کد خبر: ۱۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دو قطبی شدن فضای سیاسی، بزرگترین تهدیدی است که انتخابات آینده را با مخاطره مواجه می‌کند؛ زیرا مخالفان و منافقان نظام به‌دنبال استفاده از شکاف‌ها و اختلاف‌های قومی و مذهبی با هدف ضربه‌زدن هستند.
به گزارش ایسنا، محمدامین رضازاده در جمع احزاب سیاسی استان فارس گفت: دولت تدبیر و امید با رویکرد تعامل مثبت با جهان و همسایگان در بحث برجام به نتیجه مطلوبی رسید و در سیاست داخلی رویکرد استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی و همه گرایش‌ها در مدیریت‌ها را مطرح کرده و همکاری با همه افراد شایسته و کارآمد را شروع کرده است.
وی با اشاره به این که استقرار خانه احزاب می‌تواند موجب گسترش فعالیت احزاب شود، احیای خانه احزاب بعد از 10 سال را یادآور و متذکر شد: رئیس‌جمهور همانگونه که تعهد کرده بود از همه افراد شایسته اصلاح‌طلب و اصولگرا در کابینه خود استفاده کرده است.
وی با اشاره به این که «آن‌چه بر اصول تفکر رئیس محترم جمهوری حاکم است، منافع ملی و منافع مشترک همه علاقه مندان نظام است«، گفت: با مشارکت و همبستگی همه احزاب، جناح‌ها و اقوام می‌شود کشور را به امنیت کامل و پایدار رساند . دولت تدبیر و امید در زمینه توجه به همه سلایق سیاسی همت کرده است. در انتخابات گذشته گفتمان تحریم در داخل و خارج از کشور وجود نداشت و همه نیروهای داخل نظام در انتخابات مشارکت کرده و در شرایطی امن و سالم این انتخابات برگزار شد.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به این‌که «نهادینه کردن گفتمان همزیستی و تحکیم آرامش پویای سیاسی مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد»، افزود: توقف نزاع‌های کاذب و بی‌حاصل و رقیق کردن مرزهای رقابت بین جناح‌های کشور از دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است.
وی با تاکید بر این‌که «دولت یازدهم برای سیاسی و اجتماعی کردن فضای جامعه و ممانعت از امنیتی شدن مسائل تلاش کرده است»، گفت: دولت تدبیر و امید برای حاکمیت اخلاق سیاسی در همه عرصه‌ها از جمله رابطه دولت با ملت و دولت با نخبگان تلاش کرده است.
وی افزود: همه نامزدهای انتخابات نامزدهای نظام اسلامی محسوب می‌شوند که دارای اختلاف سلیقه‌هایی هستند و در نهایت مردم آنان را انتخاب می‌کنند.
رضازاده با تاکید بر این‌که «باید تلاش کنیم احزاب شناسنامه‌دار حول قانون فعالیت کرده و در خصوص عملکرد خود نیز پاسخگو باشند»، افزود: توجه به اخلاق سیاسی در انتخابات و عبور نکردن از مرزهای اخلاقی باید مورد توجه قرار داشته باشد.
وی توجه به منافع و استراتژی ملی را توسط احزاب خواستار شد و افزود: احزاب تاکنون به منافع ملی توجه کرده‌اند؛ چنانکه هیچ حزبی بر علیه برجام اقدامی نکرد زیرا می‌دانستند این موضوع مسئله‌ای ملی است که توسط دستگاه سیاست خارجی کشور در حال پیگیری و انجام است.
برچسب ها: رضازاده ، انتخابات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)