کد خبر: ۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سخنانی مبهم به دولت توصیه کرد: به دولتمردان و دوست‌داران ظاهری دولت توصیه می‌شود آب به آسیاب دشمن نریزید و برنامه‌هایی را پیاده نکنند که دشمن فکر کند، می‌تواند در ایران دودستگی ایجاد کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سخنانی مبهم به دولت توصیه کرد: به دولتمردان و دوست‌داران ظاهری دولت توصیه می‌شود آب به آسیاب دشمن نریزید و برنامه‌هایی را پیاده نکنند که دشمن فکر کند، می‌تواند در ایران دودستگی ایجاد کند.

به گزارش فارس محمدمهدی زاهدی بعد از ظهر امروز در مراسم رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت شهری راور اظهار داشت: شما بسیجیان رزمایشی را به مرحله اجرا و نمایش گذاشتید تا آمادگی لازم را در راستای توطئه‌های احتمالی دشمنان به دست آورید.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیعت حد و مرز و زمان و مکان نمی‌شناسد و محدود به زمان اباعبدالله و منحصر به امروز هم که در مقابل استکبار ایستاده‌ایم نیست و منحصر به تاریخ است.

وی ابراز کرد: مدافعان حرمی که امروزه در مقابل داعش ایستاده‌اند به‌دلیل همین بیعتی است که با امام زمان (عج) و نایب ایشان کرده‌اند.

زاهدی اظهار کرد: شما بسیجیان با حضور در صحنه اعلام برائت کردید و از تمام کسانی که مقابل اسلام ناب، رهبری، نظام جمهوری اسلامی و خون و آرمان‌های شهدا، ایستاده‌اند برائت می‌جویید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد: امروز بر خلاف برخی از کسانی که بر اثر نفوذ جریان الحاد، صهیونیسم و جریان استکبار دم از این می‌زنند که چرا باید برای نیروهای نظامی هزینه کنیم، چرا ثروت کشور را باید به سمت اقتدار نظامی ببریم و باید این ثروت را برای توسعه و عمران خرج کرد، باید بگویم این فکر کاملا یک فکر صهیونیستی و استکباری برای ضربه‌زدن به این نظام است.

زاهدی افزود: با این تفکر نفوذی ما باید با تمام توان اقتدار نظامی خود را نشان دهیم و اگر هم بخواهیم در بحث توسعه و عمران کشور سرمایه‌گذاری کنیم اول باید امنیت باشد چراکه اگر در کشوری امنیت نباشد نه‌تنها سرمایه‌گذاران خارجی بلکه سرمایه‌گذاران ایرانی هم دراین کشور سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: شما بسیجیان به کمک کسانی که در حوزه فناوری‌های نظامی و دفاعی تلاش کرده‌اند و همچنین دانشمندان کشور که توانسته‌اند اقتدار نظامی را برای کشور فراهم کنند به دشمنان پیغام دادید که این کشور صاحب و آقایی به نام امام زمان (عج) و جانشین آن ولی فقیه دارد که اجازه نمی‌دهد کوچکترین آسیبی به کشور برسد.

زاهدی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است، خاطرنشان کرد: استکبار و عوامل بیرونی و درونی به‌دنبال این هستند که کشور را دو قطبی کرده و مردم را مقابل هم قرار دهند تا به کشور و انتخابات سالم آسیب برسد و از کنار آن بتوانند این کشور را دچار رعب و وحشت و آسیب‌پذیر کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: وظیفه بسیجیان است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری باید مراقبت کنند که ما بتوانیم انتخاباتی پرشکوه و سالم در کشور ایجاد کنیم.

وی ابراز کرد: به دولتمردان و کسانی که به‌ظاهر دوست‌دار دولت اما علیه دولت هستند توصیه می‌شود آب به آسیاب دشمن نریزید و برنامه‌هایی را پیاده نکنند که دشمن فکر کند، می‌تواند در ایران دودستگی ایجاد کند.

زاهدی با اشاره به تیزبینی مقام معظم رهبری در جریان انتخابات پیش رو عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هزینه می‌دهند و به رئیس جمهور سابق اعلام کردند که مصلحت نیست شما در انتخابات شرکت کنید چراکه نمی‌خواهم در کشور دودستگی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان بابصیرت ما در صحنه هستند و اجازه دوقطبی شدن کشور را برای انتخابات پیش رو نمی‌دهند و برخلاف خواست آمریکا و صهیونیسم انتخاباتی پرشور را رقم می‌زنیم.
برچسب ها: محمد مهدی زاهدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)