کد خبر: ۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
در بیانیه سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام کرمان تاکید شد
سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان کرمان تاکید کرد: توافق ایران با کشورهای 5+1 جدای از آنکه کشور را از زیر یوغ ظالمانه‌ترین تحریم‌های غیر انسانی رها می‌کند.
سیاست> احزاب و شخصیت‌ها: سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان کرمان تاکید کرد: توافق ایران با کشورهای 5+1 جدای از آنکه کشور را از زیر یوغ ظالمانه‌ترین تحریم‌های غیر انسانی رها می‌کند.

به گزارش گفتارنو این تشکل سیاسی در خصوص بیانیه لوزان بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن در پی می‌آید:

ایران اسلامی سال 94 را با شادمانی آغاز کرد و اتفاقی که سالها مردم و دلسوزان کشور انتظارش را می‌کشیدند بالاخره از دریچه تدبیر و امید دولت یازدهم سر برآورد و امید را در دل ایرانیان بارور ساخت. این بار اما لوزان سویس محل به ثمر نشستن تلاشی بود که از آن به عنوان پیچیده‌ترین پرونده دیپلماتیک کشور یاد می‌کنند و برخی به آن لقب مذاکرات قرن داده‌اند.

توافق ایران با کشورهای 5+1 جدای از آنکه کشور را از زیر یوغ ظالمانه‌ترین تحریم‌های غیر انسانی رها می‌کند، قدرت فرا مرزی جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش در منطقه ثبات بخشیده و جان تازه‌ای به اقتصاد کشور خواهد داد. که اگر این طور نبود رژیم اشغالگر قدس فغانش بلند نمی‌شد و رقبای منطقه‌ای ایران ابراز نگرانی نمی‌کردند.

بی شک در این راه تلاش‌ها و پافشاری‌های محمد جواد ظریف به عنوان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، ستودنی است که با ایستادگی بر حقوق هسته‌ای ایران توانست آنچه رهبری نظام از مذاکرات توقع داشتند برآورده شود و باید دستان حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را به گرمی فشرد که چنین سرداری را برای چنین نبرد سنگینی برگزید نه مانند گذشتگان که پیاده نظام به مصاف دشمن می‌فرستادند تا خودشان ستاره شوند.

زمستان تیره و سردی روابط کشور با دنیای پیرامون در حال گذار است و رو سیاهی آن برای شعارزدگی‌ها و دلواپسی‌هایی می‌ماند که هشت سال بهترین سرمایه‌های کشور را به پای ماجراجویی‌ها و خودرایی‌های خود قربانی کرده و با کاغذپاره خواندن تحریم‌ها، بهترین سال‌های عمر بخش مهمی از تاریخ انقلاب که نسل سوم انقلاب بود را به هدر دادند.

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان، با تبریک این موفقیت دیپلماتیک که یکی از اصلی‌ترین شعارهای دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود، آن را هدیه ای از سوی جوانان نسل سوم انقلاب به آیندگان می‌داند که با نقش آفرینی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 زمینه های چنین موفقیتی را برای کشور به ارمغان آوردند. بی شک نتایج این تفاهم در آینده کشور و زندگی و غرور ملی نسل‌های آینده تأثیر فراوانی خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)