازگشت به كارهاي دشوار منع مي كنند صلاح مردم كرمان را در انتخاب رئيس جديد براي اتاق كرمان مي بينم. بدين وسيله استعفاي قطعي خود از رياست اتاق كرمان و عضويت در هيات نمايندگان دور هشتم آن اتاق را به اطلاع بزرگان مي رسانم. اين استعفا قطعي و متكي به عقل و تدبير و از سر وظيفه شناسي و امانتداري و درغايت عذرخواهي است.

از تك تك اعضا و فعالان سرافراز اقتصادي استان، هيات رئيسه خدوم، اعضاي هيات نمايندگان، دبير و معاونين و پرسنل عزيز اتاق استان در طول ادوار بابت همراهي، همدلي و حمايت هاي هميشگي شان سپاسگزارم و انتظار دارم بيش ازاين درحق رئيس جديد اتاق بذل محبت فرمايند.

از روحانيت محترم استان و در رأس ان امام جمعه محبوب و خدمتگزار، معتمدين استان، نمايندگان استان در مجلس، استانداران، مديران و همه بزرگان استان در اين ادوار كه هميشه يار و ياور بوده‌اند بابت فهم بلندشان در حمايت از اقتصاد مردمي و لزوم توسعه بخش خصوصي استان بسيار ممنونم. مسلما بدون پشتيباني و همراهي انان كاري از پيش نمي رفت.

از متفكرين، محققين و بالاخص اصحاب رسانه بابت حضور مؤثرشان در همراهي و حمايت بخش خصوصي استان نيز تشكر نموده و به احترام همه اين عزيزان سر فرود مي اورم و از همه جوانان فعال كرماني... از كشاورزان جوان كه زمين را رها نكرده بلكه درصدد علمي و رقابتي كردن زراعت و باغداري‌اند... از صنعتگران درخشان و خوش اتيه استان... از معدن كاران شجاع... از بازرگانان جوان و لايق كرماني كه در سراسر ايران و جهان، بازار را براي كالاي كرماني و ايراني مي گشايند و ازهمه و همه جوانان فعال استان كه من دل درگرو مهر شما داشته و دارم بسيارسپاسگزاري مي نمايم. ترديد ندارم شما فرداي ديار كريمان را بهتر از امروز خواهيد ساخت.

از هيات نمايندگان محترم انتظار دارم دراسرع وقت، مطابق وظيفه قانوني با تشكيل جلسه ضمن دعوت ازجانشين من درهيات نمايندگان، نسبت به تعيين رئيس جديد اتاق كرمان اقدام فرمايند. حتي يك روز تأخير به صلاح جامعه فعالان اقتصادي و اقتصاد استان نيست. شك ندارم شما با تدبير و بلندنظري اين كار را در فضاي خرد جمعي و توافق انجام مي دهيد و سبب مي شويد شأن بخش خصوصي استان بيش از پيش ارتقا يابد. از همه شما بزرگان و عزيزان هم استاني خودم تقاضاي عفو و التماس دعاي خاص دارم.


برچسب ها: محسن جلال پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)