کد خبر: ۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نیکزادی درنطق میان دستور:
نیکزادی پناه با پیش کشیدن موضوع سفر رئیس جمهوری به استان کرمان و انتظارات مردم از دولت گفت:وزیر نیرو باید توجه داشته باشند که در صورت بی توجهی در مدیریت آب سد نسا و عدم مدیریت آب های سطحی در آینده با بجران آب در شرق استان کرمان مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم بم ،ریگان ، فهرج و نرماشیر درمجلس گفت: لازم است دولت برای مقابله با نقض برجام با توسعه دیپلماسی اقتصادی در دوران پسابرجام و لحاظ کردن عمق بخشی و درنظرگرفتن بحث اقتصادمقاومتی اقدامات لازم را انجام دهند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت،حبیب الله نیکزادی پناه در نشست علنی سه شنبه (16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی،درنطق میان دستور خود ضمن ادای احترام به مقام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی،گفت:از اعتماد مردم شهرستان های بم،ریگان،فهرج و نرماشیر به سبب اعتمادی که به اینجانب داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

نماینده مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر درمجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی،گفت:پیروی از قانون اساسی برعهده همه مسئولین کشوری و لشگری و مردم ایران اسلامی است.

وی در ادامه افزود:همه ما نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی سوگند یادکرده ایم که از قانون اساسی دفاع کرده و در نوشته ها،موضع گیری ها و اظهارنظرها به استقلال کشور،آزادی مردم و تامین مصالح ملت را در نظر داشته باشیم.

نیکزادی گفت:هیات رئیسه مجلس شواری اسلامی باتوجه به مفاد بند 11 ماده 24 آئین نامه داخلی و درنظرگرفتن اصول 84 و 86 قانون اساسی برحفظ جایگاه شان و منزلت نمایندگان و مجلس کوشش نماید.

روز 16 آذر نماد ایستادگی ،آزادگی وشهادت طلبی جوانان ایران اسلامی

این نماینده مجلس دهم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: روز 16 آذر  عنوان نماد ایستادگی ،آزادگی وشهادت طلبی جوانان ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی گفت: دشمنی آمریکا با ایران و جهان اسلام برهیچ کس پوشیده نیست؛ این دشمنی با حضور نظام سلطه و در راس آن آمریکا و فضا سازی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

نیکزادی پناه،تصریح کرد:برخلاف نص صریح تفاهم برجام،آمریکا باتمدید تحریم های خصمانه اقدام به نقض تفاهم برجام کرده و لازم است با این توطئه جدید به طور جدی مقابله شود.

وی همچنین گفت:آمریکا تلاش می کنند در روابط جمهوری اسلامی با سایرکشورها چالش  ایجاد کند،نظام سلطه با استفاده از گروه های تروریستی نظیر داعش به نابودی زیرساخت های اقتصادی و کشتار ملت های مظلوم ادامه می دهد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،تاکید کرد:لازم است دولت برای مقابله با این رفتارها و توسعه دیپلماسی اقتصادی در دوران پسابرجام با لحاظ نمودن عمق بخشی و درنظر گرفتن بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه افزود:خروج از فضای رکود،ایجاد اشتغال درسال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل برای کشور ارزآوری خواهد کرد.

نیاز بم به تدبیر جدی تر دولت

نماینده مردم مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر در مجلس با یادآوری زلزله مهیب بم گفت: پنجم دیماه سالگرد وقوع زلزله ویرانگر شهرستان بم می باشد؛یاد و خاطره زلزله زده را گرامی می داریم.

وی،درادامه تصریح کرد:مردم زلزله زده بم باحمایت مردم مهربان ایران اسلامی تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری شهرستان بم را بازسازی کرده اند؛اما با گذشت یک دهه از زلزله ویرانگر و علی رغم وجود زیرساخت های اقتصادی ما با کمبودهایی مواجه هستیم که نیازمند تدبیر جدی تر دولت است.

نیکزادی پناه با پیش کشیدن موضوع سفر رئیس جمهوری به استان کرمان و انتظارات مردم از دولت گفت:وزیر نیرو باید توجه داشته باشند که در صورت بی توجهی در مدیریت آب سد نسا و عدم مدیریت آب های سطحی در آینده با بجران آب در شرق استان کرمان مواجه خواهیم شد.

وی خطاب به چیت چیان گفت:لازم است که وزارت نیرو با احداث کانال های درجه یک و درجه 2 ،نسبت به انتقال آب برای زمین های کشاورزی و انتقال آب شرب برای مردم هرچه سریع تر اقدامات عملیاتی آغاز کند.

این نماینده مجلس دهم ضمن تبریک انتصاب احمدی پور به ریاست سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: ارگ قدیم بم به عنوان یک میراث جهانی ثبت شده است که نیازمند توجه جدی تر می باشد.

وی در ادامه گفت:توجه جدی تر به حفظ و مرمت ارگ بم با نگاه به رونق بحث گردشگری می تواند گره گشای مسائل اقتصادی زیادی برای مردم منطقه خواهد شد. در عین حال،بی توجهی به ارگ بم تبعات ناخوشایندی برای میراث ملی مردم ایران خواهد داشت .

نیکزادی پناه با تاکید برتوجه به کشاورزی استان کرمان گفت: لازم است که وزیرجهاد کشاورزی برای تنظیم بازار خرما و فراهم کردن زیرساخت های صنایع تبدیلی و بسته بندی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی با گلایه از نبود امکانات ورزشی در استان کرمان،تاکید کرد:وزیر ورزش و جوانان باید توجه داشته باشند که جوانان استان کرمان ازکم ترین امکانات ورزشی  محروم هستند و تنها استادیوم استان کرمان در حال تخریب است.

این نماینده مجلس دهم در انتها خواهان تسریع در ساخت مراکز بهداشتی و درمانی شرق استان کرمان شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)