کد خبر: ۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
روزنامه اعتماد نوشت:در عالم سیاست جوگیر شدن یک آفت جدی است یعنی جو حاکم بر جلسات سخنرانی یا گفت‌وگو آدم را به گفتن سخنانی وامی‌دارد که ته آن جز پشیمانی و پس گرفتن حرف‌ها نیست؛ بگذریم که برخی شجاعت این کار را هم ندارند و عمدا فراموش می‌کنند که چه گفته‌اند.

همگان به خاطر دارند كه يك «سردار سياسي» گفته بود فرزندان فلان مسوول يك روز هم به زندان نخواهند رفت و اگر بروند من ريشم را از ته مي‌تراشم. دختر آن مسوول به زندان رفت ولي آن ريش كوتاه نشد و البته صاحب آن ريش هم خود را به فراموشي زد.

اين روزها هم وقتي به سراغ گفته‌هاي سياسيون مي‌رويد اينگونه عبارات را فراوان مي‌شنويم كه معلوم است گوينده تحت تاثير جو قرار گرفته و حرف‌هايي زده است كه اگر در شرايط ديگر بود قطعا بر زبان نمي‌آورد. همين جناب محمود صادقي را در نظر بگيريد كه در دانشگاه شيراز درباره رييس يك قوه الفاظ تندي را به كار برد و بعد مجبور شد در دانشگاه اراك آن را پس بگيرد و عذرخواهي كند. خدا را شكر كه شجاعت عذرخواهي داشت.

جناب نقوي حسيني ديگر نماينده مجلس هم گفته است: بنده پيش از برجام گفتم اگر امريكا تحريم‌ها را لغو كرد، مدرك دكتراي علوم سياسي‌ام را در سطل آشغال مي‌ريزم! ايشان هم يقينا اين مدرك را در سطل آشغال نخواهد ريخت و با هر استدلالي كه شده باز هم مدرك خودش را نگه خواهد داشت حتي اگر امريكا تمام تحريم‌هاي مرتبط با موضوع هسته‌اي را لغو كند. طبعا پيدا كردن يك نمونه از تحريم‌هاي باقي‌مانده امريكا براي دور نريختن مدرك دكتري ايشان كفايت مي‌كند.

جناب احمد توكلي هم در گفت‌وگويي اعلام كرد: «امروز هم با قاطعيت مي‌گويم اگر احمدي‌نژاد و هاشمي‌رفسنجاني كانديدا شوند بنده مي‌روم سوريه!» معلوم است كه توكلي در ايران مي‌ماند و در انتخابات هم شركت مي‌كند و احتمالا در ميان اين دو نفر هم به يكي راي خواهد داد. ايشان قبلا هم راي دادن به احمدي‌نژاد را حرام اعلام كرده بود ولي بعدا با ذكر دلايلي به او راي داد. شايد اين‌بار مي‌خواهد در ايران نباشد تا اصلا راي ندهد و الا انتظار پيوستن به مدافعان حرم از ايشان نمي‌رود!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نیما پور صالح
|
United States
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
علیرغم شهرتی که اقای توکلی در صراحت لهجه دارد امادرفرمایش اخیر ایشان چند نکته ابهام امیز وجود دارد یکم معلوم نیست سوریه رفتن خوب است یا خیردوم اگر خوب است که حتما خوب است چرا این کار خوب را از سر مخالفت وفرار ازشر اقای احمدی نژاد وهاشمی انجام میدهد که کاری غیر سود مند است زیرا اگر رفت وکشته شد انگاه با چنین انگیزه ای که اعلام کرده از فیض شهادت محروم میشود پس به نظر می رسدفعلا قصد رفتن به سوریه ندارد بلکه خواسته باوصف عمق مخالفت خود با اقای هاشمی نشان دهدواز دوست قدیمی خویش احمدی نزاداعلام برائت کند دوم اینکه معلوم نیست در میان تعداد کاندیدهای احتمالی که نامشان به صورت اشکار فعلا بر زبان است چرا اقای توکلی فقط با اقای هاشمی و احمدی نژاد تا اینحد که ممکن است در سوریه کشته شود مخالف است و اساسا چه شباهتی بین اقای احمدی نزاد و هاشمی وجود دارد که تا این حد حاضر است برای وی ، هر دو به صورت یکسان برای وی غیر قابل تحمل است ای کاش آقای توکلی این متن را می خواند و ابهامات را برای خوانندگان بر طرف می کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)