کد خبر: ۱۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
چرا نامه هیات های ورزشی به جای دفتر استاندار به دفتر نماینده ارسال شد؟!
خبرگزاری ایسنا ظهر روز یکشنبه نامه ای را روی خروجی خود قرار داد که در آن جمعی جمعی از کسانی که پیشکسوت ورزشی و رؤسای هیأت های ورزشی کرمان معرفی شده اند خواستار حمایت قاطعانه محمدرضاپورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از محمودی نیا مدیر کل مستعفی ورزش و جوانان استان کرمان شدند.
خبرگزاری ایسنا ظهر روز یکشنبه نامه ای را روی خروجی خود قرار داد که در آن جمعی جمعی از  کسانی که پیشکسوت ورزشی و رؤسای هیأت های ورزشی کرمان معرفی شده اند خواستار حمایت قاطعانه محمدرضاپورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از محمودی نیا مدیر کل مستعفی ورزش و جوانان استان کرمان شدند.

به گزارش گفتارنو انتقاد مدیریت عالی استان از مدیریت ورزش و جوانان زمانی علنی شد که استاندار کرمان در دیدار با معاون وزارت ورزش و جوانان از عملکرد مدیرکل انتقاد کرد. محمودی نیا هم بلافصله اعلام کرد که نوزده خرداد ماه حکم ماموریتم تمام می شود و از ورزش و جوانان می روم. موضوعی که مدتی به تعویق افتاد تا اینکه چندی قبل و بعد از سفر وزیر ورزش و جوانان اخباری از استعفای محمودی نیا منتشر شد. 
بعد از انتشار این خبرها بود که محمدرضا پورابراهیمی در انتقاد بسیار تندی استاندار کرمان را تهدید کرد که موضوع مدیرکل ورزش و جوانان را به کمیسیون امنیت ملی مجلس می کشانم. 

اظهارات پورابراهیمی باعث شد تا حمید ذکااسدی که سعی می کند کمتر در رسانه ها آفتابی شود پاسخ پورابراهیمی را بدهد و بگوید کادر اجرایی استان را از چه می ترسانید؟

در شرایطی که محمودی نیا از سمت خود استعفا داده نامه ای در ایسنا از طرف ورزشکاران حامی محمودی نیا منتشر شده که در آن مخاطب پورابراهیمی است و از او خواسته شده تا با استعفای محمودی نیا مخالفت کند. 

در این نامه آمده است :ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های عالمانه و خردمندانه جنابعالی به امر ورزش و جوانان احتراما با توجه به اتفاقات پیش آمده و سوء تفاهمات ایجاد شده که ثمره ای جز رکود در ورزش استان و سردرگمی این طیف عظیم از جامعه را در بر نخواهد داشت و از طرفی زحمات چندین ساله آقای محمودی نیا مدیرکل سخت کوش ورزش و جوانان که با ارائه و اجرای طرحهای بزرگ ورزشی راه توسعه ورزش استان را هموار نموده است را با صرف هزینه های جسمی و روحی و مالی فراوان به ورطه زوال خواهد کشاند ، درایت و هوشمندی آن مرد فرزانه را می طلبد که ضمن مخالفت با استعفای ایشان و فعالیت مجدد نامبرده آرامش را به ورزشی استان کرمان برگردانده و در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی جهان دغدغه های دلسوختگان ورزشی را کم نمائید . 

نویسندگان نامه در حالی این نامه را به پورابراهیمی نوشته اند که او به صورت مستقیم هیچ نقشی در عزل و نصب مدیران ندارد. انتخاب مدیران اگرچه حق وزرا است اما به موجب شرح وظایف استانداران مصوب شورای عالی اداری در سال 77 چنانچه بین استاندار و وزیر یا بالاترین مقام دستگاه ذیربط در خصوص نصب مدیران استان اختلاف نظر وجود داشته باشد ، بمنظور حل اختلاف ، هیأتی مركب از وزیر كشور ، یا بالاترین مقام دستگاه ذیربط و یكی از معاونین رئیس جمهور با انتخاب رئیس جمهور ظرف مدت یكماه تشكیل و اتخاذ تصمیم خواهند نمود.

اکنون بایستی منتظر ماند و دید فرجام این اختلاف نظر به نفع چه کسی ختم می شود و آیا محمودی نیا بار دیگر به جایگاه خویش باز می گردد یا خیر؟


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
تو نامشون نوشتن مجیدعبد الرشیدی مربی تیم ملی تکواندو دروغ به این بزرگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)