کد خبر: ۱۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه با وحدت و برادری در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می شود منتهی سختی ها در بعد اقتصادی و معیشتی همچنان وجود دارد و این مهم نیز با معجزه درست نمی شود و به زمان نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه با وحدت و برادری در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می شود منتهی سختی ها در بعد اقتصادی و معیشتی همچنان وجود دارد و این مهم نیز با معجزه درست نمی شود و به زمان نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه کویر، آیت الله سیدیحیی جعفری صبح امروز 26 مرداد ماه در دیدار مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح  ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: امام رضا (ع) می فرمایند «کسی که از خداوند می خواهد که در کارها موفق باشد ولی هیچ تلاشی، جدیت و کوششی نمی کند و فقط دعا می نماید، این فرد خود را مورد تمسخر قرار داده است.»

وی با بیان اینکه خداوند در قران کریم با صراحت می فرمایند «اگر شما خدا را صدا کردید، خداوند نیز شما را یاری می کند» و نمونه بارز این آیه، امام راحل می باشند، ادامه داد: امام راحل با دستان خالی وارد جریانی شدند که خواص آن زمان قضاوتشان این بود که کار نادرستی می باشد و به جایی نمی رسد.

آیت الله جعفری با بیان اینکه کسی که بینش اسلامی نداشته باشد، این سخنان را می گوید، اما امام با استمداد از قدرت الهی، توکل خدا و یاری مردم اعم از روحانی و غیرروحانی وارد میدان انقلاب شدند، با اشاره به منطق امام راحل، اظهار کرد: امام از روز اول به نتیجه کار نداشتند و معتقد بودند برای انجام تکلیف وارد میدان عمل خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: اگر کسی ایمان داشته باشد و در برابر سختی ها و مشکلات صبور باشد، خداوند پیروزی به آنها عنایت خواهد کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امام با دستان خالی، خود را برای شهادت آماده نموده و همچنین طرفداران ایشان نیز خود را برای شهادت آماده کرده بودند، تصریح کرد: سرانجام شاه با چشم و دل گریان از کشور فرار کرد و در روز 22 بهمن انقلاب به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه کشور هم اکنون از بعد نظامی بسیار قوی بوده و در منطقه و حتی جهان حرف اول را می زند، افزود: آمریکا اگر می دانست که در نبرد نظامی با ایران موفق خواهد شد، یک لحظه صبر نمی کرد زیرا آنها همواره با جمهوری اسلامی مخالف هستند.

آیت الله جعفری در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی اثر خود را در دنیا گذاشته و این انقلاب متصل به قیام امام زمان(عج) خواهد شد، اظهار کرد: همه باید بدانیم آمریکا دشمن اول مسلمانان و جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری مطمئن هستند که جوانان ما اگر مشکلی پیش بیاید در صحنه حضور خواهند یافت

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه با وحدت و برادری در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می شود منتهی سختی ها در بعد اقتصادی و معیشتی همچنان وجود دارد و این مهم نیز با معجزه درست نمی شود و به زمان نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر "حسین پیوند" مدیر ارشد وزارت دفاع منطقه استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه 31 مرداد روز صنعت دفاعی می باشد که که برای وزارت دفاع خیلی مهم می باشد، ادامه داد: ادارات وابسته به وزارت دفاع در عین گمنامی سهم مهمی از ماموریت و پشتیبانی نیروهای مسلح را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان صنعت دفاع نداریم اما خدمات رفاهی نیروهای مسلح دارد، اظهار کرد: بحث خدمات معیشتی نیروهای بازنشسته از جمله، تامین اجتماعی نیروهای مسلح، خدمات درمانی، بیمه کوثر، موسسه مالی و اعتباری کوثر، ادارات مهندسی و حقوقی و سایر ادارات و فروشگاه های اتکا در سراسر استان کرمان وجود دارد.

مدیر ارشد وزارت دفاع منطقه استان کرمان خاطر نشان کرد: این موارد ذکر شده نقش مهمی در خدمات رسانی به نیروهای بازنشسته دارند.
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)