کد خبر: ۱۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
شهباز حسن‌پور در صحن مجلس عنوان کرد:
نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر کشور گفت: اگر در کشور قرار است جایی استان شود با توجه به تمامی زیرساخت هایی که دارد آن محل سیرجان است.
نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر کشور گفت: اگر در کشور قرار است جایی استان شود با توجه به تمامی زیرساخت هایی که دارد آن محل سیرجان است.

به گزارش خانه ملت، شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) و ایام اربعین حسینی گفت: از دولت می خواهم که نسبت به لغو روادید بین ایران و عراق حداقل در ماه های محرم و صفر اقدام کند تا بخشی از مشکلات مردم در این سفر معنوی رفع شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های انقلاب حفظ شود، افزود: مهم ترین نیروی مردمی که پای انقلاب، امام، رهبری و نظام ایستاده بسیج است. برخی بسیج را منحصر به ایام دفاع مقدس می دانستند اما امام خمینی (ره) فرمودند بسیج باید همانند گذشته به کار خود ادامه دهد، این ساده اندیشی است که برخی بسیج را برای زمان جنگ بدانند.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان تکثیر شده است، ادامه داد: امروز اگر نظام سلطه و عوامل آن همچون داعش و النصره در سوریه و عراق شکست خورده است به خاطر تشکیل بسیج مردمی در عراق و سوریه است.

وی یادآور شد: برای حل مشکلات کشور روحیه بسیجی و انقلابی لازم است، امروز وضع کشور به گونه ای است که جز با روحیه جهادی نمی توان با مشکلات مبارزه کرد.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه بسیجیان با هر گونه فساد از هر حزب و جناحی مخالف هستند، افزود: بسیجیان ظلم ستیزند و اگر بخواهیم نمونه یک بسیجی پیرو ولایت و قهرمان ملی را معرفی کنیم باید نام سردار پرافتخار کشور، سردار حاج قاسم سلیمانی را بر زبان جاری کنیم و در یک کلام باید گفت 5 آذر یوم الله است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام صابری اراکی از خطیبان توانمند کشور بالای منبر در مهدیه سیرجان گفتند آقای حسن پور به رئیس مجلس، رئیس جمهور، وزرا، دستگاه قضا و نمایندگان خانه ملت بگویید چرا به فکر میلیون ها جوان بیکار نیستند و فکری به حال جوانان متخصص بیکار نمی شود و چرا برای مواد مخدر فکری نمی شود. مردم از نمایندگان و دولتمردان انتظار دارند که فکری به حال مشکلات و مسائل معیشتی آن ها شود.

حسن پور بیگلری اظهار کرد: مردم معتقد هستند که به جای اینکه از تریبون‌های مختلف در خصوص حقوق های نجومی، املاک و مسائل سیاسی گفته شود باید به مسائل و مشکلات مردم توجه شود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به فکر رفع مشکلات و مسائل مردم بود.

وی با اشاره به سفر برخی از اعضای هیات دولت به حوزه انتخابیه متبوعش افزود: در سفر معاون اول رئیس جمهور، وزرای صنعت و معدن، وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان و تمامی مهمانان در افتتاح گندله 5 میلیون تنی و افتتاح بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرستان سیرجان افتتاح شد تشکر می کنم که این پروژه ها به دست کارگران زحمتکش و متخصصان سیرجان به بهره برداری رسید.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر کشور گفت: اگر در کشور قرار است جایی استان شود با توجه به تمامی زیرساخت هایی که دارد آن محل سیرجان است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان از دولت تقاضا کرد که جرایم دیرکرد وام های زیر 100 میلیون تومان بخشیده شود.
برچسب ها: شهباز حسن پور
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
3
2
جیرفت از همه لحاظ مستحق تر است برای استان شدن هم از موقعیت جغرافیایی هم از لحاظ کشاورزی پر رونق هم از لحاظ فاصله تا مرکز استان مثلا قلعه گنج تا کرمان حدود پانصد پنجاه کیلومتر فاصله دارد یا خود جیرفت تا کرمان حدود دویست پنجاه کیلومت مسافت دارد هم از لحاظ جمعیت حدود یک میلیون نفر در شهرهای جیرفت کهنوج عنبر اباد رودبار جنوب منوجان قلعه گنج فاریاب و و هزاران دلیل دیگر که باید استان کرمان جنوبی به مرکزیت جیرفت کهن ترین تمدن شرق تاسیس شود .
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
3
1
چند تا اداره کل داره سیرجان؟. ما تو جنوب 22 تا اداره کل داریم. چند تا شهرستان داره سیرجان؟ ما تو جنوب فقط 7 تا شهرستان داریم. پس اولویت با ماست. گفتار نو شما هم چه بخوای یا نخوای جنوب کرمان استان میشه. حالا چه نطق نماینده جیرفت درباره استان شدن را پوشش بدی یا ندی... من به کمالی پور رای ندادم به کاندید شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان رای دادم. اما دفعه بعد حتما به کمالی پور میدم چون واقعا برای شهرمان از دل و جان کار میکنه.حالا گفتارنو چه تو ازش بد بنویسی چه خوب. برای من عملکرد کمالی پور مهمه که دارم میبینم.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
1
2
اگر قرار به تقسيم استان باشه سيرجان از همه شهرستان هاي استان مستحق تر است و طرح استان شدن سيرجان به قبل از انقلاب بر مي گردد. شهرستان هاي غرب استان شامل بافت،رابر، ارزوئيه ، شهربابك و بردسير به مركزيت سيرجان استان شوند. خود جيرفت تا دهه 40جزو شهرستان بم بوده است و6 شهرستان جديد التاسيس جنوب بعد از انقلاب به بهانه محروميت شهرستان شدند و قبل از انقلاب فقط جيرفت بود. سيرجان از همه جا مستحق تر است البته ما اميدواريم كه كرمان به سه استان تقسيم شودبه مركزيت كرمان، سيرجان وجيرفت
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
حسن پور مطالبات غرب استان را بيان كرده است در غرب استان بايد استاني به مركزيت سيرجان تشكيل بشه.
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
0
سلام. استان شدن حق پنج گنج هست با مرکزیت کهنوج انشالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)