کد خبر: ۱۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
پرویز کاظمی نخستین خروجی دولت گذشته که زودتر از همه اعلام استقلال از سیاست‌های قبلی می‌کند، این‌بار هم از احمدی‌نژاد می‌گوید، از مردی که در سر سودای بازگشت دارد و البته علاقه‌مند است رفتارهایی خارج از عادت داشته باشد.
روزنامه اعتماد نوشت:پرویز کاظمی نخستین خروجی دولت گذشته که زودتر از همه اعلام استقلال از سیاست‌های قبلی می‌کند، این‌بار هم از احمدی‌نژاد می‌گوید، از مردی که در سر سودای بازگشت دارد و البته علاقه‌مند است رفتارهایی خارج از عادت داشته باشد.

پرويز كاظمي وقتي در برابر سوالي با محوريت بازگشت احمدي‌نژاد قرار مي‌گيرد، حرف‌هاي جالبي را به ميان مي‌آورد. او سفرهاي استاني را بهانه‌اي براي در ميان اخبار بودن رييس دولت گذشته مي‌داند و مي‌گويد: «همه مردم ايران محمود احمدي‌نژاد را مي‌شناسند و مي‌دانند كه او چقدر دوست دارد تا همچنان در اخبار باشد و به قول معروف ديده شود. به همين دليل، ايشان حضور در انتخابات را نه تكذيب مي‌كند و نه تاييد.»

وزير رفاه دولت گذشته مشكلات شكل گرفته در دولت گذشته را عاملي براي عدم استقبال مردم از احمدي‌نژاد مي‌داند و تاكيد مي‌كند: «هشت سال رياست احمدي‌نژاد بر دولت، آسيب‌هايي زيادي را در حوزه‌هاي مختلف به بار آورد و مشخص است كه راي مردم به اسم او نوشته نخواهد شد. خيلي از مطالب براي جامعه روشن شده و به همين دليل محال است به او اقبالي داشته باشند.»

كاظمي درباره شايبه انتخاباتي داشتن رفتارهاي رييس دولت گذشته مي‌گويد: «همه مي‌دانند كه ايشان علاقه‌مند است تا ديده شود و مطرح باشد. احمدي‌نژاد روحيه‌اش به گونه‌اي است كه ساكت بودن و در حاشيه قرار گرفتن را برنمي‌تابد و طبيعتا كارهايي كه در اين چند مدت انجام داده را مي‌توان بنا به شناختي كه از او وجود دارد، طبيعي دانست.»


هوش احمدي‌نژاد براي منافع فردي است
وزير رفاه دولت نهم اظهارات گذشته خود درباره باهوش بودن احمدي‌نژاد را باز هم تكرار كرد و البته براي آن دليل ديگري را ‌شمرد. او گفت: «احمدي‌نژاد واقعا باهوش است؛ اما متاسفانه هوشش را براي منافع فردي به كار مي‌گيرد، تا مصالح عمومي! اگر قرار بود هوش او در مسير صحيح مورد استفاده قرار بگيرد، بسياري از مشكلات گريبان كشور را در آن هشت سال نمي‌گرفت».

وي در ادامه تاكيد كرد: «نظر من اين است كه خودش هم مي‌داند كه آمدنش به انتخابات موضوعيت ندارد و قطعا مي‌داند كه فضاي سياسي و اجتماعي از حضورش استقبال نخواهد كرد و مي‌داند كه جامعه پذيرايش نخواهد بود.»

كاظمي در برابر اين سوال كه اطرافيان احمدي‌نژاد به او القا مي‌كنند كه مي‌تواند براي سومين بار در پاستور ساكن شود، گفت: «اين را در نظر بگيريد كه اطراف احمدي‌نژاد خلوت شده و همين‌هايي كه مانده‌اند، براي قدرت داشتن خودشان چنين كاري را انجام مي‌دهند تا هر كدام دوباره در منصب‌هاي بالا مشغول به كار شوند. احمدي‌نژاد مي‌داند كه نيامدنش بهتر از آمدنش است و تصميم‌گير نهايي هم خودش است و تكرار مي‌كنم باهوش‌تر از آن است كه در باغ سبز پوشالي را كه نشانش مي‌دهند جدي بگيرد.همچنين برخي اين طور مي‌گويند كه از رد صلاحيت احتمالي استقبال مي‌كند كه بعيد است چنين ريسكي را به جان بخرد. او ادعايش اين است كه خدمتگزارترين رييس دولت بوده و به همين دليل دوست ندارد رد صلاحيت شود؛ به ويژه اينكه در چند مدت اخير، اعضايي از شوراي نگهبان تاكيد كرده‌اند كه تاييد صلاحيت در گذشته ضامن تاييد شدن دوباره نيست.»

كاظمي درباره شركت احمدي‌نژاد در انتخابات سال ٩٦ گفت: «بهتر است اين طور گفته شود كه احمدي‌نژاد نبايد در انتخابات باشد و خودش هم مي‌داند كه حضورش حضوري بيهوده خواهد بود .
برچسب ها: احمدی نژادا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)