کد خبر: ۱۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
پس از توصيه رهبر معظم انقلاب در مورد عدم كانديداتوري احمدي نژاد، حاميان وي سعي مي كنند با سرهم بندي مسائل بي ربط، تفاسير عجيبي از بيانات رهبر معظم انقلاب ارائه دهند.
پس از توصيه رهبر معظم انقلاب در مورد  عدم كانديداتوري احمدي نژاد، حاميان وي سعي مي كنند با  سرهم بندي مسائل بي ربط،  تفاسير عجيبي از بيانات رهبر معظم انقلاب ارائه دهند. 

به گزارش «انتخاب»، در تازه ترين اين تفاسير عجيب، از سوي رسانه هاي حامي احمدي نژاد امده است: مقام معظم رهبری در بحث علنی کردن  توصیه به آقای دکتر احمدی  نژاد در وسط صحبت خطاب به فردی به نام شیخ عبدالعالی سخن گفتند .برخی فکر می کنند این فرد در جلسه بوده و برخی می گویند چنین فردی در مشهد است. واقیعت این است که "شیخ علی بن عبد العالی کرکی،معروف به محقق کرکی یا محقق ثانی"" که حدود 920  قمری از جبل عامل لبنان به ایران آمد و مبانی تئوریک حکومت شیعی  در دوران صفویه را تبیین کرد.منصب شیخ الاسلامی برای نخستین بار در ایران به او تفویض شد"

در ادامه ي تفسير به راي حاميان احمدي نژاد امده است: بدون تردید بعد از امام خمینی (ره) در اندیشه سیاسی شیعه بزرگتر از محقق کرکیکسی نیست.شاه طهماسب در قزوین تاج خود را از دست ایشان گرفت تا مشروعیت پیدا کند.برگرداندن علی ولی الله  به اذان و ایجاد حسینیه از شاهکارهای این مرد بزرگ است. امام بی تاثیر از اندیشه ایشان نبود. مطالعه در باره اندیشه ایشان و توجه به قدرت استدلال اوری وی را توصیه می کنم. 

اين رسانه ها در پايان اورده اند؛ آری اینکه نایب امام زمان (عج) حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به دکتر احمدی نژاد لقب  عبدالعالی زمان می دهد

واكنش محمدرضا زائري به تفاسیر حامیان احمدی نژاد
اما حجت الاسلام زائري در واكنش به چنين ادعاهاي عجيبي نوشته است:

عباراتي مثل كليات ابوالبقا ! يا شيخ عبدالعال ! كلماتي است كه به عنوان يك تعبير مبهم و ناشناس استفاده مي شود و حالت ضرب المثل دارد ، رهبر انقلاب كه در تعابير خود فرمودند : مثلا شيخ عبدالعالي هستي و ... اين ياء ياي نكره بود و سياق بحث اتفاقا مضمون تخفيف و اظهار كم اهميتي داشت ... حالا جماعتي رفته اند گشته اند و اسم جناب محقق كركي را به عنوان شيخ عبدالعالي با ياي نسبت پيدا كرده اند و تحليل مفصل كه رهبر انقلاب فلاني را به عنوان شيخ "عبدالعالي" خود دانسته اند و چه افتخاري و چه عزتي ! خداوكيلي ببين با چه جماعتي قرار است تمدن نوين اسلامي بسازيم. اين نكته را به عنوان مشتي نمونه خروار ذكر كردم كه معلوم شود گاهي يك مسأله ساده و واضح ازسخنان رهبر انقلاب را چگونه با تحليل و تفسيرهاي عجيب و غريب ، پيچيده مي كنند!

خداحافظ احمدي نژاد
در اين ميان اما، واكنش هاي عاشقانه ي عبدالرضا داوري به ماجراهاي اخير و نيامدن احمدي نژاد، بيش از اندازه شكل عاشقانه به خود گرفته است. 

او در تازه ترين پست تلگرامي خود، با اذعان به "پايان احمدي نژاد"، اهنگ عاشقانه "خداحافظ" احسان خواجه اميري را با عنوان "خداحافظ احمدي نژاد" منتشر كرده است. 

به نظر مي رسد تندترين و افراطي ترين حاميان احمدي نژاد به پايان حيات سياسي او، ايمان پيدا كرده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)