کد خبر: ۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
دلواپسان از امروز در معرض آزمون بزرگی هستند و باید دید آیا قدر این نعمت بزرگ الهی را می‌دانند، یا خیر. اگر آنها قصد خدمت و دستیابی به منافع ملی را داشتند، باید امروز راضی باشند، اما اگر قصدشان خودنمایی و دستیابی به اهداف افراطی بوده، از امروز باید با تاسی به تاییدات رهبری آرام بگیرند و بگذارند در سال تعامل دولت و ملت این دولت هم در آرامش کشور را اداره کند.

سیاست> احزاب وشخصیت‌ها:یک عضو حزب کارگزاران گفت: بی شک این کار بزرگ دولت روحانی و ظریف در تاریخ ثبت خواهد شد. به نظر من ظریف و روحانی مزد شجاعت و صبوری خود را خواهند گرفت.

حسین مرعشی در گفتگو با ایلنا، ضمن تبریک دستیابی ایران و پنج کشور جهان به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران، خاطرنشان کرد: محمدجواد ظریف و تیم او کار بزرگی را برای کشور انجام دادند. این اقدام دولت روحانی و ظریف را از لحاظ تاریخی می‌توان با اقدام دولت مصدق در ملی کردن صنعت نفت، یا حتی کار شاه عباس در نجات بندرعباس مقایسه کرد.

وی افزود: امیدواریم آحاد مردم حتی دلواپسان، قدر تدابیر عالی رهبری، شجاعت و اقدامات موثر رئیس جمهور و قدر کار کار‌شناسی طاقت فرسای ظریف و همکارنش را بدانند تا در سال همدلی دولت و ملت در ادامه این گام مهم گام‌های بلندی برای شکوفایی اقتصادی و رفع فقر و ایجاد رفاه مردمی که سال‌ها جان فشانی و ایستادگی کردند، برداشته شود.

مرعشی گفت: دلواپسان از امروز در معرض آزمون بزرگی هستند و باید دید آیا قدر این نعمت بزرگ الهی را می‌دانند، یا خیر. اگر آنها قصد خدمت و دستیابی به منافع ملی را داشتند، باید امروز راضی باشند، اما اگر قصدشان خودنمایی و دستیابی به اهداف افراطی بوده، از امروز باید با تاسی به تاییدات رهبری آرام بگیرند و بگذارند در سال تعامل دولت و ملت این دولت هم در آرامش کشور را اداره کند.

وی ادامه داد: بی‌شک این کار بزرگ دولت روحانی و ظریف در تاریخ ثبت خواهد شد. به نظر من ظریف و روحانی مزد شجاعت و صبوری خود را خواهند گرفت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یوسف زاده
|
United States
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
4
1
حس و حال من امشب شبیه روزی است که در اسارت خبر پذیرش قطعنامه 598 را شنیدم. ما اون روزا خیلی آرمانی فکر میکردیم و جز به پیروزی در جنگ و شکست صدام فکر نمیکردیم ولی امام خدا بیامرز با نوشیدن جام زهر همه چیز را پذیرفت که بعدا نتایجش رو دیدیم. اگر امام اون روز مثل ما فقط آرمانی فکر کرده بود الان قاسم سلیمانی بیسیم بدست از روی قبر صدام جنگ تکریت را فرماندهی نمیکرد. امروز رییس جمهور آمریکا بر حق فعالیت هسته ای ما اقرار میکنه و تحریم ها برداشته میشن و ما بر سه پایتخت خاومیانه غیر از تهران تسلط داریم و این توافقنامه مثل سرب داغیست که در گلوی نتانیاهو ریخته شد.
آن هایی که به حق دلواپس کشورمان و منافعش هستند باید با تلخی های این بیانیه همانطور برخورد کنند که رزمندگان و ملت در مقابل پذیرش قطعنامه کردند.
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
امروز دلواپسان خود میدانند وبه خوبی براین اصل واقفند که در زمانی مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده قبلی وبدون مسائل کارشناسی وفقط وفقط باعنوان امنیت ملی انجام میشد,اصلی دیگر که همان روابط دیپلماتیک بشمار میرود در جلسات وجودنداشت,اما تدبیر درست وشایسته ريیس محترم جمهور باعث گردید تا جامعه جهانی رسما بپذیرد که جمهوری اسلامی ایران بدنبال ساخت سلاح هسته ای نیست وسلاح ما ادب,متانت,تدبیر واصالت است.تبریک به دولت وملت و افتخار کرمان سیدحسین مرعشی
امنائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
دل واپسان هم جیبشان پر شد و وضعشان خوب شد ، از دل نگرانی شان کم خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)