کد خبر: ۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع) استان کرمان میزبان کاروان رضوی می شود.
به گزارش ایسنا، "حسن محمدی پور" دبیر این جشنواره  با اعلام این خبر گفت: کاروان رضوی برای هشتمین سال متوالی برای برگزاری جشنواره  «زیر سایه خورشید» به استان کرمان می آیند.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان فرصت مغتنمی برای گسترش و نشر معرفت و معنویت دینی و ترویج معارف رضوی در جامعه است، بیان کرد: جشنواره «زیر سایه خورشید» در 260 شهر از 31 استان کشور و 45 شهر از14 کشور جهان به همت موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

محمدی پور با بیان اینکه این جشنواره در استان کرمان با همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» برنامه ریزی می شود، خاطر نشان کرد: استان کرمان از سه شنبه 19 مردادماه  سال جاری به مدت شش روز میزبان کاروان رضوی برای برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی، مذهبی است.

وی افزود: برنامه های امسال بسیار گسترده تر از سال های گذشته است و توجه به محرومین رویکرد محوری برنامه های زیر سایه خورشید سال جاری می باشد. کاروان رضوی در جریان حضور در استان کرمان جهت شرکت در 175 عنوان برنامه  فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به 30 شهرستان، بخش و روستای استان سفر می کنند.

محمدی پور از برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» در شهرستان کرمان خبر داد و گفت: جشن بزرگ  «زیر سایه خورشید» با حضور کاروان رضوی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی ثمری ومداحی حاج محمد کریمی و اجرای وحید یوسف زاده روز یکشنبه 24 مردادماه  جاری، از ساعت 8  شب در  محل مهدیه مسجد مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان، با اشاره به اینکه این جشن همراه با برافراشتن و اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا (ع) خواهد بود، اظهار کرد: در جشن«زیر سایه خورشید» علاوه بر توزیع بسته های متبرک رضوی، به شرکت کنندگان به قید قرعه ده ها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اهداء می شود.

محمدی پور دیداربا ائمه جمعه، علما ومسئولین استان،دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان ، دیدار با کارکنان ادارات ، دیدار با صنعتگران، دیدار با اصناف و بازاریان،دیدار وعیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام  و کودکان بی سرپرست، دیدار با خانواده های محروم و بی بضاعت ، غبار روبی مزار شهداء، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه ، حضور در جشن «شکوفه های نور» ویژه دختران ، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان ها،حضور در مراکز آموزشی نیرو های مسلح،حضور در بقاع متبرکه و... را از دیگر برنامه های کاروان رضوی در استان کرمان برشمرد.

وی افزود: اهدا بسته ارزاق ، تامین جهیزیه و اعزام افراد محروم به مشهد مقدس از برنامه های ویژه امسال در حوزه توجه به  محرومین می باشد. همچنین  در حاشیه برنامه های در نظر گرفته شده، توزیع نمک و نبات تبرک میان شرکت کنندگان در برنامه هاانجام می شود. 
برچسب ها: کاروان رضوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)