کد خبر: ۱۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عده‌ای امروز در کشور ما فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود تا آن‌ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عده‌ای امروز در کشور ما فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود تا آن‌ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب کنند.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم‌الهدی در جمع عزاداران حسینی در شهرک شهید رجایی مشهد اظهار داشت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان، ولایت‌مداری مردم خداجوی ماست.

وی تأکید کرد: کربلا در زمان امام حسین(ع) زمین کوچکی بود، اما امروز به وسعت تمام جهان تشیع و جوامع حسینی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: دوستدار امام حسین(ع) کسی است که در مسیر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) گام بردارد، استکبارستیز باشد و با تحریم و جنگ از حرکت و جهاد بازنماند.

وی تبیین کرد: اهل‌بیت(ع) فقط با ریخته شدن خونشان در راه اسلام متوقف شدند و باید به راه و روش اهل‌بیت(ع) و امام حسین(ع) توجه کرد.

علم‌الهدی با اشاره به اختلاف جریانات سیاسی، تبیین کرد: اختلافات جریانات سیاسی همواره بر دو موضوع بوده است، یکی اینکه طبق فرمایش امام حسین(ع) تا مرز جان دادن در راه خدا پیش برویم یا اینکه در برابر تهدید و تحریم دشمن متوقف شویم و دست در دست دشمن بگذاریم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله دنیای امروز سیاست و حکومت نیست، گفت: مسئله امروز دین خدا و کسانی است که راه امام حسین(ع) را در پیش‌ گرفته‌اند.

امام‌ جمعه مشهد با بیان اینکه عزاداری برای امام حسین(ع) در 1400 سال گذشته با عزاداری امروز که برای عمل در خط فداکاری و پیشروی تا مسیر شهادت بوده، متفاوت است، تأکید کرد: درس امام حسین(ع) این است که بدون ترس از تهدید و تحریم تا مرز فدا کردن جان در مقابل دشمن بایستیم.

علم‌الهدی تبیین کرد: امام حسین(ع) تنها با جان دادن در مقابل دشمن متوقف شدند، اما عده‌ای امروز در کشور ما فکر می‌کنند که ما شهید دادیم تا مملکت گل‌وبلبل شود تا آن‌ها عیاشی و خوشگذرانی کنند و با برنامه‌های اقتصادی خود دزدی‌های بی‌حساب کنند، در حالی‌ که کسانی برای تأمین اولویت‌های زندگی خود درمانده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی در پایان تشریح کرد: سرمایه شهدا گسترش و تثبیت راه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بود، اگر ما در طول این 37 سال از پیروزی انقلاب موفق بوده‌ایم به‌ واسطه آن است که رزمنده‌ها و شهدای ما راه امام حسین(ع) را در کربلا دنبال کرده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)