کد خبر: ۱۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
استانداران کرمان در جمع عزاداران امام حسین:
استاندار کرمان در جمع عزاداران حسینی گفت: آموزش های رایگان در هر زمینه ای باید در مساجد و تکایا به مردم داده شود و سراسر سال باید این تکایا و مساجد پایگاه سازندگی و آموزش های فرهنگی و اقتصادی باشد.
استاندار کرمان در جمع عزاداران حسینی گفت: آموزش های رایگان در هر زمینه ای باید در مساجد و تکایا به  مردم داده شود  و سراسر سال باید این تکایا و مساجد پایگاه سازندگی و آموزش های فرهنگی و اقتصادی باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،همزمان با ایام عزای امام حسین حسینی و سوگواری و عزاداری برای سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در جای جای استان کرمان،علیرضا رزم حسینی با حضور در جمع عزاداران حسینی، ضمن شرکت در عزاداری ها در جمع مردم روستای دارسینوئیه گفت:امروز که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در ادامه حرکت حسینی برای تعالی فرهنگ انسانیت تلاش می کند.

وی با اشاره به امنیت در کشور اسلامی ایران، گفت: یکی از نکات مهم امنیت است که در خاورمینه بی نظیر است.

استاندار کرمان افزود: روز تاسوعا  و عاشورا در سراسر ایران عزاداران ابا عبدالله الحسین در نهایت امنیت به عزاداری و سوگواری می پردازند در صورتی که در عراق، یمن، سوریه ،پاکستان  و افغانستان عملیات های تروریستی زیادی علیه مسلمانان اتفاق می افتد و روزانه مسلمانان زیادی در این کشور ها جانشان را از دست می دهند.

وی ضمن آروزی پیروزی برای همه مردم مظلوم و ستمدیده در جهان، خاطر نشان کرد:ان شاالله به زودی شر استکبار جهانی از سر ممالک اسلامی کم شود.

رزم حسینی گفت: زیر چتر امنیت و فداکاری شهدای اسلام و انقلاب و مدافع حرم باید برای سازندگی کشور تلاش کرد و امنیت باید توسعه را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در سایه امنیت پایدار فرصتی برای همه ما به وجود آمده و باید  برای ساخت استان و کشورعزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

استاندار کرمان با اشاره به توسعه روستاهای استان کرمان، بیان داشت: در این روستا که همه زیر ساخت ها اعم از آب، برق، گاز فراهم است.

وی همچنین با اشاره به توسعه روستاها گفت: با اجرای درست اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن اشتغالزایی برای جوانان ، می توان این توسعه را به وجود آورد.

وی افزود: اینترنت پر سرعتی که در بیشتر روستاها ایجاد شده باید برای خدمات استفاده شود و خدمات دولت، سرشماری، دولت الکترونیک و خیلی از مسائل و موارد مردم باید از این طریق انجام شود.

استاندار کرمان همچنین از شبکه گسترده اینترنت پر سرعت تا پایان امسال در کل روستاهای استان خبر داد و افزود: یکی از اقداماتی که دولت در نظر  دارد، راه اندازی  ستاد اقتصاد مقاومتی در مساجد، محلات شهر ها و روستاها است که مردم، معتمدین، امام جمعه، فعالان اقتصادی،دهیار و ... بیایند برای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن آن در روستا تلاش کنند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد مردمی است و باید مثل زمان دفاع مقدس که با دست خالی و فقط با ایمان و اراده و با اعتقاد به پاسداری از کشور و مبارزه با ظلم و ستم و دستیابی و خودکفایی کشور تلاش می شد، اقتصاد مقاومتی در بین مردم نهادینه شود.

رزم حسینی اجرای اقتصاد مقاومتی را منوط به حضور همه اقشار جامعه دانست و افزود:همه اقشار مردم با هر رشته و هر تخصصی باید در کنار هم بنشینند و اقتصاد روستایی و مردمی را بستر سازی کنند.

وی بیان داشت: آموزش های رایگان در هر زمینه ای باید در مساجد و تکایا به  مردم داده شود  و سرتاسر سال باید این تکایا و مساجد پایگاه سازندگی و آموزش های فرهنگی و اقتصادی باشد.
وی افزود: همه  مساجد و تکایا باید کارخانه تولیدی و سازندگی باشد.

استاندار کرمان در پایان سخنانش با تاسی از قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایش ، خاطر نشان کرد: اگر برای خدا قدم برداریم و محبت بین هم را زیاد کنیم و دست در دست هم و شانه به شانه هم حرکت نماییم، یک کشور بالنده را را در همه زمینه ها خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان در روز تاسوعای حسینی در جمع عزاداران حسینه ثارالله کرمان، روستای دارسینوئیه کرمان و هیات خوزستانی های مقیم کرمان در خیابان پانصد دستگاه و مسجد خواجه خضر حضور و با مردم عزادار کرمانی در شب عاشورا به عزاداری پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)