کد خبر: ۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
در بیانیه حزب ندای ایرانیان شعبه استان کرمان تصریح شد:
13 فروردین 1394 در تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد و همانگونه که ما عملکرد گذشتگان را به قضاوت نشسته ایم، ایندگان نیز با وجدانی بیدار عملکرد تیم مذاکره کننده را به قضاوت خواهند نشست.
سیاست> احزاب و شخصیت‌ها: حزب ندای ایرانیان شعبه استان کرمان با صدور بیانیه‌ای در خصوص مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: امروز در میان همه تخریب ها و سیاه نمایی هایی که نسبت به عملکرد دولت و تیم مذاکره رخ می دهد سکوت ما کم لطفی و خیانت بزرگی به همه زحمتکشان عرصه عزت و اقتدار ملی خواهد بود لذا باید نسبت به این رویداد حساس بود .

به گزارش گفتارنو متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

ایران در فروردین 94 گامی بلند در زمینه ی همدلی و همزبانی با مردم جهان برداشت، تیم مذاکره کننده ایران قهرمانانه از حقوق حقه ایران وایرانیان دفاع کرد و نشان دادند ایران کشوری ست که گفتگوی عقلانی را مقدم بر هر نوع گفتمانی می‌داند.

مردم ایران در سال 92 با انتخاب شایسته خود در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند که اهل منطق در تصمیم گیری هستند،با روي كار امدن دولت اعتدال و دكتر حسن روحاني،عقلانيت به مسير اداره كشور بازگشت و در همين راستا تيم مذاكره كننده هسته اي ايران با تغيير رويكرد نسبت به دولت قبل به مذاكرات بازگشت و نتيجه ي اين تغييرات باعث به وجود آمدن حماسه ي بزرگ ١٣ فروردين ٩٤ شد.

در تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین روزهای پرافتخار برای ایرانیان بوده کم نبوده است و کم نبودند انسانهایی که برای دفاع از کیان ملی این سرزمین هر آنچه داشته اند در طبق اخلاص نهاده اند و از نثار جان، مال و حتی ابروی خود دریغ نکردند.

 13 فروردین 1394 در تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد و همانگونه که ما عملکرد گذشتگان را به قضاوت نشسته ایم، ایندگان نیز با وجدانی بیدار عملکرد تیم مذاکره کننده را به قضاوت خواهند نشست.

امروز در میان همه تخریب ها و سیاه نمایی هایی که نسبت به عملکرد دولت و تیم مذاکره رخ می‌دهد سکوت ما کم لطفی و خیانت بزرگی به همه زحمتکشان عرصه عزت و اقتدار ملی خواهد بود لذا باید نسبت به این رویداد حساس بود .

در روزهایی که به واسطه ماجرا جویی‌های سیاسی عده ای و ورق پاره خواندن قطعنامه های شورای امنیت، کشور با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می‌کرد، آنجا که حتی دنیا حاضر به شنیدن حرف‌های ریس جمهور ایران اسلامی نبود، آنجا که عده‌ای به واسطه همین تحریم‌ها سرمایه های ملی کشور را به تاراج بردند حضور حماسی ملت عزیز ایران در انتخابات 24 خرداد 92 و انتخاب یک ریس جمهور دیپلمات نوید فردای بهتر را برای ایران داد.

اینک ما در حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان ضمن تبریک به رسمیت شناخته شدن حقوق حقه هسته ای توسط جامعه جهانی به ملت شریف ایران خصوصا مردم نجیب کرمان وخانواده شهدای هسته ای که عزیزان خود را برای دستیابی به این حق مسلم از دست دادند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در این قریب 18 ماه با حمایت ها و رهنمود های خود باعث دلگرمی ايرانيان شدند تا تیم مذاکره کننده با تمام توان برای رسیدن به اهداف تعیین شده تلاش کنند تبریک می‌گوییم و از خداوند منان توفیق روز افزون دولت خدمتگزار و بخصوص تیم مذاکره کننده را در خدمت به کیان ملی را خواستاریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)