کد خبر: ۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
ارسال به دوستان
ذخیره
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که روحانی با توجه به دولتی که تحویل گرفته است توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.
نامه نیوز نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که روحانی با توجه به دولتی که تحویل گرفته است توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.
ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین  با اشاره به عملکرد حسن روحانی در سیاست داخلی گفت: سیاست داخلی بیشتر وابسته به مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و با توجه به شواهد بر اساس وعده ها کار پیش نرفته است.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه  وعده‌هایی که حسن روحانی در زمان کاندیداتوری ریاست جمهوری داده بود محقق نشده است،تصریح کرد: همان موقع بنده به عنوان یک شهروند و فعال سیاسی می‌دانستم که برخی از این وعده‌ها محقق نخواهد شد. زیرا بسیاری از لوازم و ابزارهای که برای این خواسته‌ها نیاز است،فراهم نیست که بتواند در صورت پیروزی  از آنها استفاده کند.

نمره قبولی به دولت

رئوفیان یادآور شد:اگر به این موضوع توجه کنیم که دولت چه میراثی را از دولت قبل به ارث برده است قطعا به کارهای که انجام داده نمره قبولی خواهیم داد؛ زیرا با دستان خالی و گفتمان تدبیر و امید توانست وضعیت کشور را سروسامان دهد.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد بیکاری، صندوق خالی،تورم همه و همه ارثی بود که از گذشته به روحانی تحویل داده شد.رئیس جمهور یا نمی‌دانست که زمینه‌های موجود چیست، یا اینکه از شرایطی که قرار بود تحویل بگیرد بی اطلاع بود.

توجه به اقتصادشرط ابقای روحانی

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با تاکید بر اینکه روحانی اگر بخواهد رئیس‌جمهور دو دوره ای شود باید به اقتصاد توجه کند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت قرار بگیرد. نیاز مردم ما باز شدن قفل و گره‌هایی است که در زندگی آنان وجود دارد.مردم باید انگشت‌های گره گشای دولت را در ماه‌های باقی تا پایان دوره، ببینند.

رئوفیان ادامه داد:اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است و در حال حاضر روحانی با یک چالش روبه رو است و اگر بتواند این چالش را حل کند، بدون شک  در انتخابات بعدی با رای بسیار بالایی می‌تواند کابینه دوازدهم را تشکیل دهد و وعده‌های که درسال 92 داده بود را عملی کند ، زیرا بسیاری از این وعده‌ها نیاز به زمان دارد.

سنگ ها بر سر راه روحانی

این فعال سیاسی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و مدیریت بهینه پسابرجام،گفت:رونق اقتصادی، فعال شدن بخش خصوصی و غیره از دغدغه‌های حسن روحانی بوده و برای آن‌ها تلاش بسیاری را هم انجام داده است اما متاسفانه نبود زمینه و زیرساخت مناسب باعث شد خواسته‌های وی عملی نشود. البته  در برخی از کم کاری‌ها بی مدیریتی را هم شاهد هستیم.

وی گریزی هم به وضعیت اجرایی اقتصاد مقاومتی زد و گفت: ما اکنون وابسته اقتصادی هستیم و برای استقلال باید بر اقتصاد مقاومتی تمرکز کرد. ما در حزب اسلامی ایران زمین دیروز در همین خصوص جلسه‌ای را با  رئیس‌جمهوری داشتیم که نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردیم و مورد استقبال هم قرار گرفت. 

رئوفیان افزود: ما اعلام کردیم که آمادگی این را داریم در اکثر استان‌ها یک نماینده از حزب برای کارگروه اقتصاد مقاومتی بفرستیم تا دین خود را به نظام ادا کرده باشیم. زیرا احزاب علاوه بر شرکت در بحث انتخابات، باید در موارد دیگر هم به دولت کمک کنند. 
برچسب ها: رئوفیان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)