کد خبر: ۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
رقم سیصد هزار تومانی این برنامه در حالی اعلام شده که گران‌ترین کنسرت‌ها در ایران با متوسط قیمت بلیت صدهزار تومان برگزار می‌شود و در واقع خریداران بلیت اکران افتتاحیه «سلام بمبئی»، هزینه سه کنسرت خواننده‌ای چون بنیامین را برای تماشای فیلمی پرداخت می‌کنند که یک سانس بعد با قیمت ده هزار تومان اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در شرایطی اکران می‌شود که برای سانس افتتاحیه این فیلم، قیمت بلیت سی برابر حد معمول در نظر گرفته شده و مردم برای تماشای فیلم با محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری باید رقمی معادل سه کنسرت موسیقی خواننده‌هایی چون بنیامین بهادری را پرداخت کنند!
 
به گزارش «تابناک»؛ فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند. سرمایه گذار بخش خصوصی این فیلم در سودای یک اکران تاریخی، سرمایه‌گذاری کلانی برای ساخت این فیلم سینمایی در هند داشت و به استثنای کارگردان، کستینگ گرانقیمتی برای این اثر به خدمت گرفت.
 
علاوه بر محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا و گلشن گروور دو بازیگر هندی نیز در این پروژه سینمایی نقش آفرینی کردند و ظاهراً با این تصور که بخش عمده موفقیت فیلم کمدی «من سالوادور نیستم»، به واسطه فیلمبرداری در برزیل و حضور بازیگران برزیلی در کنار رضا عطاران بوده، تلاش شده تا همین روش در هند تکرار شود؛ اما متأسفانه گلزار جذابیت عطاران را برای عموم مردم ندارد و یک ملودرام عاشقانه ضعیف نیز به اندازه یک کمدی برای تماشاگر کشش ندارد.
 
اکنون همزمان با نزدیک شدن به موعد اکران فیلم سینمایی «سلام بمبئی» ـ که پیش بینی می‌شود حتی هزینه تولیدش را نیز از گیشه بازنگرداند ـ روش‌های عجیبی برای بازگرداندن هزینه‌ها در دستور کار دارد و برای نمونه در اقدامی عجیب و قطعاً غیرقانونی، بهای بلیت سانس‌ اکران افتتاحیه این فیلم سی برابر و به جای ده هزار تومان، سیصدهزار تومان اعلام شده است.
 
بلیت سیصدهزار تومانی سینما برای تماشای فیلم با محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری! 
این در حالی است که معمولاً اکران افتتاحیه جنبه تبلیغاتی داشت و سینماگران معمولاً به دنبال درآمدزایی ویژه از چنین اکرانی نبوده‌اند؛ اما اکنون با طرح این توجیه که برگزاری این مراسم هزینه‌ای میلیاردی دارد، چنین رقمی را مطالبه کرده‌اند. احتمال می‌رود آوردن بازیگران هندی این فیلم سینمایی به ایران، مستلزم هزینه باشد، ولی بعید به نظر می‌رسد حتی در این صورت، نیازمند هزینه‌ای میلیاردی باشد و در عین حال منطقی نیست که هزینه دعوت بازیگران این فیلم به ایران از جیب مردم پرداخت شود. 
 
پرداخت چنین هزینه‌ای برای عموم مردم از این جهت غیرمنطقی است که قرار نیست در این مراسم اتفاق خاصی رخ دهد و اگر قرار بر باج گرفتن از طرفداران گلزار و بهادری برای ملاقات با این بازیگران است، به هوادارانشان توصیه می‌شود به جای پرداختن چنین باج سنگینی، در راهروهای سینما کوروش بدون پرداخت یک ریال عکس‌های یادگاری‌شان را بگیرند و زیر بار چنین رقم‌هایی بدون دریافت خدمات ویژه نروند.
 
پس از اعلام این موضوع، فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش واکنش منفی نشان داد و گفت: «بلیت سیصد هزار تومانی افتتاحیه فیلم «سلام بمبئی» با ما هماهنگ نشده و اصولا این گونه برنامه ها با مجوز وزارت ارشاد برگزار می شود. هفته آینده درباره این نوع دریافت مبالغ از مردم در افتتاحیه ها در جلسه شورای صنفی نمایش طرح موضوع می شود».
 
گفتنی است، رقم سیصد هزار تومانی این برنامه در حالی اعلام شده که گران‌ترین کنسرت‌ها در ایران با متوسط قیمت بلیت صدهزار تومان برگزار می‌شود و در واقع خریداران بلیت اکران افتتاحیه «سلام بمبئی»، هزینه سه کنسرت خواننده‌ای چون بنیامین را برای تماشای فیلمی پرداخت می‌کنند که یک سانس بعد با قیمت ده هزار تومان اکران می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

601  مددجوی کرمانی مشمول عفو رهبری شدند / صدور 7 هزار و 552 رای جایگزین حبس

پیرو هشدار وقوع سیلاب؛ بیمارستان صحرایی در کرمان برپا شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

رییس دادگستری زرند: برخورد قضایی در انتظار افرادی که اطفال را به تکدی‌گری می‌گمارند

نیمی از مزارع گندم قلعه گنج در معرض سیل قرار دارند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)