کد خبر: ۱۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر سابق و مشاور کنونی وزیر آموزش و پرورشنیز با اشاره به انتقادهای برخی روحانیون طی روزهای اخیر از رئیس‌جمهور گفت: برخی از آقایان کسی را می‌خواهند که به آنها چشم بگوید و بر اساس تشخیص آنها رفتار کند.
وزیر سابق و مشاور کنونی وزیر آموزش و پرورش نیز با اشاره به انتقادهای برخی روحانیون طی روزهای اخیر از رئیس‌جمهور گفت: برخی از آقایان کسی را می‌خواهند که به آنها چشم بگوید و بر اساس تشخیص آنها رفتار کند.
سید کاظم اکرمی در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: همین افراد در برابر کارهای دولت گذشته سکوت کرده بودند و حتی احمدی‌نژاد هرکاری می‎‌کرد می‌گفتند امام زمان برای این دولت و رئیس آن دعا می‌کند. بعدش دیدم البته آن دولت کشور را به کجا رساند. وزیر آموزش و پرورش دولت میرحسین موسوی خاطر نشان کرد: مدعیان امروز به احمدی‌نژاد هیچ چیز نمی‌گفتند. همین سکوت باعث شد آنهمه تخلف شکل بگیرد. معاون اولش به زندان برود. دکل نفتی گم شود و ماجرای سه هزار میلیارد دلار اتفاق بیفتد. نماینده دوره اول مجلس افزود: من همان روز اول که رحیمی منصوب شد در پژوهشکده علوم انسانی به آقای مصباحی مقدم گفتم شما که به خدمت رهبری می‌رسید بگویید که فلانی گفت من این آقای رحیمی را می‌شناسم در همدان شاگرد من بوده است و در حدی نیست که معاون اول رئیس‌جمهور بشود. نمی‌دانم آقای مصباحی مقدم گفتند یا نه اما ما جوانی خود را پای انقلاب دادیم و انسان‌ها را می‌شناسیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رابطه ما با جهان بهتر شده است. دیگر با اروپایی‌ها جنگ و دعوا نداریم. به طور مثال یکی از دستاوردهای برجامی که زیر نظر رهبری به دست آمد بازگشت 400 میلیون دلار از سرمایه‌های ایران از آمریکا به کشور بوده است. وی گفت: آقایان این روشنی‌ها را نمی‌بینند ولی زمانی که پول‌های ما به ونزوئلا می‌رفت و کسی نمی‌دانست این پول‌های چه می‌شد سکوت کرده بودند و حرف نمی‌زدند. وی ادامه داد: چرا ائمه جمعه در مورد پول‌هایی که در گذشته هدر می‌شد حرفی نمی‌زدند. برخی از کسانی که منافعشان با روی کار آمدن روحانی به خطر افتاده است نمی‌خواهند او برای بار دوم رای بیاورد. بسیاری از روحانیون ما خوب و پاکدل هستند ولی برخی افراد به دلیل همین سادگی بر روی این روحانیون تاثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند آنها علیه دولت حرف بزنند و به آن حمله کنند. اکرمی گفت: این دولت نسبت به بالا بردن حقوق معلم‌ها قدام کرده است. احمدی‌نژاد با 800 میلیارد دلار پول نفت چه کار کرد؟ این دولت حداقل حوق معلم‌ها را اضافه کرده است. چرا اکثر ائمه جمعه این مسائل را نمی‌بیند و از آن سخن نمی‌گویند.وی افزود: نمی‌دانم چرا رئیس‌جمهور در برابر نقدها حرکت صریحی انجام نمی‌دهد و از چه می‌ترسد. روحانی باید واهمه و‌ترس را کنار بگذارد. او باید با قوت بیشتری عمل کند.
برچسب ها: اکرمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)