کد خبر: ۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مشایی و احمدی‌نژاد روحیات عجیب و خطرناکی داشتند؛ آنها خود را وصل به عالم ماورا و دارای ارتباط با امام زمان(عج) می‌دانستند و در این فضا بود که یک‌سری افراد و جریانات و پشت صحنه اقتصاد کشور شکل گرفت.
روزنامه شرق نوشت؛مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی، نماینده مجلس هشتم است که در روند سؤال از رئیس‌جمهور همراه با علی مطهری نقش فعالی را در مجلس هشتم ایفا کرد.

او در گفت‌وگویی نکات مختلفی را بیان کرده که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید:

*احمدی‌نژاد مردم‌دار خوبی است نه کشوردار خوبی؛ اطرافیان آقای احمدی‌نژاد از آقای مشایی و بقایی و ملک‌زاده و دیگران به همراه خود ایشان مجموعه را درست کردند که کشور را به بیراهه برد. واقعیت این است که احمدی‌نژاد به درجه‌ای از توهم رسید که احساس می‌کرد بالاترین مقام و تصمیم‌گیرنده کشور است. زمانی که بحث سؤال از رئیس‌جمهور و بحث‌های اقتصادی دولت را پیگیری می‌کردیم کاملا ملموس بود که حاضر نیست در هیچ ترازوی قانونی‌ای‌قرار گیرد و یکی از کارهای زشت فرهنگی که در دوران ایشان ایجاد شد ادبیات تهدید و بگم‌بگم بود. آقای احمدی‌نژاد رویه‌ای تدافعی داشت و هرجا احساس می‌کرد ممکن است کسی جلوی او بایستد حمله خود را آغاز می‌کرد. تصور می‌کرد چون در سفرهای استانی مردم به دنبال او راه می‌افتند پس مردم و کشور با او هستند.

*در همان زمان که ماجرای ١١ روز خانه‌نشینی ایشان پیش آمد در مجلس هشتم هم گفتم که احمدی‌نژاد تصور می‌کرد با ١١ روز خانه‌نشینی مردم به خیابان‌ها می‌ریزند اما بعد دید از این خبرها نیست. در همان زمان در مجلس بین نمایندگان بحث عدم‌کفایت هم مطرح شد، اما به دلیل مصالح نظام سؤال از رئیس‌جمهور را پیگیری کردیم.

*مشایی و احمدی‌نژاد روحیات عجیب و خطرناکی داشتند؛ آنها خود را وصل به عالم ماورا و دارای ارتباط با امام زمان(عج) می‌دانستند و در این فضا بود که یک‌سری افراد و جریانات و پشت صحنه اقتصاد کشور شکل گرفت.

*این‌همه از فیش‌های حقوقی صحبت می‌کنند اما به‌واقع اگر درباره شورای‌عالی ایرانیان خارج از کشور بررسی کنند و ببینند چه پول‌هایی هزینه شد، غائله فیش‌های حقوقی در مقابل آن ارقام هیچ است و فراموش می‌شود.

*ازیک‌طرف آمریکا را دشمن بزرگ می‌خوانند ازطرف‌دیگر روزنه‌هایی را می‌یافتند تا با آمریکا ارتباط برقرار کنند. بحث عزل آقای متکی از اینجا شروع شد و تا جایی که ما متوجه شدیم، در سفر به نیویورک در سازمان ملل در یکی از شب‌ها مشایی، متکی و نماینده ایران در سازمان ملل را صدا می‌کند و تأکید می‌کند باید از طریق آنها با مقامات آمریکایی ارتباطی برای برگزاری جلسه‌ای خصوصی مهیا شود. متکی دراین‌خصوص به مشایی می‌گوید که این موضوع باید با نظر رهبری و فقط و فقط با تصمیم حضرت آقا پیگیری شود و در این مسائل مشایی عنوان می‌کند مثل اینکه متوجه نیستید کس دیگری دستور داده است! از همان‌جا پروژه عزل متکی کلید می‌خورد و البته این عزل صدمات زیادی را در عرصه دیپلماسی به ما زد و در تمام دنیا ما کشوری شدیم که وزیر امور خارجه ما در کشور دیگری در حین مذاکره عزل شد.

*آقای مرتضوی روش کار و نگاه شبیه احمدی‌نژاد دارد؛ البته به حوزه قضا وارد است و زیرکانه گام بر‌می‌دارد. من ایشان را خیلی خوب می‌شناسم دلیل این موضوع هم این است که روزهای اول قضاوت خود را رئیس دادگاه شهربابک بودند. از همان زمان حضور ایشان، اتفاقاتی در شهر بابک رقم خورد و پرونده‌سازی‌هایی شد و درگیری‌ها و بحث‌هايي با امام‌جمعه و فرمانداران وقت پیدا کردند. بحث‌هایی از اتفاقاتی که برای فرمانداران وقت و زمین‌هایی که قرار بود بین مردم تقسیم شود، ماجرای مرحوم آشیخ میرزا علی نجفی و اراضی پسته شهربابک باید برای آقای مرتضوی مفاهیم زیادی داشته باشد.
برچسب ها: احمدی نژاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)