کد خبر: ۱۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
هشدار آیت الله جعفری پیرامون رشد آسیب‌های اجتماعی در جامعه
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نظر می آید باید مسوولان بیشتر به مسئله آسیب های اجتماعی توجه کنند. زیرا آسیب های اجتماعی در حال افزایش است و آنچه که ما را با ناکامی مواجه خواهد کرد، همین مسائل است که انقلاب و نظام را به خطر می اندازد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نظر می آید باید مسوولان بیشتر به مسئله آسیب های اجتماعی توجه کنند. زیرا آسیب های اجتماعی در حال افزایش است و آنچه که ما را با ناکامی مواجه خواهد کرد، همین مسائل است که انقلاب و نظام را به خطر می اندازد.

به گزارش ایسنا، منطقه کویر، آیت الله"سیدیحیی جعفری" صبح امروز 24 آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت زمانی محقق می شود که همه ما عاقلانه یک سلسله امور را رعایت کنیم و خدای نکرده اهانتی به برادران اهل سنت و مسائل مورد اعتقادشان نشود و این امر در هیچ زمانی صحیح نبوده و نیست.

وی افزود: استعمارگران در 50 سال قبل کاری کرده بودند که بین شیعه و سنی هیچ وحدت و الفتی به وجود نیاید که بحمدلله بعد از پیروزی انقلاب به فرمایشات امام راحل وحدتی بین شیعه و سنی به وجود آمده و باید این وحدت را حفظ کنیم.

آیت الله جعفری تصریح کرد: نه اهل سنت حق دارند به مقدسات ما اهانت کنند و نه ما حق این کار را داریم زیرا خداوند در قرآن کریم دستور می دهد «واعتصوا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» و اگر طبق دستورات قرآن عمل بشود، مشکلی نخواهیم داشت.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به مسئله آسیب های اجتماعی بیان کرد: باید همه مسوولان جلسه ویژه ای برای بررسی آسیب های اجتماعی و راه مقابله با آن تشکیل بدهند و صاحب نظران و متخصصان فکری برای این حوزه کنند.

وی افزود: آنچه که جامعه و انقلاب ما را به جد تهدید کرده و به خطر می اندازد، آسیب های اجتماعی است. ما برای همین مسئله انقلاب کردیم زیرا در دوره پهلوی بی بند و باری ها، قانون شکنی ها و آسیب های اجتماعی زیاد بود.

آیت الله جعفری تصریح کرد: به نظر می آید باید مسوولان بیشتر به این مسئله توجه کنند. زیرا آسیب های اجتماعی در حال افزایش است و آنچه که ما را با ناکامی مواجه خواهد کرد، همین مسائل است که انقلاب و نظام را به خطر می اندازد.

وی ابراز کرد: یکی از آسیب ها مسئله بدحجابی است که تقریبا دارد به بی حجابی در خودروها مبدل می شود و هیچ کس کاری نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اعلام نظر در جلسه ای با حضور یکی از اساتید گفت: بنده اعلام کردم باید یک بسته کامل فرهنگی در رابطه با مسئله حجاب تهیه و در اختیار خانواده ها و بانوان قرار بگیرد و بعد از اتمام حجت، اگر کسی رعایت نکرد، برخورد مناسب صورت بگیرد اما مثل اینکه کسی در کشور به فکر نیست.

وی هشدار داد: قبل از آنکه مسائل به حد نگرانی برسد، باید کار انجام شود در غیر این صورت کاری از دست کسی بر نمی آید.

آیت الله جعفری با بیان اینکه باید بدانیم چنانچه آسیب های اجتماعی روز به روز گسترش پیدا کند، نظام و انقلاب اسلامی به معنای صحیح کلمه قابل طرح نخواهد بود، اظهار کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملی و اجرایی می شد، همه مشکلات خود به خود حل می شد اما متاسفانه کسی در زمینه قانون امر به معروف که مصوب هم شده، به هر دلیلی، کار نکرده و نمی کند.
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)