کد خبر: ۱۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مهرعلیزاده:
مهرعلیزاده گفت: بزرگان نظام و برخی اساتید حوزه که برای جامعه نقش الگو را دارند باید قبل از اینکه کار به ورود دستگاه قضایی و مدعی‌العموم کشیده شود، توصیه‌ها و رهنمودهایی را بدهند تا شاهد مسائلی از قبیل توهین به رئیس‌جمهور نباشیم.
 مهرعلیزاده گفت: بزرگان نظام و برخی اساتید حوزه که برای جامعه نقش الگو را دارند باید قبل از اینکه کار به ورود دستگاه قضایی و مدعی‌العموم کشیده شود، توصیه‌ها و رهنمودهایی را بدهند تا شاهد مسائلی از قبیل توهین به رئیس‌جمهور نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو؛ محسن مهرعلیزاده با اشاره به توهین‌های اخیر به رییس‌جمهور عنوان کرد: ما باید در همه امور از جمله در رقابت‌های سیاسی اخلاق اسلامی را رعایت کنیم. رقابت در همه جوامع وجود دارد؛ منتها جوامعی پیشرفته هستند که اصول اجتماعی و حرمت دیگران را رعایت کنند.

او افزود: همه ما باید در اظهارنظرهای خود مراقب گفتار و رفتارمان باشیم؛ این هم به نفع جامعه است و هم به سود افرادی که در آن زندگی می‌کنند. سیاسیون هم نباید فراموش کنند که برای جامعه الگو هستند. با توجه به اینکه تا انتخابات زمان زیادی نمانده، برخی رقابت‌های سیاسی خود را به شکل زودهنگام در رفتارها و گفتارهای سیاسی نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که مشاهده می‌کنیم برخی الفاظ را به رییس‌جمهور نسبت می‌دهند و مطالبی را خلاف شأن عنوان می‌کنند که کاملا با هدف سست کردن جایگاه دولت یازدهم صورت می‌گیرد و مصرف انتخاباتی دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: از همین الان تلاش‌ها برای کاهش مقبولیت دولت و آقای روحانی برای انتخابات سال ۹۶ آغاز شده است. البته تاریخ نشان داده که مردم ما قضاوت‌کنندگان خوبی هستند و فریب این جوسازی‌ها را نخواهند خورد.

او در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد دستگاه قضایی به مسائلی همچون توهین به رییس‌جمهور ورود پیدا کند، گفت: بزرگان نظام و برخی اساتید حوزه که برای جامعه نقش الگو را دارند باید قبل از اینکه کار به ورود دستگاه قضایی و مدعی‌العموم کشیده شود، توصیه‌ها و رهنمودهایی را بدهند تا شاهد این مسائل نباشیم.  

مهرعلیزاده تاکید کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همسویی نیاز دارد. وحدت این است که همه در جهت منافع ملی و رشد فرهنگ عمومی و سیاسی کشور گام برداریم. فکر می‌کنم پیش از هر گونه برخورد قضایی با این مسائل، برخوردهای ناصحانه افرادی که در جامعه نفوذ کلام دارند، می‌تواند موثر باشد.

او همچنین در پایان گفت‌وگو با اشاره به فعالیت‌های شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات سال آینده تاکید کرد: تاکنون صحبت شده که ادامه حرکتی که در سال ۹۲ صورت گرفت را در سال ۹۶ هم داشته باشیم. در همین راستا چهارچوب‌ها هم تعریف شده است همه اصلاح‌طلبان در همسویی با دولت سعی می‌کنند مواضع خود در سال ۹۲ را ادامه دهند.


منبع: ایلنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)