کد خبر: ۱۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
 ایران نوشت:مرد جوان که از هفت ماه قبل به اتهام قتل پسرعمه‌اش بازداشت بود، دیروز زمانی که برای چند مین بار ازسوی بازپرس جنایی تحت بازجویی قرارگرفت منکر قتل شد وادعاکرد شخص دیگری مرتکب جنایت شده و اوبه امید دریافت پول، قتل را گردن گرفته است.

 رسیدگی به این پرونده ازسحرگاه 25 اردیبهشت 95 به دنبال تماس زن 57 ساله‌ای آغازشد که ازقتل شوهرش درخانه‌شان واقع درسعادت آباد خبرمی داد.

پس ازرسیدن مأموران به محل جنایت، سیما به آنها گفت: «پسرعموی شوهرم به نام شهرام، مرتکب قتل شده وگریخته است. او 10 روز قبل به‌عنوان میهمان به خانه ما آمد. ساعتی قبل درخواب بودم که ناگهان صدای نفس زدن‌های همسرم را از اتاق شنیدم و خودم را با عجله به اتاق خوابش رساندم. اما درکمال ناباوری دیدم شهرام روی سینه شوهرم نشسته است. او به محض دیدنم گفت: سیامک کابوس دیده.بعد هم ازمن خواست برایش آب بیاورم.من نیز خودم را به آشپزخانه رساندم ووقتی با لیوان آب برگشتم دیدم شوهرم غرق خون است.همان موقع شروع به داد و فریاد کردم که شهرام گلویم را گرفت و تهدید کرد اگر حرفی بزنم مرا هم خفه می‌کند. او که چاقویی در دست داشت با دست دیگرش گلویم را فشارمی داد که ناگهان موفق شدم انگشت دستش را گاز بگیرم که او دستش را از روی گلویم برداشت. در همین هنگام شهرام اسلحه‌ای را به سمت من گرفت وبا تهدید ازمن خواست تا جای پول‌ها و سوئیچ خودرو شوهرم را بگویم. اما من که اطلاعی نداشتم، از ترس طلاهایم را به او دادم. شهرام با گرفتن طلاها فرار کرد و همان موقع با سروصدا از همسایه‌ها کمک خواستم.»

به دنبال این اظهارات دستور بازداشت شهرام صادر شد و چند روز بعد کارآگاهان جنایی موفق به شناسایی مخفیگاه مرد میانسال شده و او را دستگیر کردند.متهم در تحقیقات پلیسی به قتل سیامک اعتراف کرد ودرباره انگیزه جنایت گفت: «مدت‌ها بود که بیکار بودم تا اینکه سیامک برایم کار پیدا کرد. اما شب‌ها جایی برای رفتن نداشتم. به خاطر اعتیادم هر جا که می‌رفتم بعد از چند روز بیرونم می‌کردند. تا اینکه به خانه سیامک رفتم و شب‌ها آنجا می‌ماندم. شب قبل از حادثه برای خریدن قرص متادون به یکی از مناطق مرکزی شهر رفتم اما قرص متادون گیرم نیامد که مواد فروش به من پیشنهاد مصرف هروئین و شیشه داد. اما چون در حال ترک بودم نگرفتم و یکی از آنها به من قرص «اکس» که آبی رنگ بود فروخت. من هم قرص را مصرف کردم و بعد از آن حالم بد شد. وقتی به خانه سیامک آمدم خوابیدم. نیمه‌های شب بود که از خواب بیدار شدم ودرحالی که تعادل نداشتم دست به جنایت زدم.»

به دنبال اعتراف‌های مرد میانسال، او به بازسازی صحنه قتل پرداخت اما دیروز زمانی که برای تکمیل تحقیقات به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شد اظهارات عجیبی مطرح کرد.

شهرام به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: «باورکنید من جنایتی مرتکب نشده ام. قتل را شخص دیگری به خاطر اختلافات قبلی با سیامک انجام داده است. او پس از حادثه از من خواست قتل را گردن بگیرم. آن زمان من که تنها بودم و زندگی‌ام را از دست رفته می‌دیدم وقتی با پیشنهاد 200 میلیون تومانی‌اش برای پذیرش قتل روبه‌روشدم قبول کردم و به قتل اعتراف کردم.اما حالا پشیمانم ومی خواهم نجات پیداکنم وقاتل اصلی دستگیرشود.»

با توجه به اظهارات مرد میانسال، بازپرس جنایی دستور انتقال متهم از زندان به اداره آگاهی را صادرکرد تا دراین باره تحقیق وابهام‌های موجود برطرف شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

هشدار رئیس پلیس راه کرمان به رانندگان؛ با توجه به شرایط جوی هوا از سفرهای غیرضرور خودداری کنید

مفقود شدن ۳ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان غیرحضوری شد

دو دختر نوجوان مفقودی در سیلاب عنبرآباد پیدا شدند

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)