کد خبر: ۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
با انتشار بیانیه‌ای عنوان شد
سید حسین مرعشی گفت: برهم زدن آرامش سیاسی امری ناپسند و سوءاستفاده از ایثارگران امری مذموم خواهد بود.
سید حسین مرعشی گفت:  برهم زدن آرامش سیاسی امری ناپسند و سوءاستفاده از ایثارگران امری مذموم خواهد بود.

به گزارش گفتارنو در پی حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص نشست اصلاح‌طلبان استان سید حسین مرعشی با صدور بیانیه‌ای در این خصوص نکاتی را عنوان کرد.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

به نام خدا

به دنبال جنجال تبلیغاتی در دفاع از فردی که قصد برهم زدن جلسه اصلاح‌طلبان کرمان را داشت و به بیرون هدایت شده بود، من لازم می‌دانم برای دفاع از حیثیت کرمان و دفاع از ایثارگران فداکار دوران شکوهمند دفاع مقدس چند نکته را یادآوری شوم:

1- همگان توجه داشته باشند که ایثارگران شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، طیف وسیع و گسترده‌ای هستند و ظرفیت ملت ایران به شمار می‌روند. این عزیزان فداکارانی هستند که در دوران دفاع مقدس که به فرموده حضرت امام (ره) جنگ تمام اسلام در مقابل تمام کفر بود فداکاری کرده و از اسلام و انقلاب و ایران دفاع کردند. در دوره دفاع مقدس جبهه‌های ما رنگ و بوی سیاسی و گروهی نداشت. لذا امروز ایثارگران ما متعلق به یک جناح خاص نیستند. در جلسه اصلاح‌طلبان که آقای امیر حیدری قصد تشنج داشتند جمع زیادی از رزمندگان سابق، خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور یافته بودند. پس جناحی جلوه دادن ایثارگران نه یک امر واقعی و نه به نفع این قشر فداکار و عزیز کشور است.

2- استان ما استانی است که این افتخار را داشته که سردار قاسم سلیمانی را به ایران و جهان اسلام تقدیم کند و همه می‌دانیم حاج قاسم سلیمانی به عنوان سردار رشید اسلام امروز سرگرم مبارزه با گروه‌های افراطی و تندرویی هست که در پشت نقاب تحجر چهره اسلام را مخدوش کرده‌اند. 

3- امروز مفتخریم که یکی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس سکاندار امور اجرایی استان و مشغول تلاش و مبارزه با فقر و گشودن جبهه‌های اقتصادی جدید با هدف توسعه استان کرمان است. ما مظهر ایثارگری را کسانی نمی‌دانیم که قصد برهم زدن اجتماعات را دارند. ما سردار سلیمانی و برادر علیرضا رزم حسینی را اسوه و الگوی ایثاگری می‌دانیم. حیف است در استانی که چنین رزمندگان موفقی دارد، کسانی به اسم جانباز و رزمنده قصد بر هم زدن آرامش استان را داشته باشند. این افراد نه تنها چهره ایثارگران را مخدوش می‌کنند بلکه زمینه‌های موفقیت مدیران اجرایی را هم از بین می‌برند.

4- به رقبای سیاسی توصیه می‌کنم که بیایید پیمان ببندیم ایثارگران را وجه‌المصالحه مناقشات سیاسی خود قرار ندهیم. رقابت‌های سیاسی امری واقعی و برای پیشبرد امور استان لازم است. بیایید جوانمردانه با ارائه عملکرد خود و نقد عملکرد رقیب توده‌های مردم را در رقابت‌های انتخاباتی مشارکت دهیم و ارزش‌های اسلامی و ایثارگران را وجه‌المصالحه رقابت‌های سیاسی قرار ندهیم. ایثارگران سرمایه‌های حال و آینده مملکت هستند و متناسب با اعتقادات خود می‌توانند زینت‌بخش گروه‌ها و جبهه‌های سیاسی باشند. سوءاستفاده از نام ایثارگران برای غوغا و جنجال و برهم زدن اجتماعات قانونی اهانت به ارزش‌های اسلامی تلقی می‌شود.

5- سالی که در پیش رو داریم سال برگزاری انتخابات و سال رقابت برای بهبود فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور است. من به دوستان و رقبای سیاسی توصیه می‌کنم که به رقابت در عین رفاقت بندیشند. ده‌ها و صدها جلسه سیاسی توسط گروه‌های مختلف تشکیل خواهد شد. برهم زدن آرامش سیاسی امری ناپسند و سوءاستفاده از ایثارگران امری مذموم خواهد بود. 
 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کوهبنانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
0
سوال کردن حق هر انسان است و در قرآن کریم هم اشاره شده است که هرگاه مسلمانان وحتی مشرکین سوالی داشتند و مطرح می کردند ؛ و پیامبر (ص) نیز پاسخ می داد.
وقتی از کسی سوالی پرسیده می شود، فرد می تواند به این سوال جواب ندهد یا با ادله پاسخ دهد، اما حق مواخذه کردن فرد سوال کننده را ندارد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
1
3
کاش همه این سخنان را بشنوند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
1
کاملا منطقی و مستدل ای کاش همه به این نصایح عمل می کردند.
خالد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
1
مرعشی مرد تاریخ کرمان بوده وخواهد بود چه حسودان بخواهند وچه نخواهند/یکی از مدیران کل فعلی استان در زمان استانداری آقای مرعشی به لطایف الحیل یک خانه در خیابان ارتش جنب معاونت عمرانی استانداری با استمداد از آقای مرعشی صاحب شد وحالا می گوید مرعشی ..... / بماند حالا ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)