کد خبر: ۱۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
یکی از بزرگان جریان اصلاحات به صراحت به آقای روحانی عنوان کرده که اگر همین مسیر خود را در آینده نیز ادامه بدهد ممکن است پایگاه رای خود را از دست بدهد و سال۹۶ در پاستور نباشد.
روزنامه خراسان در خبر ویژه ای نوشت:
یک عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به دیدار یکی از بزرگان اصلاحات با روحانی گفت: یکی از بزرگان جریان اصلاحات به صراحت به آقای روحانی عنوان کرده که اگر همین مسیر خود را در آینده نیز ادامه بدهد ممکن است پایگاه رای خود را از دست بدهد و سال۹۶ در پاستور نباشد. عبدا... ناصری در ادامه گفت و گو با آرمان افزود: این چهره برجسته جریان اصلاحات همچنین به آقای روحانی ضرورت تغییر در برخی نگرش‌ها و مدیریت‌های دولت را گوشزد کرده است. ناصری همچنین با اشاره به هشدار یکی از بزرگان اصلاحات به رئیس دولت یازدهم درخصوص نداشتن سازمان رأی مستقل تأکید کرد: این مساله نیز در جلسه آقای روحانی با یکی از بزرگان جریان اصلاحات مطرح شده است. در این جلسه که در منزل آقای روحانی برگزار شده به آقای روحانی در این زمینه هشدار‌های لازم داده شده که ایشان دارای سازمان رای مستقل نیست و نباید با طناب پوسیده برخی افراد به چاه برود. این عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان همچنین با بیان این که برخی جلسات بین اصلاح‌طلبان با نزدیکان آقای روحانی در دولت صورت گرفته، گفت: از گوشه و کنار خبر می‌رسد که آقای روحانی قصد دارد آقای محمدعلی نجفی که یک چهره اصیل اصلاح‌طلب است را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود معرفی کند. به نظر من این یک انتخاب صحیح و حساب شده است که می‌تواند رابطه جریان اصلاحات با آقای روحانی و جریان حامی ایشان را تعمیق کند و گسترش دهد.
شکوری راد: اصلاح طلبان بر اساس شروط عقلانی از روحانی حمایت می کنند
در همین حال علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: دولت آقای روحانی تلاش بسیاری برای بازگرداندن امور کشور به ریل اصلی انجام داد و موفقیت هایی هم داشت اما چالش روزمره ای گریبان دولت را گرفته است و آن چالش معیشت مردم است. وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که از نزدیکان ایشان(روحانی) دارم می دانم با وجود فشارهای سیاسی به خودشان و اعضای دولت ، عزمشان برای حضور در انتخابات سال آینده جزم شده است. شکوری راد در پاسخ به این پرسش که اصلاح طلبان چه شروطی برای حمایت از روحانی دارند گفت: زمانی شرط و شروطی می گذاریم و می گوییم اگر این را پذیرفتی از تو حمایت می کنیم و اگر قبول نکردی و انجام ندادی ما از تو حمایت نخواهیم کرد. رابطه اصلاح طلب ها با روحانی این گونه نیست.اما اصلاح طلبان به صورت عقلانی مثل نیروهای سیاسی دیگر به ازای کمکی که می کنند حرف خودشان را می زنند.
مهرعلیزاده: توهین به رئیس جمهور مصرف انتخاباتی دارد
محسن مهرعلیزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز درخصوص توهین ها به رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به این که تا انتخابات زمان زیادی نمانده، برخی رقابت‌های سیاسی خود را به شکل زودهنگام در رفتارها و گفتارهای سیاسی نشان می‌دهند به‌گونه‌ای که مشاهده می‌کنیم برخی الفاظ را به رئیس‌جمهور نسبت می‌دهند و مطالبی را خلاف شأن مطرح می‌کنند که کاملا با هدف سست کردن جایگاه دولت یازدهم صورت می‌گیرد و مصرف انتخاباتی دارد. وی افزود: از همین الان تلاش‌ها برای کاهش مقبولیت دولت و آقای روحانی برای انتخابات سال ۹۶ آغاز شده است.
عطریانفر: دولت برای طبقاتی که با ادبیات نخبگانی آشنایی ندارند زبان قانع‌کننده ندارد
 محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز با اشاره به انتخابات سال 92 گفت: خاستگاه فکری اصول و فروع دارد. از فروع می‌توان عدول کرد. همراه شدن اصلاح‌طلبان با آقای روحانی عدول از اصول نبود ولی عبور از فروع بود. عطریانفر با انتقاد از دولت تأکید کرد: دولت ازسال 92 تا به ‌امروز در حوزه نخبگان که حد واسط بین قاعده هرم- طبقات مردم - و سطوح فوقانی قدرت سیاسی کشور هستند، نمره قبولی آورده است. در این باره آقای روحانی مشکل جدی ندارد. ولی برای طبقاتی که چندان با ادبیات نخبگانی آشنایی ندارند و زبان‌فهم موضوعات هم ، تنها زندگی شخصی خودشان است زبان قانع‌کننده کافی ندارد.
برچسب ها: مهرعلیزاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)