کد خبر: ۱۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کینه جویی های همیشگی دشمنان اسلامی و تلاش برای کاستن از ارزش های انقلابی- اسلامی گفت: دشمن در همین راستا در بخش ورزش هم می کوشد به برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی در ایام مذهبی مورد احترام ملت و نظام مقدس اسلامی بپردازد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری ها، سردار محمدرضا نقدی در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی حاضر در رزمایش الی بیت المقدس 5 در اردوگاه قدس سمنان این شیطنت ها را از مصادیق جنگ فرهنگی ارزیابی و اظهار کرد: به لطف الهی و پایداری ملت بزرگ ایران مردم ما در عرصه دفاع فرهنگی هم آماده دفاع از ارش های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی همیشه پای کار بودند، افزود: این ملت همانگونه که در دفاع مقدس پیروز شد در میدان های جنگ امروز و دفاع از نظام و ارش های آن امید دشمنان را ناامید می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پرسش مهر رئیس جمهور از دنش آموزان در خصوص عامل و چرایی خشونت ها در جهان امروز تصریح کرد: زیاده خواهی و ولع مستکبران و جهانخواران، مهمترین عامل و منشا خشونت در جهان امروز است.

وی به نقش مهم آمادگی دفاعی در کشور اشاره کرد و گفت: مردم ما باید آمادگی خود را برای رویارویی با این زیاده خواهی های دشمنان افزایش دهند و رزمایش الی بیت المقدس یکی از فرصت ها برای نشان دادن این اقتدار و آمادگی است.

نقدی با تقدیر از حضور هزاران بسیجی در این رزمایش افزود: بسیج هر جا که نیاز به حضور احساس شود حضوری دشمن شکنانه دارد.

آمادگی بسیج و دیگر نیروها برای رویارویی با هر تهدید

وی از حضور بسیجیان استان در این رزمایش به عنوان نماد آمادگی نیروها برای دفاع از نظام و کشور نام برد و اضافه کرد: بسیج برای دفاع از ارزش های والای نظام مقدس اسلامی همواره پشتاز و آماده بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این رزمایش علاوه بر این حاوی پیام های دیگری است ادامه داد: مهمترین پیام این حضور آمادگی همه نیروها برای رویارویی با هر تهدید و ایستادگی در برابر دشمنان نظام مقدس اسلامی و تبعیت از ولایت است.

خداوند هزینه های دفاعی را بازمی گرداند

سردار نقدی با انتقاد از کسانی که هزینه های دفاعی را زیاد می دانند اظهار کرد: قرآن کریم به صراحت پاسخ اینگونه اظهارنظرهای نادرست را می دهد.

وی اضافه کرد: خداوند خود در قرآن کریم وعده داده که هر هزینه ای که برای افزایش آمادگی دفاعی مصرف می کنید را به شما بازگرداند.

این مقام ارشد بسیجی با اذعان به اینکه همه پیشرفت های کشور در همه بخش ها نتیجه وجود امنیت و آرامش در کشور است افزود: همین هزینه های دفاعی است که در تامین امنیت لازم تاثیر به سزایی داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه های دفاعی موجب تضعیف سایر عرصه ها نمی شود تصریح کرد: مهمترین ابزار برای حفظ دستاوردها و پیشرفت های علمی و همچنین جلوگیری از تولید خشونت و حفظ امنیت در کشور همین افزایش آمادگی دفاعی است.

وی تلاش برای تضعیف بنیه های دفاعی کشورمان را از طراحی های دشمن خواند و گفت: دشمنان از بنیه و توان دفاعی بالای جمهوری اسلامی واهمه دارند و می دانند تا ملت ایران از این توان بالای دفاعی برخورداراست قادر به تهدید اقتدار نظامی و دفاعی ما نیستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)