کد خبر: ۱۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان گفت: کمربند سبز شهر کرمان دارای ثمرات مختلفی است که از جمله این ثمرات می توان به جلوگیری از پیشروی شهر و مشخص شدن محدوده شهری در راستای مبارزه با حاشیه نشینی، جلوگیری از ورود ریزگردها و همچنین افزایش سرانه فضای سبز شهر کرمان اشاره کرد.

استاندار کرمان گفت:  کمربند سبز شهر کرمان دارای ثمرات مختلفی است که از جمله این ثمرات می توان به جلوگیری از پیشروی شهر و مشخص شدن محدوده شهری در راستای مبارزه با حاشیه نشینی، جلوگیری از ورود ریزگردها و همچنین افزایش سرانه فضای سبز شهر کرمان اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی در بازدید از فاز اول و دوم کمربند سبز شهر کرمان، اقدامات انجام شده در مراقبت و نگهداری از کمربند سبز این شهر را مثبت ارزیابی کرد.
وی اظهار کرد: کمربند سبز شهر کرمان دارای ثمرات مختلفی است که از جمله این ثمرات می توان به جلوگیری از پیشروی شهر و مشخص شدن محدوده شهری در راستای مبارزه با حاشیه نشینی، جلوگیری از ورود ریزگردها و همچنین افزایش سرانه فضای سبز شهر کرمان اشاره کرد.

استاندار کرمان نقش بخش خصوصی را در پیشبرد طرح کمربند سبز شهری بسیار پررنگ عنوان کرد و یادآور شد: نکته مهم در قبال این طرح با ارزش، بحث مراقبت است تا بتوان خدمات را به عنوان یک سپر دفاعی در حریم کمربندها ارائه کرد که خوشبختانه این اقدام به خوبی انجام شده است.

در ادامه این بازدید پیشنهادات اداره کل منابع طبیعی استان کرمان و شهرداری مبنی بر حفظ و تقویت پوشش گیاهی منطقه و حفاظت از فضای سبز ارائه و تصمیمات لازم گرفته شد.

فاز نخست کمربند سبز شهر کرمان با پیگیری های استاندار کرمان به طول 70 کیلومتر و عرض 300 متر با هدف جلوگیری از زمین خواری، جلوگیری از ورود ریزگردها و همچنین افزایش سرانه فضای سبز شهر کرمان 25 خرداد 1394 و فاز دوم کمربند سبز 18 مهر 1394 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور افتتاح شد.


علیرضا رزم حسینی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس کل دادگستری، مدیرکل بازرسی، معاون دادستان، مدیرکل بازرسی استانداری، شهردار، مدیرکل محیط زیست، مدیرکل منابع طبیعی، مدیر اموراراضی سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های نظارتی استان از فاز یک و 2 کمربند سبز شهری بازدید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)