کد خبر: ۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با یک رسانه سخنانی را در خصوص لغو برنامه علی مطهری مطرح کرد که بر ابهامات این اقدام افزود.
گفتارنو/ گروه سیاست:

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با یک رسانه سخنانی را در خصوص عدم صدور مجوز برای برنامه علی مطهری مطرح کرد که بر ابهامات این اقدام افزود.

به گزارش گفتارنو علی اکبر حقدوست به پیام ما گفته براساس توافقی که بین تشکل ها و دانشگاه شده، هر سال یک تشکل مراسم روز دانشجو را برگزار می کند.

وی ادامه داده: چون انجمن نمی‌تواند در این روز مراسم روز دانشجو را برگزار کند، با سخنرانی علی مطهری مخالفت شد.

حقدوست ادامه می‌دهد: اصلا با سخنرانی علی مطهری در علوم پزشکی کرمان مخالف نیستیم.

وی ادامه داد: امروز با آقای مطهری صحبت کردم و به ایشان گفتم که حتما در دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی کنید که ایشان گفتند در یک روز دو برنامه مقدور نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی افزود:ما از سخنرانی نایب رییس مجلس در دانشگاه در هر روزی استقبال می کنیم.

حقدوست ادامه می‌دهد: بعد از حواشی پیش آمده، ما بیشتر اصرار داریم ایشان در علوم پزشکی سخنرانی کنند تا همه بدانند دلیل مخالفت با سخنرانی ایشان، سیاسی نبوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد:نیازی به دعوت انجمن نیست، خود من از آقای مطهری دعوت می کنم هر روزی که می توانند و می خواهند برای سخنرانی به علوم پزشکی کرمان بیایند.

در همین زمینه خبرنگار گفتارنو کسب اطلاع کرد: پس از عدم صدور مجوز سخنرانی علی مطهری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و انتشار گسترده خبر آن وزیر بهداشت در تماس با رییس دانشگاه علوم پزشکی به شدت از عدم صدور مجوز برای سخنرانی علی مطهری انتقاد می‌کند.

گفته می‌شود همین تماس عامل عقب نشینی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوده است. تماس وزیر ظاهرا پس از این صورت گرفته که برخی نمایندگان از احتمال طرح سوال از وزیر بهداشت در صحن مجلس سخن گفته اند.


علی اکبر حقدوست در حالی مدعی است که دلیل عدم صدور مجوز سخنرانی علی مطهری این بوده که «انجمن نمی‌تواند در این روز مراسم روز دانشجو را برگزار کند» و "ما از سخنرانی نایب رییس مجلس در دانشگاه در هر روزی استقبال می کنیم"که در نامه شخص وی به انجمن هیچ اشاره‌ای به مخالفت با تاریخ مراسم نشده بلکه عنوان شده که دانشگاه "با سخنرانی مطهری مخالف است."

رییس دانشگاه علوم پزشکی در حالی به پیام ما گفته انجمن اسلامی در سال 93 و بسیج در سال 94 مراسم روز دانشجو را برگزار کردند و امسال نوبت جامعه اسلامی است. که یک منبع آگاه خبر داد که دانشگاه در سال 93  که اجرای برنامه با انجمن اسلامی بود نیز با سخنرانی علی مطهری مخالفت کرده بود.

علی اکبر حق دوست در مصاحبه خود هیچ اشاره ای به مصاحبه روز گذشته رییس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی دانشگاه تحت مدیریت خود در مخالفت با علی مطهری و نقش او در مخالفت هیات نظارت بر تشکل ها نکرده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
1
سلام.ملت رو بلا نسبت ... حساب کردن.کاری کردن توش موندن بعد میان میگن سخنران وقت نداشته.اگر وقت نداشته خود انجمن که کنسل می کرد نیاز به تشکیل جلسه نظارت بر تشکلها نبوده.ضمنا چرا روز بعد تماس گرفتن چون از حواشی چند روز گذشته بیم داشتن که یکبار هم دانشگاه را بگیره.ضمنا مگر امکان داره هر سال یک تشکل جشن رو برگزار نمایید اگر هم باشد چرا اعضا خبر نداشتند و قبل از دعوت به انها تذکر داده نشده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
3
آقای دکتر حق شناس لطفا با این اظهارات به مردم توهین نکنید. جرات داشته باشید و سر حرفتان بمانید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
1
آقای حقدوست شما چرا قبل از تماس از بالا به فکر دعوت از آقای مطهری نیفتادید. بسیار تابلو است که رفتار شما سیاسی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
1
2
سلام من از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هستم، خواندن این مطالب دردناک است، واقع زمان این نامه مربوط به وقتی است که دکتر حقدوست اصلا ایران نبودند، ادم متاثر می شه زمانی که استان کرمان با مشکلات سلامت مختلف مواجه است و باید دست به دست هم بدهیم و این مشکلات را کم بکنیم داریم با حاشیه سازی برای رئیس دانشگاه علوم پزشکی وقت ایشون رو صرف مسائل بی ارزش سیاسی و جناحی می کنیم، کاری نداره با ابروی مردم بازی کردن ولی قطعا یه روزی باید جواب بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره آقاجان. اینکه مسائل سلامت مهم است قرار نیست که سایر مسائل مرتبط با آن فراموش شود. اظهار نظر شما از نظر حقوقی فاقد اعتبار است. برگزاری مراسم و سخنرانی جزو حقوق افراد و تشکل‌ها ست.
کارمند دیگر دانشگاه
| Iran, Islamic Republic of
من نظرم اینه که کل تشکل ها رو منحل کنیم و نشریات دانشجویی را لغو کنیم و فعالان دانشجویی رو اخراج کنیم تا جناب دکتر بهتر به مسائل سلامت برسند. نظرتون چیه؟
علی
| Iran, Islamic Republic of
سفر لبنان بعد از جلسه هیات نطارت بوده عزیزم .لطفا فضاسازی نکنید .ضمنا سلامت اجتماعی و روان هم جزیی از سلامت محسوب میشود .سلامت فقط درمان نیست که با تزریق منابع ان را جلو برد
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
1
2
برادر من اگر قانونی وجود داشت و بعد از افشای مقاله های شما در 10 ماه با شما برخورذد میشد الان این قدر دروغ نمیگفتید.اتفاقا ما هم به مطهری زنگ زدیم و ماجرا را توضیح دادیم و اعلام کردیم که شما دروغ گفته اید و دروغگو باید رسوا شود و این مصاحبه امروزتان شما را رسوا کرد
دانشجو
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
1
1
دکتر جان شما که ادعای استاد اخلاق بودن دارید،دروغ بدترین رذیله اخلاقیست،در متن نامه با امضای خودت که نوشته با سخنرانی 15م مخالفت شد!چه ربطی به16م و برنامه دیگر دارد؟بماند که شما با اصل برنامه مخافت نکردید و فقط با سخنرانی مطهری مخالفت کردید!بماند که این سومین باره که با سخنرانی دکتر مطهری مخالفت میکنید!و حالا بعد از تماس وزیر قربون صدقه اقای مطهری میرید!اقای دکتر آیا یک میز اینقدر میرزد؟خواهشمندیم که بزرگان اصلاحطلب در اینده این تیپ ها را بهتر بشناسند تا به نام دولت اعتدال و به کام دکتر صابری و پورابراهیمی و...نشه
محسن
|
United States
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
2
خدمت اقای حقدوست ع رض می کنم ابوعلی سینا که حتما مورد احترام دکتر است میکوید هرکس یک اشتباه مرتکب شود وهزار برهان برای توجیه اشتباه خود اقامه کند سرانجام هزار ویک اشتباه مر تکب شدهاست بنا براین باید جناب دکتر با انچه رخداد چگونه بر خورد میکند بنا بر این انتظار میرود ضمن حقدوست بودن حق گو هم باشند وماجرا ی جلو کیر ی سخنرانی اقای مطهرینماینده نامدارمجلس راکه به نما یندگی اعتبار جهانی بخشیده ان طور رقم خورده ولو این که به ضرر ایشان باشد اطلاع دهد وبدانند در اخرت همین کا ر به ظاهر کوچکبهسود شان خواهد شد
کارمند دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
2
جناب حقدوست من سوگند میخورم شما هیچ اعتقادی به .... ندارید .و سه سال است در کنار شما کار میکنم دانشگاه را تبدیل به مرکز جبهه خاص سیاسی کرده اید و متاسفم برای استانداری و دولت تدبیر که شما را اینجا نگه داشته اند.بهتر نیست به جای این حرفها تکلیف یک ....... را مشخص کنید که به ..... رفته است
میردا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
در دولت تدبیر استاندار محترم ، مدیران پرورش یافته دولت قبل با تغییر چهر ه ها محکم و استوار بر میزها چسبیده اند و شعار اصلاحی می دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)