کد خبر: ۱۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه پول دست مردم دادن کار اشتباهی است، تصریح کرد: باید برای مردم متناسب با توان و ظرفیتشان اشتغال ایجاد کرد تا کار کرده و درآمد کسب نمایند تا بنا به پیشرفت کار، اقتصاد مقاومتی محقق شود.
    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه پول دست مردم دادن کار اشتباهی است، تصریح کرد: باید برای مردم متناسب با توان و ظرفیتشان اشتغال ایجاد کرد تا کار کرده و درآمد کسب نمایند تا بنا به پیشرفت کار، اقتصاد مقاومتی محقق شود.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، آیت الله"سیدیحیی جعفری" صبح امروز 27 مردادماه در دیدار با سرپرست و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، مسئله درستی است اما بحث این نیست که با معجزه به سرعت محقق می شود، بلکه احتیاج به زمان دارد و اگر مدیران و دست اندرکاران برنامه ریزی درست و دولت، کمک کند، طی سه چهار سال آینده محقق می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اشکالاتی که من مرتبا تذکر می دهم و دغدغه دارم، مشکل بیکاری است، افزود: اگر نتوانیم مشکلات را به طور نسبی در زمینه های مختلف حل کنیم، مردم کاملا مایوس می شوند. در صورتی که بخشی از مشکلات مردم حل شود و یا در غیر این صورت با منطق به آنها اعلام شود که به این دلیل نتوانسته ایم انجام بدهیم و آنها قانع شوند، می پذیرند.

آیت الله جعفری با بیان اینکه در کشور مشکلات زیادی در زمینه های مختلف وجود دارد و متاسفانه ملت ما بسیار اسراف کار در همه زمینه ها از جمله آب، نان و ... هستیم، بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات کشور ما به امریکا و کشورهای اروپایی مربوط است و بخش دیگر مربوط به مدیریت و رفتار خودمان است که بحث مهم آن اسراف می باشد.

امام جمعه کرمان افزود: در ایران اسراف و زیاده روی در مصرف مسئله واضحی است و اگر می خواهیم به جایی برسیم، علاوه بر احیاء کارخانجات که لازم و ارزشمند است، باید قبل از آن خودمان را اصلاح کرده و فرهنگ خانواده ها در مصرف تغییر کند.

آیت الله جعفری با بیان اینکه پول دست مردم دادن کار اشتباهی است، تصریح کرد: باید برای مردم متناسب با توان و ظرفیتشان اشتغال ایجاد کرد تا کار کرده و درآمد کسب نمایند تا بنا به پیشرفت کار، اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: مصدق انگلیس را رها کرد و به سمت امریکا رفت، فکر می کرد امریکا خوب است و اشتباهات وی به قدری زیاد بود که همه انتظار سقوط را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: مصدق در جواب آیت الله کاشانی و هشدار وی درباره توطئه گفته بود که «ملت پشتیبان من هستند» در حالی که خواص جامعه انتظار سقوط وی را داشتند و آمریکایی ها کودتا را رقم زدند.

وی افزود: ملی کردن صنعت نفت، بزرگ ترین خدمت مصدق به کشور بود اما امام راجع به ایشان فرمودند «مصدق مسلِم نبود».
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
بزرگ ترین اشتباه اینست که پول های خاص مردم از کانال دولتی ها به مردم جهت شغل و کارشان برسد . چون اگر به حریان رسیدن این پول خوب بررسی شود ، هد رفت دولتی اش از یارانه های مردم هم عبورذ می کند . پس این در اولویت است که چرا حساسیت ایجاد نمی کند، دلیلش را همه مردم می فهمند وبه همین دلایل و مشابهش هم از یارانه انصراف ندادند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)