کد خبر: ۱۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
سید احمد خاتمی
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن می خواهد مردم ما را خسته نشان دهد و این را بسیجیان می دانند، ابراز کرد: دشمن امید این ملت را هدف قرار داده و می‌خواهند به گونه‌ای عنوان کنند هیچ چیز در این کشور جای خودش نیست، اما بسیجیان ما کانون بصیرت هستند و می دانند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن می خواهد مردم ما را خسته نشان دهد و این را بسیجیان می دانند، ابراز کرد: دشمن امید این ملت را هدف قرار داده و می‌خواهند به گونه‌ای عنوان کنند هیچ چیز در این کشور جای خودش نیست، اما بسیجیان ما کانون بصیرت هستند و می دانند.

به گزارش ایسنا  حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در گردهمایی بزرگ بسیجیان کرمان با گرامیداشت هفته بسیج و بیان اینکه حضور در این تجمع، بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان بسیجی، حق سخن را در رابطه با بسیج ادا کردند و فرمودند اینکه امام خمینی (ره) به فکر تشکیل بسیج 20 میلیون افتادند، الهامی از سوی خداوند بود.

وی افزود: بسیجیان سرمایه‌ای بسیار عظیم هستند و همه می‌دانند که تکلیف جنگ تحمیلی هشت ساله را در کنار نیروهای مسلح، بسیج تعیین کرد و در حال حاضر هم به عنوان بازوان پرتوان این امت و امام در صحنه است و با تمام قوا از شجره طیبه انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

خاتمی تصریح کرد: پایبندی به دین و ارزش‌های اسلامی از سرمایه های بسیج است و بسیجی می‌داند هر رفتاری که او دارد به دو سبد شخصی و بسیج ریخته می‌شود و اصلا نمی‌توان بسیجی را منهای تدین دید و عنصر اساسی و ستون فقرات بسیج، همین تدین بسیجی است.

وی بیان کرد: بصیرت دومین سرمایه بسیجیان است و همین بصیرت بسیج را در 9 دی سال 88 به صحنه آورد و بساط فتنه را جمع کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی می‌خواهند فتنه فراموش شود، اما تا فتنه‌گران عذرخواهی نکردند، موج نفرت از فتنه زنده می‌ماند و تا زمانی که مقام معظم رهبری از فتنه دل‌خون است، دل این مردم هم از فتنه خون است.

وی افزود: فتنه‌گران باید از ملت ایران و مقام معظم رهبری عذرخواهی کنند، این ملت بصیر و بیدار هستند و از انقلاب اسلامی با جان و دل پاسداری کرده و می‌کنند.

خاتمی اظهار کرد: بسیجیان ما کانون بصیرت هستند و می‌فهمند دشمن امید این ملت را هدف قرار داده و می‌خواهند به گونه‌ای عنوان کنند که در کشور هیچ چیز در جای خودش نیست و مردم ما راخسته نشان دهد، اما با یاری خدا این مردم با نشاط در صحنه هستند و دشمن را خسته می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه رییس جمهوری‌های آمریکا علیه ایران توطئه کردند، اما به فضل خدا تا این ملت بسیجیان دلیر را دارد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: بسیجی مطیع ولایت است و به فضل خدا و به برکت پشتیبانی از ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی 37 سال از گردنه‌های سخت عبور کرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد. 

وی با بیان اینکه منطق بسیجی «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»است، تصریح کرد: بسیجی‌ها همه را با محک ولایت می‌سنجند و هر مسوولی که ولایی عمل می‌کند و درصدد اجرای رهنمودهای ولایت است، از جان و دل دوست دارند و زمانی که جریانی و مسوولی از ولایت فاصله گرفته بی‌تردید منفور ملت و بسیجیان واقع می‌شود.

خاتمی افزود: سرمایه دیگر بسیج، مقاومت است و این فرهنگ 37 سال کشور را حفظ کرده است و در این مدت ما نان مقاومت را می‌خوریم نه نان مذاکره را.

وی با تقدیر از تیم مذاکره کننده ایران عنوان کرد: دو سال است که مردم در جریان مذاکرات هستند، اما پشت سر هم شاهد بدعهدی طرف مقابل هستیم، قرار نبود دیگر تحریمی بر ملت ایران تحمیل شود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که تمدید تحریم‌ها نقض برجام است و قطعا نظام اسلامی واکنش  مقابله خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ایستادن در برابر تحریم‌ها جواب می‌دهد، افزود: جا دارد کسانی که می‌گفتند با اجرای برجام همه مشکلات رفع می‌شود، عذرخواهی کنند، ما به تمام بندهای برجام عمل کردیم، اما طرف مقابل بدعهدی کرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه طاغوت مسجد جامع کرمان را به آتش کشید، اما مردم کرمان ایستادند و جواب این مقاومت را گرفتند، گفت: مقاومت دشمنان را سر جای خود می‌نشاند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الگوی چهار سرمایه بسیجی یعنی تدین، بصیرت، ولایتمداری و مقاومت، سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)