کد خبر: ۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اعلام کرد: باید فرهنگ سازی به گونه ای باشد که تخریب ها و کج اندیشگی هایی که در فضاهای مجازی وجود دارد بر افکار و اعتقادات مردم بی تاثیر باشد، بطور مثال در فضای مجازی مساله طلاق به گونه ای مطرح می گردد که گویی این امر اشکالی ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اعلام کرد: باید فرهنگ سازی به گونه ای باشد که تخریب ها و کج اندیشگی هایی که در فضاهای مجازی وجود دارد بر افکار و اعتقادات مردم بی تاثیر باشد، بطور مثال در فضای مجازی مساله طلاق به گونه ای مطرح می گردد که گویی این امر اشکالی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه کویر، آیت الله "سید یحیی جعفری" صبح امروز 28 مهرماه در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و کانون مساجد استان گفت: مسجد مکان مقدسی است و تطهیر آن از واجبات و فرایض می باشد.

وی مساجد را مکانی برای آشنا شدن با دین و مکتب الهی دانست و افزود: راه های زیادی برای آشنا شدن مردم با مکتب الهی است که یکی از آنها مسجد می باشد و اگر به دنبال رونق مساجد می باشید، به گونه ای که جمعیت زیادی در مساجد حضور یابند، باید احکام عملی، اخلاقی و سیاسی دین ور مساجد بیان شود.

وی سلیقه را تا حدی ذاتی دانست و تصریح کرد: بواسطه علم، دانش و معرفت نیز می توان تا حدی سلیقع بدست آورد اما قطعا با کج سلیقگی و بد سلیقگی نمی توان به مدارج عالی نائل شویم.

آیت الله جعفری به وحدت در مساجد اشاره و عنوان کرد: وحدت در مساجد امری بسیار مهم و کلیدی است و باید حرمت امام مسجد را حفظ نمود، زیرا مسئله اصلی مسجد امام آن مسجد می باشد و باید کارهای خود را براساس رضایت و اجازه ایشان انجام دهید.

وی اعلام کرد: باید فرهنگ سازی به گونه ای باشد که تخریب ها و کج اندیشگی هایی که در فضاهای مجازی وجود دارد بر افکار و اعتقادات مردم بی تاثیر باشد، بطور مثال در فضای مجازی مساله طلاق به گونه ای مطرح می گردد که گویی این امر اشکالی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برخی به دنبال این می باشند که وحدت جامعه را مخدوش کرده و دین جوانان را گرفته و اخلاق اسلامی در جامعه حکم فرما نباشد، ادامه داد: عده ای ممکن است بر اثر نادانی، جهل و عدم بصیرت این اقدامات را انجام دهد.

وی منشا همه خوبی ها و سعادت ها را بصیرت دانست، عنوان کرد: ریشه همه بدبختی ها عدم بصیرت است. بطوریکه شمر بصیرت لازم را نداشت اما عمر سعد بصیرت داشت اما حب دنیا و جا و مقام، حادثه عاشورا را رقم زد.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه در سایه وحدت و انسجام و در سایه خردمندی، تعقل و تدبیر می توان کارهای دینی و مذهبی را به خوبی پیش ببریم، ابراز کرد: اگر زمانی اختلافی بوجود آمد، باید با بیان شیرین و لحن خوب با گفتمان مشکل را حل کنید.

آیت الله جعفری منشا همه بدی ها و مفسدها را جهل یا هوای نفسانی دانست و خاطر نشان کرد: قشر مستضعف طرفدار دین و مکتب الهی می باشند و بیشترین شهدا و جانبازان از این خانواده ها بوده اند..
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)