کد خبر: ۱۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرکل بازرسی استانداری کرمان هشدار داد:
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمان گفت: براساس دیدگاه آقای رزم حسینی استاندار کرمان، با نگاه پیشگیری و پرهیز از مچ گیری در بازرسی استانداری کرمان کار کرده ایم.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمان گفت: براساس دیدگاه آقای رزم حسینی استاندار کرمان، با نگاه پیشگیری و پرهیز از مچ گیری در بازرسی استانداری کرمان کار کرده ایم.

به گزارش ایسنا، منطقه کویر، "محمد باژیان" صبح امروز چهارشنبه 24 آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: براساس دیدگاه آقای رزم حسینی، با نگاه پیشگیری و پرهیز از مچ گیری در بازرسی استانداری کرمان کار کرده ایم و در حال حاضر با بیش از یک هزار و 700 نفر از نیروهای انتخاب شده از بین اقشار مختلف مردم، کار کنترل و نظارت بر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی انجام می دهیم.

وی افزود: یکی از وظایفی که مجموعه بازرسی به عهده داشته، بازرسی از دستگاه های اجرایی است و بیش از 98 درصد ادارات را بیش از یک بار حضور یافته ایم و عموما سرکشی ها به صورت سرزده بوده است.

باژیان تصریح کرد: بازرسی از فرمانداری های استان در مقایسه با قبل بیش از هزار درصد افزایش داشته و این بازدیدها از فرمانداری ها و دهیاری ها نتایج خوبی به دنبال داشته است.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمان با بیان اینکه بازرسی استانداری کرمان در سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کرد، گفت: یکی از کارهای این مجموعه انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود و با 2 هزار و 164 بازرس و 206 سرباز کار اجرایی انتخابات را انجام دادیم و کسب رتبه برتر را در صیانت از آراء و سلامت انتخابات را به دست آوردیم.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان اظهار کرد: کار ارزیابی مدیریتی را در سطح استان انجام داده ایم و مدیرانی که بین 60 تا 70 نمره را کسب کرده اند، باید تلاش بیشتری داشته باشند و بیش از 80 درصد مدیران استان نمره بالاتر از 90 را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: مدیرانی که کمتر از 60 نمره را کسب کرده اند که البته تعداد کمی هستند، اگر نتوانند خود را به سطح مورد نظر برسانند، قطعا تغییراتی را در سطح مدیران دستگاه های اجرایی خواهیم داشت.

باژیان تصریح کرد: دبیرخانه ای در اداره کل بازرسی ایجاد شده که تفاهمنامه ها و برنامه زمان بندی پروژه های استان را هر هفته رصد می کند و پیگیری ها به گونه ای انجام می شود که گزارشات مرتبا رسیده و درخواست داریم مدیران اطلاعات مورد نظر را در اختیار همکاران ما قرار بدهند که همکاری خوبی وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)