کد خبر: ۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در کرمان مطرح کرد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وقتی می‌گوییم، نیروهای انقلاب، باید به این نکته توجه کنیم، یک عده‌ای هستند که جزو تشکل‌های اصولگرا نیستند، اما نیروی انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و حق نداریم، بگوییم هر کس عضو گروه‌های اصولگرا نباشد، نیروی انقلاب نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وقتی می‌گوییم، نیروهای انقلاب، باید به این نکته توجه کنیم، یک عده‌ای هستند که جزو تشکل‌های اصولگرا نیستند، اما نیروی انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و حق نداریم، بگوییم هر کس عضو گروه‌های اصولگرا نباشد، نیروی انقلاب نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدنبی حبیبی شامگاه دوشنبه در اجلاس همگرایی اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بعد از دوم خرداد 76 فرمودند «نیروهای خودی انقلاب باید خطوط بین خودشان را کمرنگ کنند و به تدریج از بین ببرند».

وی بیان داشت: نیروهای خودی یعنی افرادی که اصل اسلام، نظام اسلامی، ولایت فقیه و تبعیت از ولی فقیه را قبول دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر هرگونه تعارض، تشتت و چندگانگی بین نیروهای خودی فراهم شود در نهایت دشمن سود می‌برد.

حبیبی ابراز داشت: نیروهایی که رقیب ما بودند، دو دسته شدند آنهایی که گفتند این‌ها دوم خرداد شکست خوردند و حالا «وفاق» گدایی می‌کنند و عده دیگر این طور بی‌انصافانه قضاوت نکردند و همکاری‌هایی با ما داشتند.

وی ادامه داد: اگر علل ایجاد انقلاب را کلمه توحید، توحید کلمه و رهبری فرض کنیم هر یک از این موارد نباشد، بقیه موضوعات هم مشخص نیست که اثرگذار باشد.

* دشمن در مقابله با ما جدی است

حبیبی تصریح کرد: دشمن در مقابله با ما به‌ طور قطع جدی است و عده‌ای فکر می‌کنند، اگر ما چند دیپلمات خنده‌رو و اهل مسامحه بفرستیم تا با آمریکا مذاکره کند، سوءتفاهم‌ها رفع می‌شود، این طور نیست، دشمن در مقابله با ما جدی است.

وی عنوان کرد: همه در جنگ علیه ما آمده بودند و اسرایی که بچه‌های ما گرفتند از بیش از 11 ملیت از جمله آمریکا، شوروی و اروپا بودند و باورهای دینی ما، وحدت ‌کلمه و رهبری موجب شد تا دشمن موفق نباشد.

دبیرکل موتلفه اسلامی ابراز داشت: رهبری در دوران امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را هم خدا به ما داده است و ما که عامل وحدت هستیم، اگر موفق نباشیم، جفا کرده‌ایم.

حبیبی اضافه کرد: عده‌ای که ادعای سیاستمداری دارند می‌گویند، اگر به آمریکا لبخند بزنیم، مسائل رفع می‌شود، اما شورای راهبردی آمریکا بعد از انقلاب اسلامی می‌گوید «در قرن 21 شاهد تقابل اسلام و تمدن غربی هستیم».

وی ادامه داد: به غیر از وحدت، تدین و اطاعت از رهبری نمی‌توان با دشمن مقابله کرد.

* حق نداریم بگوییم هر کس عضو گروه‌های اصولگرا نباشد، نیروی انقلاب نیست

حبیبی عنوان کرد: وقتی می‌گوییم، نیروهای انقلاب، باید به این نکته توجه کنیم، یک عده‌ای هستند که جزو تشکل‌های اصولگرا نیستند، اما نیروی انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و حق نداریم، بگوییم هر کس عضو گروه‌های اصولگرا نباشد، نیروی انقلاب نیست.

حبیبی اضافه کرد: نیروهای انقلاب نمی‌توانند وحدت مقطعی و موسمی داشته باشند و تا زمانی انقلاب هست، ضرورت وحدت هم وجود دارد.

 وی افزود: هر زمان نیروهای انقلاب با هم بوده‌اند، موفق شده‌اند و در جنگ ما واقعا با هم بودیم و خدا هم به همین دلیل عنایت ویژه‌اش را به کشور و نظام ما سرازیر کرد.

دبیرکل موتلفه اسلامی ابراز داشت: هر وقت که با انگیزه‌های حزب خود، قبیله خود و طایفه خود به میدان آمدیم حتما شکست خوردیم، بنابراین به این موضوع باید توجه داشت، ائتلاف اصولگرایان یک ضرورت دائمی است و انتخابات یکی از مواردی است که باید نیروهایمان را یکی کنیم.

* عده‌ای خیال می‌کنند، مشکل با لبخند به آمریکا رفع می‌شود

حبیبی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان داشت: عده‌ای در داخل کشور ما هستند که خیال می‌کنند، مشکل با لبخند به آمریکا رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند، با نیروهایی که آرزوی بی‌حجاب بودن و فسادهای گذشته را دارند با تسامح و گذشت برخورد کنیم.

حبیبی متذکر شد: رئیس جمهوری دوره اصلاحات گفته دشمنان را به مخالف تبدیل کنیم، مخالفان را تبدیل به آدم‌های بی‌تفاوت کنیم و سپس بی‌تفاوت‌ها را نیروهای انقلابی کنیم، باید به ایشان گفت، یک نفر را نشان دهید که این مراحل را برایش طی کرده‌اید.

وی تاکید کرد: کسانی که با اسلام و نظام تعارض دارند با تسامح و تساهل ما و با این مراحل به طرف انقلاب اسلامی نمی‌آیند.

حبیبی اذعان داشت: در مورد حجاب وقتی بعضی‌ها قدری فضا را مناسب می‌دانند، روسری‌شان در ماشین و کوچه می‌افتد و اگر قدری وا دهیم، روسری آن‌ها در خیابان هم می‌افتد.

* حرف‌های روشنفکرانه اروپاپسند چاره مشکلات فرهنگی نیست

وی گفت: معتقدیم، با زور نمی‌توان کسی را معتقد کرد و بعضی‌ها به استناد همین موضوع از رحمت حرف می‌زنند، اما آیا می‌توانیم، بگوییم اگر طرف تصمیم گرفت در ملأعام شراب بنوشد همه را به کار فرهنگی حواله دهیم پس تعزیرات در این میان چه می‌شود و دشمن برای این قبیل کارها هم سازمان‌یافته به سراغ ما آمده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اگر به کارهای زیربنایی فرهنگی اهمیت ندهیم، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اما مگر می‌توان کارهای سازمان‌یافته ضد فرهنگی را رها کرد و با آن‌ها برخورد نکنیم و حرف‌های روشنفکرانه اروپاپسند چاره مشکلات فرهنگی نیست.

* داشتن نامزدهای متعدد به معنای امضای شکست اصولگرایان در انتخابات آینده است

حبیبی ادامه داد: اصولگرایان با ظرفیت و ائتلاف کامل وارد میدان ریاست جمهوری شوند و همه، تلاش کنند یک نامزد داشته باشند، زیرا داشتن نامزدهای متعدد به معنای امضای شکست اصولگرایان در انتخابات آینده است.

وی خاطرنشان کرد: در تهران مذاکرات مفصلی طی چهار ماهه اخیر داشته‌ایم و هیچ کس معتقد به تعدد نامزدها در ریاست جمهوری 96 نیست و باید تمام ظرفیت خود را به کار گیریم.

حبیبی تصریح کرد: جامعه روحانیت مبارز اعلام کرده است به میدان انتخابات ریاست جمهوری می‌آید و محوریت ائتلاف اصولگرایان را بر عهده می‌گیرد و قرارشان بر این شده است که اصولگرایان را برای دعوت دسته‌بندی نکنند، بلکه همه را دعوت کنند.

وی یادآور شد: در دیدارهایی که انجام شد، آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ما سفارش می‌کردند، تلاش کنید با یک نامزد به میدان بیایید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا معتقدیم مرکز نباید در استان‌ها دخالت کند و اصولگرایان در استان‌ها سعی کنند در انتخابات شوراها با یک صدا و یک فهرست به میدان آیند.

حبیبی ابراز داشت: مجلس ششم را برای انتخابات مجلس دهم خواب دیده بودند و اصولگرایان استان‌ها این توازن را به هم زدند و پیروزی اصولگرایان در استان‌ها شکست در تهران را جبران کرد و اصولگرایان در مجلس پیروزی‌های کامل را برای ریاست مجلس و کمیسیون‌ها به دست آوردند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: در تشکیل مجلس دهم شکست خوردند و می‌خواهند در شوراها جبران کنند.

حبیبی ابراز داشت: منظورمان از این حرف‌ها این نیست که تشکل ما به صرف اینکه منصب بگیرد، باید روی کار باشد، بلکه می‌خواهیم متشکل باشیم تا پشت سر رهبری با دشمنان برخورد کنیم و ظرفیت عظیمی داشته باشیم که دشمن بداند با دم شیر نباید بازی کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

601  مددجوی کرمانی مشمول عفو رهبری شدند / صدور 7 هزار و 552 رای جایگزین حبس

پیرو هشدار وقوع سیلاب؛ بیمارستان صحرایی در کرمان برپا شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

رییس دادگستری زرند: برخورد قضایی در انتظار افرادی که اطفال را به تکدی‌گری می‌گمارند

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

پربازدید ها

اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت‌تر خواهد بود /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود

عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

آماده باش ارتش در مرزها /عملیات وعده صادق، پاسخ قطعی ایران نبود /نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)